לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פשוט וקל my blog


תחייך - ויחייכו אלייך. תצחק - ויחשבו שאתה על סמים.

Avatarכינוי:  זהירות! קיימת סכנה למיכל-פוביה

גיל: 29

ICQ: 441021351 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

אל תיכנסו~~!


בכל מקרה אני עכשיו בחדר מחשבים בבצפר וזה...

למה?

כי המחשב עובר לחדר של אחותי ואסור לי לשים אייסי..

דיכי :(

אחותי היא כזאת מושי מושלמת אבל אני לא אפרט כי אלכס עומד מאחורי וקורא... לפחות שיגיב =]

לא פה! בתגובות!

אין לי מחשב..

ונכון שזה ממש לא עיניין אותכם?

יופי אז לא הייתם צריכים להכנס!

נענענבנעעע P:

נכתב על ידי זהירות! קיימת סכנה למיכל-פוביה , 26/3/2008 11:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פעם היה לי פיצול אישיות עכשיו אנחנו בסדר.


 

~משחקים ארץ עיר~

 

אני: מהר, צמח ב-א'!

גיא: אריאל שרון

 

המורה נכנסת לכיתה: יפה, משחקים ארץ עיר, תשחקו ותחכימו.

אני: אה.. כה...

מורה: בואו נראה מה כתבת - ארץ.. סורייה, עיר... סדום, מקצוע... סרסור?!

 

~לפורטוקול: יאל יושב לייד ליזה~ אני: המורה? אני יכולה ללכת לעזור ליאל עם המשימה?

יאל: די להיות צבועה, פשוט תשאלי אם את יכולה לדבר עם ליזה.

אני: ששש... ~פונה למורה~ אז אני יכולה ללכת לדבר עם לי... כלומר לעזור ליאל??

 

נעבור לגולת הכותרת של השבוע - נסטיה נתפסה מעשנת! HA HA IN YOUR FACE

כאילו מה היא סתומה? אנחנו באמצע הנשף והכל ואז היא מחליטה לצאת החוצה עם [לטענתה] שני תאומים כוסונים כדי לעשן...

 

 

~זהירות! חפירות ממורמרות בדרך!~

לנושא קצת יותר עצוב-

סגרו לי ת'אייסי.. ציונים והכל הבולשיט הזה..

אבל מה שהכי הרתיח אותי זה שלמרי הם הרשו לפתוח אייסי, כי היו לה ציונים טובים... פאק היא כיתה ד'! לתת לה מדלייה שהצליחה 6 כפול 9?

מה שהכי מעצבן זה שסגרו לי ת'אייסי דווקא כששני נתנה את המס' אייסי שלי לשתי חטניקים שכבר הרבה זמן רציתי לדבר איתם^^

חוקי מרפי =<

[כמובן שאני לא זוכרת ת'סיסמא... למה שאני אזכור?]

 

טוב ופה נגמרה פינת המירמור^^

 

 

מכירים את זה שאתם אוכלים עם חברים או המשפחה ואז אתה בא למזוג לעצמך שתייה וכולם דוחפים לך את הכוסות שלהם? ואז איזה חצי שעה אתה נתקע שלושת'אלפים כוסות וכבר כואבת לך היד? טוב אז אני מכירה, ורק בגלל זה יהיה כואב לי עכשיו לכתוב -.-"

 

מכירים את זה שבקיץ אתם מנסים להירדם, ופתאום בא יתוש והוא לא סתם יעקוץ אתכם, הוא יעופף לכם מעל האוזן ויפריע לכם לישון עד שאתם כבר תרצו לצרוח "רבאק תעקוץ כבר רק תלך ותן לישון!"? מכירים את זה שעף יתוש בחדר ואתם הורגים אותו במחיאת כף אבל אחרי זה הוא משום מה לא מרוח לכם על הידיים ולא נמצא על הרצפה באותו איזור?

אם אתם מכירים את זה אז כניראה שגם אתם [כמוני] לא ישנתם כל הלילה בגלל היתושים המזדרגגים האלה~~~!!$%^&*)

 

 

ובברכת שלא-יעקצו-אותכם-יתושים-מרושעים-כל-הלילה-ואז-תירדמו-בעמידה-כל-היום.

 

להת'

נכתב על ידי זהירות! קיימת סכנה למיכל-פוביה , 24/3/2008 17:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Me + me =?? ב-25/3/2008 17:28
 



מוקדש ללינוי


הייתי רוצה לומר שאני יודעת איך את מרגישה, אבל אני לא. והאמת? טוב שכך.

היא הייתה איתך 12 שנה ואני יודעת כמה שזה כואב שהיא הלכה ככה אבל זה יעבור.

ייקח לזה זמן אבל זה יעבור.

ועכשיו היא במקום חדש.

איפה שלא כואב, והיא לא חולה.

ואולי - כשיעבור כמה זמן... תקנו כלב חדש. שימלא החלל הגדול שנפער אחרי שהיא הלכה.

 

תהיי חזקה.

 

3/>

נכתב על ידי זהירות! קיימת סכנה למיכל-פוביה , 22/3/2008 12:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-25/3/2008 21:37
 



לקחו לי ת'מחשב


אני מעדכנת אצל לינוי עכשיו כי האנשים חסרי הלב שנקראים ההורים שלי לקחו לי ת'מחשב.

אז... הנה בא עוד חודש בלי עידכונים..

חבל, כי דווקא היה חשק לעדכן.

נכתב על ידי זהירות! קיימת סכנה למיכל-פוביה , 18/3/2008 20:21  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LIL JON..\(1000 ב-21/3/2008 20:02
 



לדף הבא
דפים:  

740
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזהירות! קיימת סכנה למיכל-פוביה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זהירות! קיימת סכנה למיכל-פוביה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)