לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Girl


גירל ? החיים זה פשוט כאן [=

Avatarכינוי:  Sheli ^^

גיל: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008


שלום שלום מה מצב ?

נראה לי פסדר, ..

יש לי בדיחה חדשה \ ישנה

לא יודעת כי מצאתי אותה במגזין

דיסני אז הבדיחה היא :

העיוור אומר לנכה: "איך הולך ?"

הנכה עונה לו: "כמו שאתה רואה .."

הכוונה של הבדיחה היא שהנכה

לא יכול ללכת והעיוור שואל אותו

איך הולך, .. :) הנכה אומר לו

כמו שאתה רואה והעיוור בכלל

לא רואה [X_X] !

יש לי עוד בדיחה :

העיוור רואה נכה שרץ ,

והנכה שרץ רואה איש עם

קרחת מגרד בשיער .

טוב זוהי בדיחה לא הגיוניתה חעחעע..

בכלל אבל בכלל כי עיוור לא רואה ,

ונכה לא רץ ואיש עם קרחת לא יכול

לגרד בשיער . חיחיחיחיי :)_(: !

טוב ככה הלך לי היום בבית ספרי הנחמד :

שיעור 1: אנגלית -

בונא ממש סבבה המורה השתפרה ,

וקיבלתי מדבקה לכרטיס מדבקות

שאם אני ממלאה את כולו אני מקבלת

פרס שווה במיוחד .

ציון: 10 +++++++++++++++ ...

שיעור 2: מדעים-

חרא היא לקחה לנו 20 דק' (= דקות)

מההפסקה ונישאר רק 5 דק' להפסקה :(

ציון: 0

שיעור 3: אומנות-

הכנו כרטיס ברכה ליום המשפחה ,

שיגעו אותי: כתבי לי גם .. כתבי לי

גם .. חיחיחיי היה כיף במיוחד [=

ציון: 10 ועם אפשר ++

שיעור 4: אומנות-

שעתיים א-א-א-י א-א-א-ה

ציון: 10 ושוב מסכימים ? ++

שיעור 5: ספורט-

איך תגידו לי אבל איך ספורט

לא יהיה השיעור הכי כיפיי

בכל הלימודים ?

ציון: 10 ++ ..

שיעור 6: מורשת-

שיעור שאפשר לעשות כל מה

שרוצים כי היא לא כמו המורות ,

הפרעה כליל וכ'ו .. אפשר לשבת

לא רק במקום שלי ועוד דברים

שאי אפשר לעשות אצל מורות

אחרות.

ציון : 10 אפשר ? ++++++++++ ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

כיפי להוציא הכל , פוסט ארוך במיוחד מגיע

לי שתגיבו כי השקעתי לא רואים ? אל תראו ..

:)

ביוצ' , שלי.

נכתב על ידי Sheli ^^ , 16/1/2008 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



76
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSheli ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sheli ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)