לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  מדורת השבט

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

הבלוג יורד לחצי התורן


 

נפצח בדקת דומייה לזכר מושיק.

טוב, מוכרחים להמשיך הלאה. קודם כל אני מתנצלת על שלא השבתי לתגובות על הפרק הקודם, היה שבוע לחוץ והדבר היחידי שהחזיק אותי בחיים היה חיזיון של נועם בטנגה ששב ופקד אותי ברגעים הקשים.

 

אז מי היה חיים שטרקמן? מושיק פוצח בבונדינג עם משה על ידי המכנה המשותף הנמוך ביותר - ספורט. ומשה, כמו כל פעם שמישהו מתייחס אליו, ממהר להכריז עליו כעל "אדם מדהים" ומודיע שיהיה נאמן לו לנצח נצחים. כמובן שברגע זה כל הצופים בבית נאנחים בתסכול, הם יודעים שמשה הוא אלמנה שחורה שמגעה מגע מוות הוא, וברגע בו הוא נקשר לדמות אב אפשר להתחיל בהלחנת הרקוויאם.

שאריות סבאנה שעדיין לא יודעים מה מחכה להם חשים בטוחים ביתרונם המספרי, קפון וגיא מסתודדים להם בנחת ומדסקסים עריפת ראשי נחשים, "נעשה מהם סלט קצוץ" מכריז גיא, "אבל בהגינות".

תגובתו של דן – "חבורה של פחדנים קוקסינלים, שונא אותם". אבל בהגינות.

בינתיים הצמד המפלצתי מרינעמה עדיין מאוחד באחוות השיזוף (השמש לא זורחת בסבאנה) ומסתלבטות על דן שכפי הנראה יצטרך מעקפים אחרי התכנית. אני מוכרחה להודות שהכלבות האלה די משעשעות, אבל זה לא יימשך הרבה זמן כי נעמה שמה לב שמרינה חמה על מושיק וחשה מאוימת.  מרינה טוענת שהוא מזכיר לה את אבא שלה, אבל כולנו יודעים שהיא רק מתחרמנת ממליינים מסביון עם קוביות בבטן. זה בסדר, גם אנחנו, ומושיק בהחלט עובר את מבחן הגויאבה.

 

משימת החסינות האישית קשה מאוד הפעם (גי"ז – תאלצו לעבור דרך ביצה, כלונסאות עץ, קיר טיפוס, חישוקי אש, משאית בוערת, תנין רעב, חמוס רצחני, התחת של מרינה, שבט קניבלים, רפי גינת, ולהניף דגל, ברור? צאו לדרך!) מה שגורם לכולנו לחשוב שמושיק ייקח אותה עם פטמה קשורה מאחור, אבל דן מפתיע. בשלב מסוים הרגל נתקעת לו ברשת, מה שמעכב אותו מעט אבל הוא מצליח להשתחרר, רגע. להעביר אחורה. מושיק מוציא לו את הרגל מהרשת. הגיוני? לא, שוב פעם להעביר אחורה (גוד בלס יס מקס), כן, זהו מושיק ששיחרר לו את הרגל מהרשת! מי שיש בידו הקלטה מוזמן לצפות בקטע הזה שנית – אילולא מושיק המנהיג הסמוי, אולי דן לא היה מנצח באתגר החסינות!

 

הפינה של משה – "בנות השבט ומשה עדיין מאחור" מכריז גי"ז ואנחנו עוברים להנאתנו לשוט אומלל במיוחד בו משה מנסה ללא הצלחה לעבור קיר טיפוס בעזרת זרועותיו המסוקסות כמקלון אזניים.

דן מצליח לפתור את הפזל כי "בי השקיעו בקוביות", נו, אם יש משהו שמנו ספנות יכולים להשקיע בו זה בדידים. אחרת איך הילד יצא עורך דין?

 

בחזרה בטאיינו:  נעמה מוצאת צדפות. להפתעתנו עידן לא מחליט לגדל אותן ומניח לכולם לאכול מהן. ליה ונעמה מתחילות בקרב מר על השליטה הקולינרית בשבט. מי תנצח? לא ברור, אבל איפה שנסגרת דלת נפתח חלון, ודרכו זוחל לו עידן קפון!

