לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  מדורת השבט

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

לו הייתי העז החולבת של נועם.


 

טוב אם בשבת יש גם הדחה וגם קרב על אי המתים אז בשביל מה לראות ברביעי? לגי"ז הפתרונים. דן בלחץ ולכן מתחבא במערה בתנוחה עוברית, ולא יוצא אפילו על מנת לאכול פירות כתומים. מהם פירות הכתומים? הא! עוד מזימה של ההפקה! השתילו פירות כתומים על האי! מרמים אותנו!

ליה מתגלה כחיית אסטרטגיה לא קטנה מדן, היא רוכשת את אמון הבנות על ידי חלום על תינוק נטוש (שום מילה על נעמה) ויעל מכריזה – "היא אישה של צדק!". אוקיי, הבחורה הביאה קונדישינר, נכון, אבל זה לא טיפה מוגזם?

ליה מכריזה ש"אישה שהיא אמא לא יכולה להיות בלי רגשות" ומביטה על נעמה בווינק ווינק-הינט הינט.

המוקד הוא מרינה ונעמה, כל אחד מנסה למשוך את צמד המפלצות לכיוון שלו, אבל גם לדן וגם לליה כנראה שיש עוד מה ללמוד מהן. הן יוצאות מהעימות הזה בין דן לליה בכל כך הרבה קלאס ואלגנט שצריכים ללמד את זה בקורס שבטח ייפתח שנה הבאה באוניברסיטת תל אביב "הישרדות – ריאליטי בתקשורת ההמונים כמייצג אורבניה קפיטליסטית מגדרית, מבוא לספנות". אבל נגיע לזה.

דן, כנראה מרוב אימה, מתבלבל ובטעות אומר משהו נחמד על מישהו. ועוד על גיא. "זה הבנאדם היחידי שיכול להיות חבר שלי". בעולם כולו? בפעם הראשונה בחיים? כל עוד אתה זקוק לו?.

משימת הכח הכפול – איסוף בננות מהבוץ. שני הראשונים שאוספים עשר בננות צהובות יאלצו לאכול עשר בננות ירוקות. לפי גי"ז זה איזה מיוחד ומהונדס גנטית שצומח רק בתוך הר געש לא פעיל על אי המתים, אבל תכל'ס, בננות לא בשלות. קורה. הלילה בשירותים הוא אותו לילה בשירותים.

הגרזן הכפול הפעם לא אומר למנוע הצבעה משניים אלא פשוט לקבל הצבעה כפולה. אל אלוהים, אפשר שיהיה משהו קבוע? חוקי? שקצת פחות ייתן לנו את התחושה שמזיינים אותנו לפי ראות עיניה של ההפקה? תיכף גם יעשו גלגל הצלה ואז בכלל יש לנו כוכב נולד.

גיא מודיע שהגיע לעשר בננות, כמובן שהן מתבררות כתשע והוא נפסל. עידן ודן מנצחים.

הפעם עידן לא אמר שום דבר שכלל את עצמו בגוף שלישי או את המילים "ענקים" ו"מפגש פסגה". אני דואגת.

אני גם דואגת כי משה לא מקבל זמן מסך.

בשלב האכילה דן מנצח, הפעם עידן לא מתבלבל ואוכל לו בננה, סתם לועס נורא לאט. דן מצליח להקיא את הבננות בתוך הפה ולבלוע אותן מחדש ועדיין עוקף את עידן. האם זה מכוון? האם זו חלק מאסטרטגיית ההתקרבות של עידן לדן?

בלילה הבנות במדורה, ובינתיים בנים במים מבטיחים שלא יצביעו זה נגד זה. ליה מנסה לשכנע את עצמה שהבנות יעדיפו להתחבר עם גיא האוטיסט מאשר עם דן הנבל המקסים. נו באמת, לא למדת כלום על נשים? עיניים כחולות זה לא הכל.

ממחברת השירים של עידן:

"הדון קיחוטה של הבנות

מאויים.

ביבי הצעיר, אהיה לך

סנצ'ו פנצ'ה".

 

ובינתיים על אי המתים: המשימה -  לשחרר חבלים המלופפים על עץ, נועם מנצח.

הפרס, מתנת קולומביה -  ערכת הישרדות. ומתנת מחלבות גד -  עז.

 נועם יוכל להינות מחלב לא מפוסטר מידי בוקר ואז למות מסלמונלה. אמנם נעם הוא ילד טבע, אבל אנחנו לא באמת רוצים לראות את שפתיו החושניות נצמדות לעטיניה של העז.

