לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Candyland Nightmares


nobody said it was gonna be easy, they just promise it'd be worth it..

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2008

I feel....hollow ._.



אוף, משעמם ._.

כל יום אותו דבר כמעט..

ביה''ס - בית

שום דבר מעניין לא קורה >_<

 

-

אגב, ההורים שלי חזרו מחו''ל,

והביאו לי דובי ענקיענקי וצהוב וזאב הכי סגיד בעולם מחופש לכיבשה *____*

[כע ילדה קטנה אהםאהם X3]

 

ניאמ...

חוץ מזה אמא החליטה שנימעס לה לראות אותי גוססת בבית,

והיא החליטה לעזור לי לחפש עבודה ^^;

זה יכול להיות מעניין *-* [ומשתלם =P ]

חוץ, מהזה שאני עכשיו בתקופת בגרויות-מתכונות-מבחנים =-=

בעעע,

לאף אחד אין זמן לצאת איתי =<

ו..ו..ו... אני זקוק למישו לצאת איתו ולטייל המוןהמון *-*

 

אבל לפני כמה ימים, קרה דבר ממש ממש נחמד לי *-*

חברות שלי מכיתה ד' בערך התקשרו אליי והזמינו אותי לבוא לבקר *_____*

אויי גאד זה כ''כ נחמט לדעת שיש עדיין אנשים שאוהבים אותך ^-^

ואיכפת להם ממך ורוצים שתבוא לבקר.

  

-

אוף, נכון שאני משעממת? חחח

כע, המצב קשהקשה 3:

חח, אבל מתגברים P;

[ואז מעדכנים בלוג XDXD]

 

טופטופ,

אני אפסיק לעדכן אותכם במצב המאוטמאוט לא-מעניין שלי,

מי שבאמת מעוניין ישאל

^-^

 

[אגב, עיצוב חדש, מה דעתכם? ^^]

 

טופטופ

ועכשיו אני לשגת P=

-

Peace folks <3

T-me

 

נכתב על ידי , 3/6/2008 19:36  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





516
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSyko אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Syko ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)