לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה לא שאני לבד,אין אף אחד, אין אף אחד זה לא...אם תשאלו אותי

אני אחלום לנצח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

יומולדת:)


אוקי, אז כמו כל שנה, ב26 לאוקטובר, הייתה לי יומולדת.
קשה לי להסביר מדוע השנה זה היה איכשהו פחות חגיגי, אבל עובדה שככה זה היה. 
אל תבינו לא נכון, כמיטב המסורת הביאו לי בלונים לבצפר, ומגוון מתנות [דיסק, בגדים, גיטרה, ועוד די הרבה אפילו], 
אבל איך שהוא השנה משהו היה שונה. החגיגה עם חברים לא הייתה עם המבחר המצומצם שרציתי שיהיה. 
כלומר, לא היו שם אנשים שאני לא מסוגלת לסבול, אבל גם לא היו שם רק החברים הכי טובים שלי. 
איכשהו השנה היה נראה כאילו זה כבר פחות חגיגי. פחות.. מיוחד. 
אוקי, יומולדת. מגניב. נביא לך מתנות ונכתוב לך ברכה. אחר כך ניקח את הבקבוק וודקה של אבא ונשתכר להנאתנו.
בסדר, אז חוץ מהחלק האחרון. 
טוב נו, האמת היא שבסך הכל הכללי הייתי מרוצה מאוד ממה שהיה שם, ובכלל היה לי אחלה של יומולדת.
הפואנטה היא, שהחלטתי שמהיומולדת הזה עד היומולדת הבא, יש הרבה דברים שאני רוצה להספיק. עשיתי רשימה:
-לקנות לפחות 30 דיסקים+מעמד
-לקבל לפחות 4 מאיות בתעודת מחצית
-לעבור את ה90 בתעודת רבעון
-להגיע למשקל 50
-לקנות גיטרה באס+מגבר
-לתרגם לעברית את היומנים של קורט[לפחות חלקים נבחרים]
-לבסס מחדש את המעמד שלי כתלמידה הכי טובה בשיעור צרפתית
-להפסיק לאחר[לפחות חלקית]
-לחסוך יותר כסף
-להשאיר אצל אמא לפחות 100 שקל בחודש[המשבר הכלכלי מכה שנית]
-לגרום לכך שלא יהיה אף מורה ששונא אותי[כישלון בינתיים]
-לגרום לכך שלא יהיה אף בנאדם ששונא אותי[גם זה לא הולך בינתיים]
-לעבור להקבצה של חמש יחידות במתמטיקה
-לשלוט גם בחומר של גיאומטריה[הולך לא רע סו פאר]
-לחזור לכתוב
-להלחין לפחות 3 שירים שלפחות 7 אנשים אובייקטיביים יגידו שהם טובים
-ללמוד רוסית כמו בנאדם
-לשכנע את נסטיה לחזור לנע"ל
-להחליט את מי אני הכי רוצה ולהשיג אותו
-לדעת בע"פ חמישה קטעים מהיומן של קורט
-לגרום לדוד להשתפר בלימודים
-לקבל לפחות חמש מאיות בסוף שנה
-להתחבר עם עוד הרבה מאוד אנשים
-ללכת לפחות לעוד שלוש הופעות של אסף אבידן
-ללכת לפחות להופעה אחת של מישהו מחו"ל
-לשפר את הראייה שלי[זה אפשרי!!]
-להיפטר מהפלטה[אוקי, כבר פחות תלוי בי, אבל עדיין.]
-לקרוא חמישה ספרים באנגלית
-לפחות עשרה בעברית
-ואם אפשר אז איזה שנים בצרפתית
-לשלוט בצרפתית ושהיא לא תשלוט בי
-לשפר את השמיעה המוזיקלית שלי
-לדעת לנגן טוב לפחות 10 סולואים קשים
-לדעת לנגן טוב לפחות 10 שירים קשים
-לדעת בע"פ את כל המילים לכל השירים של נירוונה
-להיות בנאדם טוב יותר, מכל הבחינות.
-לבקר בקומונה של אסף[אלא אם כן יעיפו אותו משם לפני כן]
לטוס להונגרייה/חו"ל אחר
-לקחת קורס צילום רציני
-להרחיב את אופקיי המוזיקליים
-ללכת למופע לא מטעם בצפר
-להפטר קצת מהOCD
-להפסיק להתעצבן כ"כ בקלות
-להשלים עם העובדה שלא כולם חושבים כמוני, אפילו שהם טועים לחלוטין
-לשכנע ימני שערבים הם בני אדם
-לשלוח פחות סמסים
-להשתמש פחות בפלאפון
-להשקיע יותר בלימודים ופחות במשפחה שלי בסימס
-כנ"ל גם לגבי נגינה, כתיבה, סוציולוגיה, ושאר דברים שאני מתיימרת לדעת לעשות, שחשובים כמעט כמו המשפחה בסימס
-לכתוב סיפור ממש ממש טוב.

זה הכל, ממש שום דבר.
שאפתני משהו, הא? 

-

לילה טוב ושבת שלום:)
נכתב על ידי Moi. Non Tu. , 30/10/2009 23:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Moi. Non Tu.

בת: 28

MSN: 




6,700
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoi. Non Tu. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Moi. Non Tu. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)