לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך לא סיפרת _ על הכאב ? 3>


הבלללוווג שלל סתתתווווי..טוב אחי?!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

האהא הפוסט הזה ?! רק בשביל ה-אאחת ששלי ...


חבר אמיתי _ נמדד בשעת צרה  ...

הממששפט הזהה ,?! ההכי נ-כ-ו-ן שבבעעוולללםם !!!

 

השבווע הזהההה !? היייהה ה-שבבבועע שמיתתרי באמת הוכיחה ללי מזה חחברה אמיתתיית ,

אזז ככה , נכוון ישש כמה חברות "טובות" ..

אבבלל ...

מיתתררייי !? הייחידה שהוכיחחה ליי באמממתתתת מה זהה ,

כלל שהבוע הזה !?

הייתי בעררךך רק אייתתה !

אזז מיתתרי שלי ?! תוודה על ה-כ-כ-כ-ל !!

תתודה על זה שאת קייממת ,

ושאת עוזרת לי עםם היצוור שאני קוראת לו "האהבהה שליי D:" ..

 

מיתתרי ?!

ייש חברות של ד ק ה ,

יש חברות של ש ע ה ,

יש חברות של י ו ם ,

יש חברות של ש ב ו ע ,

ויש חברות של ת-מ-י-י-ד !!!

 

אתת ?! החברה לתמייד אני מקווההה (:

 

ואףף מעיי יעירר אחחתת או כזאת לאא תשנהה את זההה !!

יפפה שליייייייייי!

אנייייייייייי

אוווווווהבתתת

אוותתךך !!!

נכתב על ידי סתיוי 3> , 31/1/2008 19:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



יום הולדת שמחכינוי:  סתיוי 3>

בת: 31

ICQ: 400522198 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתיוי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתיוי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)