לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הסיפורים שלה .. ההרגשות שלה .. ההשפלות שלה .. והאכזבות שלה ..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

הפרק הראשון .


 

שלום (: .

וערב טוב .

אז ככה , זה הסיפור הראשון שלי בבלוג !

כ . ב . ו . ד  (:

חח כאילו , זה הבלוג הראשון שלי לסיפורים .

היו לי מ - ל  - א

סיפורים והצלחות בהם :]

אני מקווה שגם הסיפור הזה יהיה הצלחה ;)

כי אני פתחתי בלוג כדי שתקראו ת'סיפורים שלי .

ולא תגיבו ותעשו " יעני " קראתם .

אני משקיעה בסיפורים שלי , הסיפורים הם מקוריים שלי !

 מי שיעתיק יהיה לו עסק איתי .

ואיתי לא כדאי להתעסק !

 היו לי הרבה סיפורים , מקוריים שלי כמובן .

אבל לא ייחסתי להם חשיבות רבה כמו לזה ,

שלזה אפילו פתחתי בלוג .

כי ישלי תחושה שיש אנשים שאוהבים לקרוא ,

ואוהבים בכלל לראות אנשים מצליחים .

אני מקווה שאני יצליח עם הסיפור הזה :)

 אז פליז פליז פ-ל-י-ז תגיבו , תהיו נחמדים אהה ?

אוהבת 'תכם .

הפרק הראשון -

 

העם זו היתה אהבה ממבט ראשון ?

או שזו סתם הייתה אשליה ?

הכל התחיל בכיתה א' .

היום הראשון ללימודים .

אמא לקחה אותי לבית הספר.

כלכך חיכיתי לרגע הזה , הרגע בו אני אכיר מורה בבית ספר .

הרגע בו אני אכיר חברים חדשים , הרגע בו אני אכיר את הבית ספר עצמו .

איך זה להיות בבית ספר ..

השיעור הראשון היה הכרות התלמידים עם המורה .

הצבעתי ישר .

אני : " אני ניקול :) "

המורה : " שלום ניקול , שמחה להכיר אותך .

 " אני : " גם אני אותך , ומה נעשה בשיעור הזה ? "

 המורה : " בשיעור הזה נעשה היכרות תלמידים עם המורה , וגם המנהל ייכנס לפה .. "

אני : " יש ! " ראיתי שם בצד , ילד כלכך חמוד , לפחות ככה חשבתי .

הוא היה האהבה הראשונה שלי !

 שעתיים עברו , הפסקה =)

ניגשתי אל אותו ילד שעיניי זהרו כשראיתי אותו .

אני : " היי , אני ניקול . "

 הוא : " ומה את רוצה ? "

 אני : " להכיר אותך .. =) "

 הוא : " אני לא רוצה , ביי. "

חשבתי שהוא חמוד .

אבל לחשוב זה לא אומר כלום .

עברו להם שבועות .

בשבוע הרביעי לבית ספר .

ניגש אליי אותו ילד שחשבתי שהוא " חמוד " עלק ..

הוא : " היי . "

אני : " מה אתה רוצה ? " חיקיתי אותו בלעג , כדי שירגיש איך זה כשפוגעים בך  ..

הוא : " להכיר אותך .. אני מצטער על אותו היום , פשוט אבי נפטר באותו היום :( "

 אני : " שיט ! " הרגשתי כזאת שטן .

הוא : " זה בסדר , אני מצטער .. פשוט לא היה לי מצברוח באותו היום .. "

אני : " זה בסדר :) , אני ניקול .. אני מקווה שאתה זוכר ת'שם שלי חח .. "

הוא : " ברור , איך אני לא אזכור שם כזה יפה ועוד ילדה כזו יפה ( : "

 שמחתי כשהוא אמר את זה ! =)

אני : " אז .... איך קוראים לך ? "

הוא : " קוראים לי קובי . "

אני : " שם יפה =) "

קובי : " תודה ... תגידי ? "

אני : " כן ? "

קובי : " באלך לבוא אליי היום לעשות שיעורים ביחד ?? "

אני : " אממ אוקיי .. איפה אתה גר ? "

קובי : " רחוב השושנים 6 . "

אני : " אוקיי , אבקש מאמא שלי להסיע אותי .. טוב הלכתי אמא שלי באה לאסוף אותי . ביי . "

קובי : " רגע .... "

אני : " כן ? "

 קובי : " מואה " הוא נישק אותי על הלחי O =

יייאייי !!! כלכך שמחתי =)

ניכנסתי לאוטו ..

אני : " אמא אפשר ללכת לקובי אחרי ארוחת הצהריים ? "

אמא : " מיזה קובי ?  :

] " אני : " ילד מהכיתה שלי , הוא הזמין אותי לעשות איתי שיעורי בית , פליז אמא ! "

אמא : " אוקיי מאמי .. איפה הוא גר ? "

 אני : " רחוב השושנים 6 . "

אמא : " אוקיי , אקח אותך לשמה .. " באנו הביתה , אכלתי צהריים ..

ואמא לקחה אותי לקובי =)

באתי לקובי עשינו שיעורי בית ואז הוא אמר לי ההורים שלי באו לכי .

לא הבנתי למה הוא אמר לי לכי ..

אני : " מה ההורים שלך לא מסכימים שאני יהיה אצלך ? "

קובי : " זה לא זה ... "

אני : " אז מה ? "

קובי : " פשוט לכי !! "

אני : " טוב !! . \: " והוא דחף אותי מבעד לדלת .

לא הבנתי מה קרה לו פתאום .

אבל החלטתי לא לוותר ולהבין ולברר מה קרה ..

אחרי יומיים אחרי מה שקרה ..

קיבלתי מכתב הביתה ..

ובו היה כתווב .....

5 תגובות [ כי זה הפרק הראשון D: ] ואני ממשיכה . !

 

מקווה שאהבתם .

ועד לפרק הבא , גוגית [:

 

נכתב על ידי - גווגית הסופרת :) - , 16/1/2008 20:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  - גווגית הסופרת :) -

בת: 28

ICQ: 461047260 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- גווגית הסופרת :) - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - גווגית הסופרת :) - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)