לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Forget about the people from your past, there is a reason they didn't make it to your future

Avatarכינוי: 

בן: 32

ICQ: 550250288 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

זוהי התפילה שלי...


ושוב אני מפרסם את אותו השיר..
כי אין דבר שמסביר את ההרגשה שלי יותר טוב
אותו השיר ואותן המילים אחריו
זה הפך לסוג של תפילה




A Moment Of Silence



Slain heroes lay under the earth

Deep soil covers the ones who fought

In the rage of war their oath was heard

They were cruelly murdered by the enemies of old




The fight was for freedom

They didn't live to see

It's humanity, that can't be without war

It's our stupidity, that killed them all

So we shall stand in a moment of silence

To honor those who died for use to live

May they rest in peace for all eternity





So mote it be



זוהי התפילה שלי... לא לאל אלה לאנושות... כי עד כמה שאני ראיתי עד עכשיו... האנושות יכולה לעשות קצת יותר מהבחור המגודל שם למעלה...

ויהי זכרם ברוך

נכתב על ידי , 24/4/2012 13:18   בקטגוריות שחרור קיטור, צבא, אמונה, שיר, סיפרותי  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הזכרון לחללי צ"הל ופעולות האיבה
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של koshka from ipanema ב-10/7/2012 12:57



10,447
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheMB אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheMB ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)