לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך לא סיפרת _ על הכאב ? 3>


הבלללוווג שלל סתתתווווי..טוב אחי?!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

החיים כ"כ קששים לפעמיים ,!


פפוסט חחדש ,

אז ככה (: ....

אומריים שפעםא תה למעלה פעם למטה , אבל בוא נגידדד ?! בולללשיטטטטט !!!

אז בוא נספר המ ההייה ההיוום =\

 

אווקי בימיים האחחרוניים !?. ,

זה הימיים הכיי מוזררים בעוללם , יותר נכון הזווייים ..!

יומיים אחרוונים הייתי כ"כ עעצצבנית , ממה זה !?..

אווקי ,

אזז התאהבתי בעררבבי ,

שמעעוו אני הכי לא אחת כזאתי ..

אבבל !?..

אין המ לעשות גם אלי זה הגגיעע ..

ישלי חברה טובההה שהייה לה חבר עערבי - ואחרי כל מה שהמציאו עלייה ,?!

עדייף שפפשוט לאאאאאאא !!

קיצרר נחסוך שמות חחח ..

אנני !?

רקקק בת 14 למה אני צריכה לעבוור את כ-ל זהההההה :O?!

הילד הזה שאני אוהבבת ?!.

אז לא יודעת כל אחחד מספר לי עליו משההוו ,

חברה טובה מאוד שלי הלכה סתם לנסות לדבר איתו עלי ..

אבל הוא אמר לה ששהוא חזר לחברה ששלו המכפר =\

אווקיי ברגע ששמעתיא ת זה פשוט החלטתי שאני מנסה לשנוא אוותתתתתתתו !!!

הוא לה הכיי יפה שייש - אבל לא ממש מכוער -

הוא יילד ממללאאך (: ..

הוא בפנימיה בבית ספר ,

אבל כל פעםם מבינים ממנו משהו אחר , פעם אחת שהוא אוהב אחת מהשכבה , ופעם אחת שיש לו חברה מהכפר ,

אני לא יודעת מה לחשוב כבבר זה בטטוווחח !!!

 

בייקשתי כממה חברות טובות שלי שבקשר טוב איתו , לנסות לברר לי דברים =\

אבללל ... הבנתי שאם הוא לא אוהב אותי !? למה לנסות ?!!

 

איך אני יודעת את מיה וא באממת אוהב !?

בשיעורים !? הוא לא מפססייק להסתתכל עלייי ,

שאני עאוברת לידדו הוא תוקע בי מבטים כאילו של "הלוו אני אוהב אותך תקלטי כבר" ..

וואפפעם הוא לא רווצה לריב איתי ...

אז למה פאקינג הוא עושה את זה אם יש לו חברה למההההההההההההההה ?!!!!!

 

ביומיים האחרוניםם את כל העתצבים הוצאתי עליייו ועל חבר טוב שלו , .. [גם ערבי ] =\

שמעעו אני הכי לא גזעניית בעוולם!

אבללללל

מה ההבדל בין ערבי , ליהודי , לנוצרי ,לרוסי , ולכל זהההההה !??!..

זה ממש בולשיטט ..!

כולם בני אדם ..

תראו לי המ יש ללערבי שאין לייהודי או רוסי ?!...

 

נמאססססססססס ל-יייייייייייייי !!!

 

לפפני שכל זה קרה הייתיה יילדה הכי מאוושרת בעעוולללםם ! (:

 

ההייינו חבוורה פה בגבעה [מקום שאני גרה] ...

אבלל ביומולדת שלי , כולםפ  עשוו לי תרגגגיילללל ..

ורבתי עם כולם - שזה מה שאוומר שננשארתי ללבדד =\..

ואני בריב עם איזה 9 ילדיים ..

אבל לא נוראא כי התחבברתי למלללאאא אחרררייים (: ..

שזהההה הדבר היחידיי שמחזיק אותי בכלל הסיפור הזהה ..!!

 

זההה נראה ללככםםםם הגיוונני כל מה שעוובררר עלייי !? ליללדה שכולה בתת 14 !???!!!!

 

נכתב על ידי סתיוי 3> , 23/1/2008 16:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  סתיוי 3>

בת: 31

ICQ: 400522198 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתיוי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתיוי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)