לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It’s just an illusion


love, pain, fondness, excitement , cruelty !! the real life!!!!

כינוי:  *illusion*

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

שיר שלי =] / תמימות


תמימות

 

אני מתגעגעת,

לכל אותם רגעים

תמימים,

שלווים

אמיתיים.

לכל אותם חיבוקים,

כנים.

 

התמימות,

מי זוכר אותה בכלל?

מתי היא נעלמה?

ואיך לא שמתי לב?

שככה היא חמקה,

ואני נותרתי,

עם האמת.

 

התמימות מי זוכר.?

כשהיינו ילדים

ושאלנו איך בעצם באים התינוקות,

סיפרו לנו אגדה,

על גברת, חסודה,

שנקראה דאז החסידה.

 

כשעפה התמימות הבנו לנו

חיש מהר,

שגברת חסידה היא כלל לא חסודה,

גברת חסידה היא בעצם אישה בעת תשוקתה,

גברת חסידה רצתה את הבחור,

הם התכרבלו פעלו ונולד עוד יצור.

 

והיה גם עוד סיפור,

על כיפה אדומה,

שם אמרו לנו שהזאב טרף את סבתא במהרה,

אך לא ולא זה כלל לא זה,

כיפה אדומה ראתה את הזאב במיטתה של סבתא,

חרדה היא לשמועה שתצא,

כי סבתא זאופילית זה מזה לא זה!

היא פשוט עשתה שינוי בעריכה,

עשתה את הזאב הייצור הרע,

ומאז כל הילדים,

שונאים את הזאב כל החיים.

 

ומה תאמרו על גברת שלגייה,

שתמיד כל הבנות רצו להיות דומות

רק לה.

אבל בדיעבד אני חושבת,

לחיות עם שבעה גברים זה כלל לא עסק

מי לעזאזל הקריא את הסיפור הזה,

ולמה טוענים שהדור דפוק כזה

מה הפלא אם זה מה ששמענו,

הסקנו את מסקנותינו ועל כך גדלנו.

 

אז איך באמת איבדנו את התמימות?

אתם באמת שואלים??

או שצריך לקרוא לכם את ההסבר שוב?

והפעם לצעוק את זה מול הפנים...

 

 


 


נכתב על ידי *illusion* , 30/9/2008 14:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואו כמה זמן עבר


לא כתבתי כאן המון זמן!!!

באמת המון, הספקתי לסיים י"ב, ואפילו בהצטיינות לטייל עם "דגן" בארה"ב וקנדה.. ולראות את רגינה שאני כל כך אוהבת..

להתגבר אתם שואלים.. עוד לא התגברתי, אבל.. נו טוב.. אהבה ראשונה לא שוכחים , לא? אני לא יודעת אם זה לא התגברתי, או פשוט אני רוצה סגרת מעגל כלשהי, לדבר איתו ולהבין מה בדיוק קרה....

 

אני כרגע במן קשר עם 2 במקביל.. משהו כזה.. אחד נחמד אבל חופר ורוצה להיפגש הרבה.. אין לי כוח לנודניקים יותר מדי.

השני מתחיל ללמוד משפטים.. הקשר ביננו הוא יותר טלפוני, גר רחוק החבוב מה אני אעשה?!

 

אחח מוזיקה, מה אני אעשה בלעדיה, טוב שיש לי את הגיטרה שלי אני יכולה לשבת שעות כרגע כשאין לי חיים ולהתעסק עם משהו... =]. אני צרכה אבל למצוא עבודה.. עבדתי קצת והתפטרתי... חרא עבודה מקרוני אנד גריל ראש פינה = עבדות!!!

אממ נראה לי אני אתחיל לכתוב כאן מעכשיו שוב, כי גם ככה משעמם לי. הבלוג הזה הפיל אותי לכמה מצבים לא נעימים..my first love קרא מה כתוב כאן, זה בהחלט לא נעים. אבל נו, מה אני אעשה?!

 

אה התחלתי דיאטה - מזל טוב !! היעד =] עד סוכות לרדת 10 קילו...

ואחר כך להגיע למשקל של 48-54 מקסימום!!! כן כן!! אני צריכה להרזות ודחוף! החורף הדכאוני הזה לא היטיב עמי....

 

אממ אבל קיבלתי כמה הצעות מענינות לאחרונה: להקליט סנגל עם להקה מתחילה מאזור, ת"א=] שזה ממש ממש מגניב.

ולהצטלם לצילומי אופנה אצל פאולו קורדיני...שהוא צלם איטלקי =] הוא חושב שאני יפה =]

 

 

זהו כרגע..

cya

 

 

 

נכתב על ידי *illusion* , 22/9/2008 23:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,554
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*illusion* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *illusion* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)