לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i don’’t give a f**k




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

תשובות לשאלון השבועי


איפה את רואה את עצמך 20 שנה מהיום?
אממ... בטח מנסה לרצוח את בעלי...:P חוחוחו
סתאםםםם אמממ....עובד במשרה מלאה כרופאה ובמשרה מלאה כאם..:P

באיזה מקצוע את רוצה לעבוד בעתיד?
כבר כתבתי למעלה רופאה.....:P

מה החלום האחרון שחלמת (בלילה)?
אמממממ......מאיפו אני זוכרת מה זה השאלות האלו
חח למישהו ממש משעמם..:P

האם את חולמת לעיתים בהקיץ?
המוןןןןןן המוןןן

זרקת אי פעם מטבע לבאר / מזרקת משאלות?
חחח מה נראה לכם ....
חוחוחו לא

האם גילית למישהו את החלום שהכי חשוב לך?
אמממממממממ כן לבת הדודה שלי ()היא באותו גיל שלי יותר צעירה ממני ב- 8 חודשים...)

מהו הסיוט האחרון שהיה לך?
אמממ מאיפו אני זוכרת.....
חח אני חיה בסיוט....:P

מה הדבר הכי נורא שהיית מייחלת לאדם שאת הכי שונאת?
שיפול עליו קסאם(אני גרה בשדרות...)

האם היה לך אי פעם דה-ג’וו?
כןןן זה מזה מפחיד....

נכתב על ידי , 31/1/2008 12:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים הם חרא


 אזזז מחר יש תעודות אמאלה איזה פחד....

על בטוח אני מקבלת נכשלים!!! אוף:(

חח איזה חיים מסובכים יש לי אה ?!:'( קודם גיליתי שלחבר לשעבר שלי (שאותו אני עדיין אוהבת ) יש מישהי חדשה

למה החיים לא יכולים להיות יותר קלים...חח טוב כאן זה עוד יותר מסתבך הוא רוצה גם שאני יעזור לו איתה חחח ממש קורע אם אני הייתי שם לידו הייתי מראה מזה לכל הבנות האלו אני עדיין אוהבת אותו והוא אפילו לא יודע את זה חעחעחע אנחנו גם לא מדברים כמו שאז דיברנו הינו ממש ידידים טובים הוא היה מספר לי הכל הייתי נהנת לשמוע שהוא נהנה והייתי גם עצובה כי הוא לא נהנה איתי אלא עם אנשים אחרים(אני לא רוצה לדעת ) זה ממש מבאס אה:( למה אני עדיין אוהבת אותו? למה הוא פוגע בי אני יודעת שזה לא בכוונה אבל עדיין זה פוגע ...טוב גם אי אפשר לומר שאני מחכה לו כן אני הולכת עם אחרים אבל בכל זאת זה מאוד כואב ...

טוב לפחות הוא נהנה ולא סובל כמוני כי אני מזה לא רוצה שהוא יסבול כמוני!!

ושלא נדבר על הקסאמים שמפוצצים אותי ואת כל שדרות אנחנו חיים עם זה כבר  פאקינג 7 שנים זה לא יכול להיות כמה חסרי לב יש במדינה הזו אופ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

טוב אין לי כוח עוד לדבר על כל הצרות שלי כי אם אני יתחיל אז אני לא יסיים היום או מחר רק גג שבועיים  טוב אני זזתי

 שלכולם היו חיים מושלמים לא כמו שלי יש אמממ מה עוד לילה טובבבב:) ביוששששששששש

נכתב על ידי , 22/1/2008 22:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


כמה פעמים את מסתרקת?
אתם לא רוצים לדעת...

מה לדעתך עדיף - מוצרי טיפוח או נטורל?
נטורל( שימו קצת קרם והכל מסתדר)...

האם אי פעם עשית שינוי בשיער שחשבת שיתאים לך ובסוף התאכזבת?
יא...
היה לי שיער יפה עד התחת ואז הסתפרתי עד האזניים(תאמינו לי זה לא היה מחזה יפה לאמא שלי..חח)

מה היית רוצה לשנות בשיער שלך?
להאריך אותו עוד..

מתי הסתפרת בפעם האחרונה?
לונג לונג טיים אגאו...

האם את מאמינה לטיפים שנותנים במגזינים לגבי שיער?
לאאאאאאאאאאאאאאאאא... ממש לא..בולשיט..(מאמינה לסבתא שלי ומפחדת)

האם פעם עשית שינוי בשיער ואף אחד לא שם לב?
לא... עשיתי פן וכולם היו בשוק..חח

קרה שראית אצל מישהו אחר תספורת שאהבת ומיד לאחר מכן הלכת לעשות כזו?
מה אני נינט?......

האם היית משנה את שערך לפי הטרנדים המתחלפים גם אם לא היית אוהבת אותם?
מה אני מושפעת?(אני לא פקצה ...)

במידה ומישהו יעיר לך הערה פוגעת על השיער שלך, האם תשני את התסרוקת?
הייתי בועטת לו בביצים או הורסת לה את השחלות..(אני רציניתת...)

האם תהי מוכנה לעשות קרחת ולתרום את שערך למען עשיית פאות?
לילדים חולי סרטן? או סתם? (השאלה לא מנוסחת טוב...)

נכתב על ידי , 16/1/2008 21:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 385642121 




194
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi'm a bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i'm a bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)