לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


אני מיוחדת בעיניי קמצוץ של אנשים: הבת שלי ובעלי. והבלוג הזה מדבר על איך הם רואים אותי ואיך אני רואה את עצמי

כינוי:  אִמָא במִשְרָה מֶלֶאַה.

בת: 36

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2016

כמעט שנה בלי...


עברתי תהליך גמילה מהיר ממכורה לבלוג לאין לי זמן לנשום ולנהל בלוג.

בפייסבוק כל הזמן נראים מאבקים על ישראבלוג ואני תמיד מפחדת שהיום הזה יגיע (למרות שעשיתי גיבוי לבלוג).

 

אז התקבלתי לתכנית הסבה לסיעוד בבית החולים תל השומר, סיימתי את לימודי התואר הראשון שלי באוקטובר ועברתי ראיון ומבחן ממיין.

ההתלבטות הייתה בין 4 בתי ספר לסיעוד: הלל יפה (חדרה), מאיר (כפ"ס), בלינסון (פ"ת) ושיבא (רמת גן) שהיה האפשרות האחרונה שלי את האמת.

 

אבל וזה אבל ע-נ-ק.

עם משפחה וילדים הייתי צריכה להשאר קרוב לבית אז הלכתי לבית ספר שהכי נראה לי.

 

התפטרתי מהמשרד והלכתי להיות כח עזר בבית החולים שיבא כדי לראות האם מקצוע הרפואה מתאים לי.

עבודת כח עזר היא מאוד קשה! פיזית מאוד!!!

הלימודים התחילו לפני 10 ימים, 4 ימים בשבוע מלאים ומעשירים עוד לא יכולה להגיד מהי רמת הלימוד אבל מה שכן הולך להיות מאוד אינטנסיבי וקשה.

 

 

וקורה לנו עוד משהו...

אנחנו בהריון שני, בת שנייה למען האמת, תהיה לנו עוד בת!!!

בניגוד להריון הראשון ההריון הזה הרבה יותר קשה לי נפשית, היה לי קשה להשלים איתו. 

התופעות לוואי היו נוראיות (בחילות, הקאות, חולשות, עייפות) אבל החזקתי מעמד שלושה חודשים וזה עבר כלא היה (חצי נחמה).

היא בועטת, היא בריאה וזה הכי חשוב.

המצב הלא מוכר הזה הוא של שי-לי ושלי, זה המבחן לקשר שבנינו במשך יותר משש וחצי שנים.

אני משקשקת ממה שיהיה וגם שי-לי בדרך שלה מראה אותות של מצוקה שנראה לי ואני מתמודדת איתם היטב (בזכות עדר המעריצים שלי שחושבים שאני פשוט אימא טובה או אימא טובה מידי חחחחחח...מוציא לשון)

נכתב על ידי אִמָא במִשְרָה מֶלֶאַה. , 15/4/2016 23:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אִמָא במִשְרָה מֶלֶאַה. ב-18/4/2016 10:43



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאִמָא במִשְרָה מֶלֶאַה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אִמָא במִשְרָה מֶלֶאַה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)