לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  מדורת השבט

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

ראויים לפירה


 

בפרקים הקודמים: סתם לא.

 

ליה באבל ויעל חשה אמפטית, היא זוכרת את תחושת האובדן שחוותה עם לכתו של עומר ותלתלי החזה המשונים שלו, היא יכולה להזדהות עם אבל. בנות ג'יבארו משתלטות על עינייני המטבח על מנת לסכל את חלוקת המזון הלא שוויונית של ליה, שמעניקה אקסטרות אורז לגיא שבוצע קוקוסים בנכלוליות על חשבונו של משה הרעב.

הפינה של: "הקשר שלי עם גיא זה שאני לא מת עליו", משה מסביר שוב, למי שמקרה פספס את הפרק הקודם, או זה שלפניו, או זה בו הם התחרו על קליעת אננסים.

הבעיות עם הבישול של ליה לא מגיעות רק מכיוון הג'יבאריות הקנאיות, אלא בעקבות תלונות של דן שהאוכל של ליה עושה לו כאבי בטן. יכול להיות שליה בעצם מרעילה את דו באיטיות והוא יסיים את המשחק עם צפדת?

"אמרנו לה בדרך של הישרדות שהיא מפוטרת", נעמה ממשיכה להפגין את טוב הלב והחמלה המפורסמים שלה. עידן הבוגדן אומר שמרינה בישלה דווקא אחלה. כנראה שיש לה לא רק יופי שמחוויר מול האינטיליגנציה שלה, אלא גם שף קטן החבוי בעכוזה.

נעמה מרגישה שאחרי שמושיק וורה עפו מתחיל להיות כאן שבט טייאנו. אני מנחשת שכשליה, גיא, שחר ועידן יעופו  התחושה תהיה מושלמת..

 

אי המתים – נועם הולם בפטישו החדש ומתלהב מנוכחותה של וורה. "אולי היא תוכל להישאר פה", מפגין בקיאות בחוקי התכנית ואנחנו כרגיל סולחים על טמטומו כי הוא בטנגה המפורסמת שבטח כבר מעלה מעט עובש. וורה מצידה נרגשת להתמודד עם נועם. היא לא חוששת כי שניהם ראויים.

 

בטאיינו אנחנו ניגשים למשימת הפרס. הפעם היו איתם לארג'ים, לא עוד ארוחות גריל או דרמפון לחפיפה נעימה, הפעם מתחרים על לילה בצימר. לאחר משחק מתוח מנצחת ליה. אמנם הריאות של נעמה ומרינה מרשימות יותר, אבל ליה כנראה ניצלה את שהותה על האי על מנת לגדל זימים, אין הסבר אחר למחצית השעה בה שהתה במצולות ברצף.

היא מקבלת את הלילה בווילה וצרור פדים מתנת אולווייז, אבל מי מהגברים יצטרף אליה?

עידן מוכיח את לקקנותו לדן בכך שהוא משחרר לו מצוף, אבל עדיין מצליח להביס אותו ונוסע לנפוש בחברת ליה, שזה מפתה בערך כמו וויקאנד עם תנין.

"שני הענקים של סבאנה מנצחים את שני הענקים של ג'יבארו", הוא שוב פעם מגזים כאילו לא סתם שיחרר מצוף אלא השתתף בפלישה לנורמנדי.

דילמקה – בהפקה דאגו להם רק למיטה אחת בוילה. כנראה כבר מיואשים מזה שאף אחד לא עושה פרו ורבו. אולי עם דן עוד היה סיכוי לאיזה אנגרי סקס, אבל עידן? אין מצב.

ליה מנצלת את רוב הערב לבהייה בראי ומגלה בחורה רזה ויפה, שזופה וחמודה שהחיים בטבע מחמיאים לה. עידן לעומת זאת מגלה קוף אדם. הם מכבסים את בגדיהם (מתנת חברת פיכסה!) ומתקלחים. עידן מוותר על גילוח כדי לא לצאת שוויצר. טיפ – עדיף שוויצר מאשר מסתערב.

ואולי באמת הגיע הזמן לעבור למחברת השירים:

מעולם לא טעמתי שמפניה

בועות של ג'קוזי לא ליטפו את גופי

מסאז'? רק מטרנטולות, לפעמים עכבר

באתי

ממצוקות.

 

עידן לא מפסיק להחמיא ולפרגן לליה, כאילו לא הפנים שזיון לא יצא מדוקרן הקרח הזאתי. היא מתרשמת מהג'נטלמניות שלו ושולחת אותו לישון על הספה כמו כלב.

 

בג'קוזי עידן מתפלל שלא מקפיצים עכשיו את קוריצה בווק, מה שמיד מוביל אותנו לעכברושי טאיינו שמאיימים על חיי התרנגולת. היא יכולה לנשום לרווחה, לפחות עד ההדחה ההולכת וקרבה של קפון.

מרינה לא ממש מפרגנת לליה – "לפני יומיים היא אכלה ארוחה, עכשיו עוד אחת?". כמובן, כי לאנשים יש זכות לאכול רק פעם בשבועיים.

בינתיים בווילה ליה ועידן עסוקים בלסגוד לפירה. ליה, אגב, מזהה את האוכל כגורמה ועידן מתאר אותה כמינימום אישתו של רומן אברמוביץ' ולא מיקו מאשדוד.

אחרי המסאז' הם הולכים לישון, עידן מרגיש מוזר על הספה כי הוא רגיל לישון עם חתולה על הראש וכלבה על הרגליים. עכשיו רק עם הכלבה.

בבוקר הם חוזרים לאי, לא לפני שעידן "מנצל עד תום את כל המתקנים", כלומר דאורדורנט. ליה, בצעד אסטרטגי חכם, קונה את אמון הבנות בעזרת קונדישינר.

 דן חושש מהפיכה נשית ומרגיש שהבנות הולכות להתאגד נגדו בהנהגת ליה. הוא צודק כמובן. ברית עם גיא, האדם היחידי שכנראה טיפש יותר ממשה, זה אולי לא הצעד האסטרטגי הבריא ביותר, אבל בינינו, איזה ברירות כבר יש לו?

משימת החסינות כוללת קליעה למטרה והייתה מאוד מתישה באופן כללי אז העברתי קדימה אחרי שתי בדיחות משקפיים של משה. לקראת הסוף יעל נלחמת בקרב גרזנים מול נעמה. לצערנו אף ראש לא נערף, אבל נעמה קולעת לשחורים ויעל ללבנים (כמה סטריאוטיפי מצד ההפקה) ויעל מנצחת. היא חשה הקלה, אנחנו חשים אדישות. סבבה.

 

נשתמע בהדחה

ש, חופרת, תל אביב.

 

ובונוס מיוחד! פוסטר של הסרט הבא בכיכובו של הגדול מכולם!

 



נכתב על ידי מדורת השבט , 21/2/2008 20:10  
134 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



177,621

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למדורת השבט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מדורת השבט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)