ממחברת השירים:

וזו נקודה ששוב פעם

עידן קפון

יכול לבוא ולהבעיר

אש.

 

וורה, מרינה וליה מרוחות על מושיק. וורה – "80 בתולות סביבך". מרינה – "איפה? איפה?"

 

והנה, הגענו למשימת הכח הכפול, שעכשיו משום מה מקבלת משמעות שונה לחלוטין, אפשר למנוע משני חברי שבט להצביע. והמשימה? ריקודים. נו באמת, כאילו מישהו יכול לנצח את התחת!

בני השבט האינדיאני, טאיינו המקוריים, מגיעים ומתגלים ככושים חתיכיים. הם שופטים את חברי השבט המפזזים. ראשית ליה עולה לגמר כי היא עיצבה את התלבושות הכי יפות. תגובתה – זה בא מתוך טוב הלב שלי.

שאר חברי השבט מצטבעים, "נראינו כמו חבורת אינדיאנים", וורה מפרשנת. כן, הבנת את הקונספט.

בסיבוב הראשון מנצחת נעמה, בשני קפון ששוב הוציא את הצד הרצחני שלו, מה שכנראה הבהיל את השופטים, תגובתם – בררר ברר ברררררר (איש לבן, זז מוזר).

מרינה זזה כאילו היא בכלוב (הבחורה הזאת היא בטח זיון יוצא מן הכלל), שחר זזה כאילו היא במצפה בראשית, יעל עושה קיקבוקסינג, כמובן שמרינה זוכה אבל כל זה ממש לא משנה כי הרגע לו ציפינו הגיע סוף סוף, עוברים לאי המתים!

 

ובינתיים באי המתים: נועם. לעוד הרבה מקלחות ביחד, שכיבות שמיכה משותפות, כפיפות בטן, ניקוי דגים ובניית רפסודות. תן לנו בשנורקל נועם.

כן, עשרה קבין של סקסיות ירדו לעולם, שניים קיבל התחת של מרינה, השאר הלכו לנועם.

 

בינתיים בלוטרקי, יוון: מרינה לא שוכחת שהיא מתה לבתק את בתוליו של מושיק ושותה קפה לחייו. אחרי זה מתקלחת ואוכלת פירה.

נעמה הנשמה הטובה –"אני מקווה שהיא לא תבגוד, כי יש לה נטייה" איט טייקס וואן טו נואו וואן.

משה כרגיל סוגר דילים עם סבאנה, ג'יבארו וקוריצה, מה שלא משנה כלום בעולם המושגים המעוות שלו.

דן – "זה לא פייר שהם עושים מניפולציות על משה". כן, כי רק לך מותר.

משה – "אני בין הפטיש לסדן". המקום הכי טוב להיות בו, כנראה.

 

מועצת השבט:

הפינה של משה2, והפעם – מטאפורות: "תכף דקה 90, עכשיו דקה 89, עוד 4 דקות זמן פציעה ותכף מתחיל חברים וסיינפלד, כדאי שאני אחליט".

בויכוח (המעניין!) שמתעורר דן אומר שרצו להעיף אותו כי "אני חושב שאני מאיים, חזק, לא יודע איך לקרוא לזה". הייתי הולכת על "חלאה".

מושיק פוצח באיזה נאום הזוי על בני נוער שצופים בתכנית ומזכיר לשנייה את האלצהיימר של אלכס, שבדמדומי מחלתו גם נהג לומר דברים משונים בסגנון.

מרינה מוציאה את גיא ושחר מהמשחק, חמישה מצביעים למושיק, ארבעה לנעמה, מושיק הולך פוף.

 

עידן – איבדתי אמון באנשים!

 

 

נתראה בחמישי.

 

חיים שטרקמן

 

 היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא?

 

נעם, סתם שיהיה.

 

 

 

ושוב מושיק, הפעם ב"שירת הסטיקר"



 

נכתב על ידי מדורת השבט , 10/2/2008 21:44  
168 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



177,621

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למדורת השבט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מדורת השבט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)