לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Buried Alive By Love


The hell right here

Avatarכינוי:  Buried Alive By Love

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008


אז ככה..

 

מתחיל להיות לי משעמם תחת!.. שילשום חזרתי הביתה שפוך אחרי בקבוק וודקה עם ידידה

עד שנזכרתי איפה אני גר ואיפה אני לעזעזאל

חזרתי הביתה רק ב 5:40 ואיכשהו מצאתי את עצמי שוכב מיובש

מרוב כל האלכוהול ואז אבא שלי יושב בסלון ואומר לי

"תגיד לי, שמעת את המושג.. להחליף בגדים לפחות?" אמרתי מה קורה כאן

למה אבא שלי לא מתפרץ מרוב זעם שחזרתי שתוי ומסריח כמו - (ההומלס הקבוע במידרחוב).

ועוד שנשפחתי במסדרון..אהעאהע עדיין קשה לי להפנים את זה איכשהו

אבל הכי מפגר יצא ששחכתי את הגיטרה שלי בפארק

ואז התחלתי להיזכר למזלי על כל מה שקרה (אני לא יפרט).. בסוף התקשרתי לחבר שלי שגר הכי קרוב לאזור הוא די כעס שאני הערתי אותו אבל הוא שמח לעזור הוא הספיק לקחת אותה עוד לפני המנקים הערביים

אבל אם הייתי מאבד גיטרה בשווי "5799 ש'ח של פאקינג (B.C Rich - Dark metal)" אז הייתי חוטף התפרצות..

 

בקיצור הכול הסתדר בסופו של דבר

חוץ מזה שאיכשהו כולי בסימני מכות .. אבל לא נורא נתגבר ונשרוד  -  אני אפילו לא יודע למה אני רושם את זה בבלוג   \-:

נכתב על ידי Buried Alive By Love , 23/3/2008 01:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של evil dream ב-2/4/2008 06:38
 





135
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBuried Alive By Love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Buried Alive By Love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)