לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך לא סיפרת _ על הכאב ? 3>


הבלללוווג שלל סתתתווווי..טוב אחי?!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

מי אמר שצריך תמיד ר-ק לסבול !?.


:) ..

 

סווווף סוווףףף עעעבר השבועעע הממעעעפן הזהה ,

מקווה ששבוע הבא יהיה טוב יוותתר , ..

אזזז ככה לא עידכנתי הרבה זמן הגיע הזממן לעדכככן P: ,

 

התחללנו לארוז ,

עוד מעט אנחננו עובררים דייררההה לטבריההה P: \

חחח כמה כייף להיוות ר-חק-ה מממההההילדייםם המזדיינים פהה ,

אבבבל הבעעייה שברגעע שאני עבורת לטבריה יש מצצבב שאני יהיה בבפנימיה =\

זה אומר שאני יהיה קרובהה אליייוווו .....

יום חמישי הוא לא באאא :] ..

כ"כ שמחתי אני לא צריכהה לראות תפרוצווף ששללוו =\

אבל ישבתי בשולחן שהוא יושב בדרך כלל ..

והייה חרוט כזה "דרוזים בדם" ואז תשם של מי שהוא אווהבבב .. :( ..

אוויי הרגשתי ת'צביטה הכי חזקההה בעולםםםםםםםם..

וברגע שהרגתי את זה ?

הבנתי !?

ש ה ת א ה ב ת י - ב ו ו ו ו ו !!!

 

אני הההככיי ממנסה שללא ..

אפיילו אתמוול הייתי כבר עם מיששההווו .. - יודעים מה הכוננה (: ...

 

איך שוכחיים מישהוו ?!.\

איך גורמים לאהבה להעעלללם !?..

 

במיוחחד עם עבר כמו ששליי ..

בחצי שנהה ?! היו לי 7 חברייםם פאקיננגגגגגגג וחלק מהםא הבתי - שהפרידה ? הייתה הכי קשה בעעווללםם !!

הגעתילמצב שאחרי כל פרידה פשוט בכייתתייי .. =\

אבל מכולם ?. אהבתי רק ת-אחד שהייה האהבהה הראשונה ששלי ...

והאחד הזזהה !?.. אהב אותי , אבל אתם יודעים נפפרדנו חח אין אהבה שמחזיקה ל-תמיד ! D: ..

קיצר היינו בריב מאז שניפרדדנו ..

ולפנני כמה זמן חזרנו לדבבר ..

הבנתי שההרגש אליו לא נעלם ..

שהחלטתי לנתתק קשר .. כדי שאני לא יסבוול - כי הוא המשיך בחיים והמשיך עם אחחרות ...

 

לאא משנהה קיצרררר ....

מה הייתם עושיייםםם במקוממי !?

כייי באהבה אני כבבר לא מאממיננההה =\ ..

מי שבאתת מבבין מה שאני רמגישה הייתי משמחה לקבל ממנו איזה עצה ;) ..

 

שייהיה שבתת שלוווווום :) ...

 

ססתייווויי

 

 

 

נכתב על ידי סתיוי 3> , 25/1/2008 14:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



יום הולדת שמחכינוי:  סתיוי 3>

בת: 31

ICQ: 400522198 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתיוי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתיוי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)