לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

תיאורית היחסים


מה הם הפקטורים החשובים בשביל הגברים במערכת יחסים עם אישה?
בשמחה הייתי דן אתכם על מה נשים רוצות, אבל גם לי, כמו לשאר אוכלוסיית הגברים הסטרייטים אין מושג. לכן, החלטתי לשתף אתכם בתיאוריה אישית על רצונם של הגברים. דיברתי עם גברים בגילאי 18-20 ולפחות לקבוצת הגילאים הזו הגעתי לתיאוריה הבאה: גברים מעדיפים להיות במערכת יחסים עם נשים פחות אינטילגנטיות מהם.

התיאוריה עדיין בשלבי פיתוח, בעצם זו לא תיאוריה אפילו. אני מעדיף לקרוא למשפט זה היפוטזה או השערה. אין פה דייוק או מדידות כלשהן של אינטיליגנציה, אך ישנה התבוננות יומיומית מצידי ומצד הסובבים אותי על המשתתפים ורמת האינטליגנציה שלהם. אכן, אין מספרים, אבל האינטליגנציה בניסוי זה נמדדת על ידי רמת החינוך של האדם והיכולת שלו להשתתף בשיחה אינטיליגנטית. בחינוך הכוונה היא אל סיום בית ספר, תוצאות הבגרות ורמת הקורס באוניברסיטה. היכולת להשתתף בשיחה אינטילגנטית היא מדידה אישית שלי. מדידה של מה שאני חושב שאדם אינטיליגנט ידבר עליו ורק נכלל בקבוצת המשתתפים שלי ולא ימצא בהכרח בקבוצת משתתפים אחרת.

אני עדיין לא בטוח אם זה קורה בכוונת תחילת מצד הגברים, אך לפי מה שאני רואה בכל מערכות היחסים סביבי, הוא שהאישה פחות אינטיליגנטית מהגבר. אין זה אומר שהאישה טיפשה. יש נשים מאוד אינטיליגנטיות בין המשתתפים, אך הגברים שאיתן הן נמצאות במערכת יחסים יותר אינטיליגנטים מהן. לא נעים לי להגיד את זה, אך אפילו מערכת היחסים שלי דומה לזו של המשתתפים. אין כאן כל שמץ של שוביניסטיות או חוסר כבוד כלפי נשים. ישנן הרבה נשים אינטיליגנטיות יותר ממני ומכל מי שאני מכיר. המסר שאני מנסה להעביר הוא שגברים מחפשים נשים פחות אינטיליגנטיות מהם, בין אם זה במכוון או לא.

מה היא הסיבה שגברים מחפשים נשים פחות אינטיליגנטיות?
עד כה חשבתי על שתי השערות אפשריות.
השערה 1: השפעת הסביבה עלינו. כאשר אנו צופים בטלויזיה רוב הסדרות מגלמות את הגברים כעובדים, מביאי הלחם. והנשים, מתוארות כאלה שיושבות בבית ומרכלות, מנקות, מבשלות וכו'. לדוגמא: עקרות בית נואשות, אריזה משפחתית, נישואים פלוס. בשביל לעבוד ולהרוויח מספיק כסף כדי לא רק לתמוך במשפחה, אלא גם לחיות עם מותרות צריך השכלה. בכדי לנקות ולבשל לא צריך הרבה אינטילגנציה. גברים רואים זאת מגיל רך, גם בסרטים מצוירים והדמות של מביא הלחם נקבעת בראשם.
השערה 2: דומיננטיות. כיוון שבמשך אלפי שנים הזכרים היו הדומיננטים במערכת היחסים, אנו הגברים רוצים לשמר זאת. כיום לנשים יש זכויות שוות לגברים ויכולות לעשות הכל בלי אפליה מצד העולם הגברי, אך לא תמיד היה זה כך. בעבר, גבר יכל להרביץ לאישה אם היא עשתה לו "עוול" ואפילו לאנוס אותה ואף אחד לא היה אומר כלום, אלא אם כן היא נשואה לגבר אחר. לכן, לגברים היה יתרון על נשים. כוח פיזי. כיום, אפילו שרוב הגברים יכולים לגבור על בת זוגתם בצורה פיזית אסור להם לעשות זאת. התוצאה היא שנשים וגברים הם בשוויון כוחות. אך אם הגבר במערכת היחסים יותר אינטיליגנט מהאישה השוויון נשבר והגבר מוכיח את עליונותו. וזה רק מראה עד כמה אנו הגברים תחרותיים, לעומת רוב ניכר של נשים שמעדיף לשמור את המצב בסטטוס קוו.

אם יש נשים שקוראות פה ורוצות לספר לי מה הן מחפשות בגבר, אני אשמח לשמוע. ואני מתכוון הבזה לדברים רציניים, לא שטויות כמו "שיהיה נחמד, שיהיה מצחיק"

מקווה שנהניתם,
שמן :)

נכתב על ידי , 23/1/2008 17:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 34




214
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמן האגדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמן האגדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)