לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  מדורת השבט

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

ברור, ברור, ברור!


 

אם לסכם בקצרה את יום רביעי,  אני לא  יודעת למה החליטו לקרוא לזה "ערבוב שבטים". הרי  רק החליפו נשים, מדובר במסורת פנמית עתיקה בה שתי חמולות נפגשות לסחר חליפין הוגן ותמים. ככה מגוונים גנים ומונעים ילדים עם פיגור. אני מודה שמאז ההחלפה אני לא יודעת מי בבארו ומי בקניבה, בגלל זה אני פשוט קוראת להם השבט של גיא והשבט של עידן. לא מאוד מקצועי אבל נו, איבדתי כוחות העונה. שזה די חבל, כי מדובר בעונה מעולה והרבה יותר טובה מהקודמת, אבל יש לי דלקת אזניים תעזבו אותי בשקט.

אני מאוד שמחה שנותק הקשר הלא בריא בין דיווה לעידן, אני מעדיפה אפילו שהוא יהיה עם אפרת המוזרה. אגב אפרת, מתווכת, מנהטן – האם נכונות השמועות שהיא למעשה ברחה מהארץ אחרי שעזרה לתחקירני כלבוטק להפיל את החברה בה עבדה?

ועוד אגב אחד -  אם אני הייתי שם, והפרס במשימה היה מצבור בקבוקי ספרינג, הייתי מעדיפה להפסיד בכוונה. תה קר של ספרינג זה אחד המוצרים הדוחים, במיוחד עם כל טעמי הקינואה חתול סברס החדשים שלהם. לאריק לעומת זאת זה מזכיר את הבית, בית היתומים בו גדל?

 דיווה מרוצה קצת פחות, אם כי לפני שנספיד אותה, בתקווה שלנצח, נציין את ההיילייט שלה ותהיית ה"אתה פאסיבי?" הכל כך לא פוליטיקלי קורקטית שהיא מפנה לאריק.

לשתי הבארואיות האחרות דווקא הכל קסום ומקסים וקסמימי. מיכל אפילו "חשה רנסאנס". ג'יזס. אני שמחה שגיא מתלהב ממירית, אם כי אני מוכרחה להודות שאני לא ממש מבינה למה. מירית חמודה, אבל היא מהבחורות האלו שנולדו דודות, יש בה משהו כבד כזה של זקנות מרוקאיות. לפחות האורז שלה יותר טוב משל אפרת, ואז מה אם היא נשמעת כמו אחותה של מארג' סימפסון.

אבל בואו נעבור לפרק של שבת, לא בגלל שהוא היה יותר מעניין אלא סתם כי הוא יותר טרי בזכרוני העבש גם ככה.

ונפתח בחידת היגיון – דיווה הבנקאית מדוכאת מדי יום חמישי בגלל מותו של אביה, אבל מכיוון שהוא הוחיה ומת 24 שעות לאחר מכן, היא בטח לא מרגישה מי יודע מה גם בשבת –ראשון. ואם בשלישי רביעי היא כבר מדוכאת מכך שהוא הולך לצייר לה את השמיים, מתי הכי כדאי לבקש הלוואה בבנק בכפר ויתקין?

אבל רגע, שלא נקדים קנה לווסת – כי בתחילת הפרק האווירה בבארו המחודש די עליזה. עידן ואיגור עדיין לא קלטו שהם נפלו על חבורת פרזיטיות מהגיהינום – אחת חזירה, אחת עצלנית, אחת אפרת. הם עדיין מרוצים מהחידוש, מפניקים אותן במנגואים, ולא מעירים אותם אפילו שכבר חצות היום ואין מי שיטאטא את המאהל.

איגור מחליט ללכת לאיבוד בג'ונגל, כמה "אבודים" מצידו, ומוצא בעובי היער מצנח מסריח ומכוסה תולעים. האדם השפוי היה אומר לעצמו – המממ, מצנח נטוש, סירחון ורקב, תולעים וזבובים –  חייבת להיות גופה באזור. אבל איגור בחור יעיל וחושב קדימה, וכמו ששרה מישהי שחולקת איתו בית תמחוי – "אל תביטו לאחור, הניחו להולכים", גם איגור לוקח את המצנח המרקיב ומביא אותו מתנה לשבט. האם המצנח נוקה כמו שצריך? קשה לי להאמין, הרי מירית עברה שבט וכולנו יודעים שהבנות האחרות לא כיבסו כלום עשרים יום. האם המצנח ימשוך בריחו העז חיות טרף לאזור המחנה? נוכל רק לקוות.

בינתיים מיכל ואופיר בבונדינג באי הגלות, ומכיוון שהבינו בהפקה שמיכל הולכת להישאר בסביבה, מנסים להפוך אותה לסקסית על ידי כל מיני קלוז אפים על בטנה השטוחה והמיוזעת ורגליה הארוכות. זה לא עוזר. לפחות היא מנצחת את אופיר החמוד, הניצחון הראשון אך לא האחרון שלה הפרק. אין מה לומר, הבחורה על הגל.

 בקניבה מתברר שגיא חרמן אש על מירית. ולמה? כי יש לה גוף טוב, לב טוב, ונשמה דואגת. אני תוהה אם הנטורופת התל אביבי היה זורק מבט לכיוון הפרחה מלוד אם הם היו בציוויליזציה, אבל האמת שאחרי דיווה ועידן שום דבר כבר לא מפתיע אותי.

דיווה, שמבינה שהיא כבר לא מצליחה להקסים אף אחד בעזרת נתוניה הטבעיים, שכוללים מתיחת פנים מגוחכת, ש' שורקת, וניצוץ רצחני בעיניים, מחליטה להעלות את מיכל על הגריל במקומה. מיכל שבה לקניבה ומגרונה בוקע קולו של אופיר, ומוכרחים להודות שעקומת הלמידה שלה מדהימה. כפי שסוכם ביניהם, גם הוא בינתיים מסכסך בשבט השני, ואנחנו מגלים שנטע לי התחזרה על אוכל בלי הכרה. באיי הפנינה קוראים לזה רעב, בישראל היא סתם בולימית. אז  אמרנו כבר שאופיר גאון? כן, אבל הוא כורה לעצמו יותר מדי בורות, הוא זה שמגיע לו להגיע לגמר אבל ייפול בדרך. או סתם ירוץ לתוך כדור ברזל וייאלץ להתפנות מהאי, מה שיקרה קודם.   

דיווה עפה על מיכל ויוצאת משוגעת יותר מאי פעם אבל טאף לאק, מיכל לוקחת חסינות אישית, והרי אין סיכוי שגיא ידיח בחורה עם גוף טוב, לב טוב ונשמה דואגת. שלושה דברים שלדיווה אין.

כשהיא מתחילה לדבר על עצמה בגוף שלישי, כולנו כבר מבינים שזה הסוף. הרי גם בשבקין בימיו האחרונים נטה לדברי הבל שכאלו. כמובן שהיא נותנת פייט אחרון וגמרנו, מהסוג שהפך אותה לדמות כל כך מעולה בעונה הזאת, והולכת מעימנו בבלייז אוף גלורי של דמעות, צרחות ואבא אחד, שמדי יום חמישי מת לה בידיים.

 

בפרק הבא – הוילה של בשבקין? ברור! נועם טור? ברור! המבט בעיניו של עידן כשהוא מגלה שדיוה הלכה? ברור, ברור, ברור!

 

פירות כתומים לכולם

 ש.

 

נכתב על ידי מדורת השבט , 15/2/2009 20:16  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



177,621

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למדורת השבט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מדורת השבט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)