לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dear Diary


I've started a new diary and this time I have a few new reasons. One, I have no friends left. Two, so I can read back and remember what I did the day before. And three, so if I die, at least I leave a nice little suicide note of my life.

Avatarכינוי:  I'm haunted

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

רשימה ממתגת


*עוד 26 יום יומולדת.(16)

*התחזית האסטרולוגית שלי מדייקת כבר חודש.

*אני שמנה ומכוערת. לאחרים אני יפיפייה ורזה מאוד, מאוד.

*נמאס לי ממנה אז אני פשוט אמרתי לה את זה והוספתי שאני מתכוונת להגיד למחנכת שתעביר אותי מקום ליד חברה אחרת.

שיחקה אותה שלא אכפת לה ואח"כ בכתה(לא יודעת אם זה בגללי).

*לא צמתי, הוא נשבר בגלל הדיכי שלי ובגלל שחברה הכריחה אותי לאכול.

*אני חייבת בצורה דחופה פסיכולוג.

*אני אוכל מחר בביה"ס או משהו ואתחיל צום של 12 ואז לאט לאט אעלה אותו כל שבוע.

*יש בית מרקחת קטן קרוב(טוב לא ממש) לבית שלי, אני שוקלת להיכנס לשם ולבקש לקס'.

*לא התמכרתי לכדורים! אין באקמול פוקוס משהו ממכר(ייאיD:)

*אני מכורה ל...

-לורד

-טיפקס

-סיגריות(לא אני אומרת, חברות אומרות)

 

התחלנו צום מ...

מחר בשעה 10.

1-11          7-17

2-12          8-18

3-13          9-19

4-14          10-20

5-15          11-21

6-16          12-22

 

 

הפייסבוק שלי:Orel Miodak

תרגישו חופשי אני רוצה 100 חברים(רק עוד 7 או 8) אין לי בעיה ליותרxD

 



 

 

 

 

 

Red

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3>

נכתב על ידי I'm haunted , 1/2/2009 20:03   בקטגוריות אסטרולוגיה, דיאטה, הפרעות אכילה, הרהורים, התמכרויות, חדש, כוכביות, כלום, סיגריות, רגשות, שיחה אישית, תמונות, בית ספר, שחרור קיטור, צומות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של One Of Them. ב-13/4/2009 23:04
 




סליחה סליחה סליחה

 

אני יודעת שנעלמתי, אני יודעת שפשוט לא היתי פה כבר די הרבה זמן. אני פשוט.. לא יודעת..

אוחחח אני כ"כ מבולבלת. בעעעעעעעעעעעע אוחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

רוגע-שקט-שלווה

אממ.. שיניתי תמונה, את מה שכתוב מתחת לתמונה, את הכינוי ואותי.

 

הנה השיר שמתוכו לקוחים המשפטים מתחת לתמונה.

December 25th, 1986 - Van Nuys.

Merry Christmas.

That's what people say at Christmas, right?
Except normally they have someone to say it to.
They have friends and family,
And they haven't been crouched naked under a Christmas tree
with a needle in their arm like an insane person in a mansion in Van Nuys.
They're not out of their minds, they're not writing in a diary,
And they're definitely not watching their holiday spirit coagulate in a spoon.
I didn't speak to a single person today.
I figured why should I ruin their fucking Christmas.

I've started a new diary and this time I have a few new reasons.
One, I have no friends left.
Two, so I can read back and remember what I did the day before.
And three, so if I die, at least I leave a nice little suicide note of my life.

It's just me and you, diary. Welcome to my fucked up life.

Nobody would believe the shit that happens in my head, it's haunted.
Now that I've come down from the drugs
it seems like a sick play that I saw in a theater somewhere.
Thirty minutes ago, I could've killed someone.
Or better yet, myself.

 

הנה השיר ביוטיוב. הלהקה היא Sixx A.M

 

הנה התרגום בעברית:

דצמבר, 25, 1986, וון-נייז(שם של עיירה)

 

חד מולד שמח.

 

זה מה שאנשים אומרים בחג המולד, נכון?

בד"כ יש לאנשים למי לומר את זה.

יש להם חברים ומשפחה,

והם לא מתכופפים ערומים מתחת לעץ חג המולד,

עם מחט בזרועם כמו אנשים מושגעים באחוזה בוון-נייז.

הם לא השתגעו, הם לא כותבים ביומ

והם בהחלט לא צופים ברוח החג שלהם קופאת בכפית.

לא דיברתי עם איש אחד היום,

חשבתי, למה לי להרוס להם את חג המולד הדפוק

 

התחלתי יומן חדש והפעם יש לי כמה סיבות חדשות.

אחד. לא נשארו לי חברים.

שתיים. כדי שאני אוכל לקרוא ולהתסכל מה עשיתי ביום שלפני.

ושלוש, שאם אני אמות לפחות אני אשאיר מכתב התאבדות קטן של חיי.

זה רק אני ואתה יומן, ברוך הבא לחיים הדפוקים שלי!

 

אף אחד לא יאמין לחרא שקורה לי בתוך הראש, הוא רדוף.

עכשיו שאני נגמלתי מהסמים

זה נראה כמו הצגה חולנית שראיתי בתאטרון איפשהו

שלושים שניות לפני יכולתי להרוד מישהו, או יותר טוב, את עצמי.

 

 

נכתב על ידי I'm haunted , 16/1/2009 19:15   בקטגוריות תרגום של שיר, המלצות, הרהורים, התאבדות, התמכרויות, חגים, חדש, כלום, מוות, רגשות, שירים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mad_Hatter ב-26/1/2010 04:14
 




דפים:  

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'm haunted אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'm haunted ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)