תגובתה של וורה – בלה בלה ראוי, בלה בלה ראוי.

 

נשוב לטאיינו – דן קם בבוקר נחוש להילחם על חייו. משה מזמר  "דן הולך הביתה דן הולך הביתה" וחושף התקרחות קלה.

משה ועידן פוצחים בויכוח ערכי, במהלכו משה מודה ש"עיגלתי פינות". האמת שזה נשמע פחות טוב. "עיגלתי פינות, אני אעגל פינות, ואני אמשיך לעגל פינות"? נהה.

נעמה מודה שמשה לא טיפש כמו שהוא נראה. הוא כן. מי שהכי אינטיליגנטית שם זו כמובן יעל. חבל שהיא כזאת ג'ינג'ית מעצבנת עם חרדת נטישה.

 

על אי המתים – תכל'ס נעם קיבל את העז כדי שיהיה לו שם עם מי לדבר וכדי שיהיה קצת עניין מהיצור היפה והמשמים הזה. הוא קורא לעז לילה (יכול להיות שיש כאן סוג של נומרולוגיה מתוחכמת על סיוון שטרית?) ומנסה ספק לדפוק אותה ספק לגרום לה לשתות.  "קאם היר גורג'ס, יו קנ סיט נקסט טו מי", הוא כנראה התחיל עם כמה תיירות בחייו.

באופן כללי נדמה שהבדידות מתחילה לכרסם מעט בשפיותו. עוד כמה ימים כאלו והוא יהפוך לעידן קפון, ידבר על עצמו בגוף שלישי וירוץ בכל האי עם חתולה על הראש, כלבה בין הרגליים ומצ'טה בין השיניים.

יעל מתנגדת לדן מול הפנים שלו וגוררת איתה את שאר הבנות. לא מצביעות נגד ליה, מה תעשה? הא? הא?

מועצת השבט: וורה ומושיק בחבר המושבעים, יקבלו הזדמנות לשאול שאלה משמימה ונטולת רלוונטיות.  ליה נרגשת לראות את וורה, הנשמה התאומה שלה, ומודה שלמרות שחשה בודדה כולן באו ועודדו אותה – נעמה, יעל, מרינה. סמארט ליה, סמארט. הבנות נראות מאוהבות בה לגמרי. בגלל שגם אני חצי מאוהבת בה, זה אחלה.

הפינה של משה – "אני צריך לשנות פאזה במשחק הזה, פחות להתגונן, יותר לתקוף, כשיגיע הרגע אז נתחיל להתלכלך קצת". בניגוד למשחקך הטהור עד עכשיו? וההיי לייט – "אני לא רק אירה, אני גם אדקור, אני גם אירק". מה עדיף לקבל ממשה, דקירה, כדור בראש או סמכטה?

ליה – נולד לנו גבר! או, היא באמת לא השתמשה במילה הזו כל הפרק. ומזכירה את חבר המושבעים – מי יצביע לך אחרי זה? תוהה בצדק. אם משה בכל זאת ישתחל לגמר, הוא צריך להתפלל שהוא יהיה בסמסים.

משה נותן עוד ווריאציה על משפט השקר – "אני יודע מה עשיתי, מה עשיתי ומה אעשה" וליה מוחה על כך שהוא "גם לא מקשיב וגם לא מפנים".

דן יוצא להגנת משה – "לא כל כך שיקרת". כנראה שפחות מפעם בחמש דקות זה מינון נמוך אצל מנו.

גיא המסכנול אפילו לא יודע – "דן ביתר סיכון".

מושיק וורה – יעל, האם את דומה למושיק? אולי די עם זכות הדיבור למושבעים?

דן כמובן דופק את גיא, ונותן גם הצבעה סמלית ולא צפויה לשחר, ככה שסוף סוף היא מופיעה הפרק. עידן מצביע נגד משה, כנראה פעולת הגרילה הקבועה שלו, בנות ג'יבארו לגיא. ככה הן התחמקו גם מלאכזב את מנהיגתם הסמויה החדשה, ליה, וגם לא יוצאות נגד הברית המקורית שלהן – דן, וההפקה לא נפטרת משני שחקנים מרכזיים שמוסיפים עניין.

יפה מאוד בנות.

 

נתראה בהמשך השבוע.

 

נכתב על ידי מדורת השבט , 24/2/2008 09:14  
203 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



177,621

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למדורת השבט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מדורת השבט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)