לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

מה עשיתי היום


היי אני ילד מחורפן שהואב לשחק במחשב.

שאני מעוצבן אני דופק את הראש שלי בשולחן.

(יש לי הרבה שגיעות כתיב אז אני מצטער.

 

היום היה לי יום די משעמעם.

בשיעור הראשון היה כיף בבצפר כי המורה נתנה לנו לעשות הצגות.!

אחר כך היה לנו שיעור היסטוריה היה שיעמום טילים.

היה לנו הפסקה בבצפר  וחבר שלי קנה משהוא בקיוסק לקח חתיחה קטנה, לא אהב הביא לי.

  אחר כך היה לי ערבית אני לא לומד!!! יאי!!!

ואז באה המחנכת שלנו לשיעור היה משעמם.(כרגיל)

אחר  כך עוד הפסקה.

אחרי זה היה לי שיעוא התעמלות המורה היה במשחק של הנבחרת.

ואז היה אמור ליהיות לנו מדעים המורה לא באה יאי!!! שוחררנו הביתה!

ראיתי האי (איזה פרק היה היום)

 

נכתב על ידי , 14/1/2008 16:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkingi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kingi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)