לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


you don't want to shoot me,because if you do,i'll die you know!

Avatarכינוי: 

בת: 16





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

לחיוך אחד.


חיוך,מילה קצרה אומנם..אבל חשובה.
איך היינו יכולים להתמודד עם מצב שבו לא היו חיוכים..אתם יוצאים לרחוב וכולם ינאצו בך עניים, אבל עניים שלא שונאות,ולא מתעבות...
וכמה שזה נשמע נחמד להסתובב ככה ברחוב,מבלי שישנאו אותך..אתה מרגיש שעוד משהו חסר..אתה מישיר מבט למישהי שעברה למולך,
ואתה פתאום מבין מה נעלם עם השנאה והתיעוב..נעלם רגש שכל כך רצית בו,ומצד שני כל כך פחדת ממנו.
אהבה, שמכניסה לתוכה,  געגועים,תקווה,דאגה..הכל.
אוקיי,אוקיי...!!!! בוא נעצור!! נזכר שניה על מה התחלנו לדבר..."חיוך".
אז-חייכו.
כן,עכשיו..ממש עכשיו.
איך ההרגשה..?
אני למשל מחייכת עכשיו,וההרגשה הראשונה היא הדם שזורם בשקט..במין נוחיות,יודע שאין לו למה לדאוג עכשיו.
שהחיוך על הפנים, או העווית הזאת..היא סימן.סימן לטוב.
וככה, להרדם.
אז לילה טוב, לכל מי שקרא פה עכשיו את הפוסט.
שובו לחייך,שובו לכאן.
נכתב על ידי , 25/2/2008 20:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של sashell ב-7/3/2008 13:50
 



יו וואנא בי מיי ולנטיין?!?!


חג אהבה שמח לכולםםםם!!
כמה שזה כואב לחלק הנואש מהאוכ' שנשאר לבדו בחדר האטום מתחת לשמיכות,נושך שקיות><...
תמיד יש את החלק הזה.אבל זה החלק האנושי המשעמם
בוא נפנה את כל האיחולים הלבביים השבורים שלנו לכל המאושרים היום....
שיהיה לכם יום אהבה מקסים,אוהב,חם ותשקותי במיוחד!!
The image “http://blogtown.portlandmercury.com/files/2007/01/boyfriend__s_valentine__s_card_by_boinsie.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
עד כאן,קייק.
נכתב על ידי , 14/2/2008 14:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אומג יש לנו בלוג!!!11 ב-25/2/2008 16:46
 



תופעה מדאיגה ושאלון מרתק. כנסו בהמוניכם!


אנחנו מניחות שאתם מכירים את התופעה המאוד, מאוד מדאיגה שתוקפת את ישראבלוג בשנה האחרונה.

לא, אלו לא&nbsp;ההקפצות או פוסתיתמונות מזוויעים, ואפילו לא בלוגי דיכאון שפשוט בא לכם לצחוק מכל הצומי.

אלו ה... טאטאטאטאם ~מוזיקת מתח~ להקת בנים בהכחשה שתוקפת את העולם ברעש שהם עושים-

טוקיו הוטל!

הלהקה הוקמה בשמה המקורי- "בילהה קאופליץ ושות' ההומוסקסואליים", אבל בגלל שההנאות שלהם הופקו בחדרי מלון שבטוקיו עם סומואים כבדי ציצים וסקסיים בטירוף, שם הלהקה שונה לטוקיו הוטל. ואל תאמינו לשום דבר אחר.

הם גרפו הצלחה ענקית בעולם בזכות אנשים חסרי טעם וחוש מוזיקלי שאיימו בסכינים על אנשים אחרים ובכך שיבשו את דעתם, כדי שיאהבו את הפוסי מטאל שהם מייצרים.

התופעה חדרה גם לישראל הקטנה, והקיפה את ישראבלוג בבלוגים ששמם- "אישתו של ביל" או "ביל הכוסון תעשה לי שבט". כמובן, אם תסתכלו מקרוב, תשימו לב שיש להם ברשימות "אוהבת" פריטים כמו בנות, יצורים מכוערים, מוזיקה זוועתית וכיוצא בזה.


כדי להגן על עצמכם מפני היצורים הזוועתיים, פעלו לפי ההוראות:

- רכזו את מעריצי טוקיו הוטל בחדר סגור ואיימו עליהם בקריעת פוסטרים של בילקה ותומע אם הם לא יפסיקו להאזין להן

- הפעילו אזעקה בכל פעם שנשמעת המוזיקה שלהם, וקראו לאינשי ביטחון שידאגו "לטפל"במי שמאזין לה

- במידה וחברים שלכם נדבקו במחלה... אז אין לנו עצות כי אין לכם טעם בחברים XD

- הציפו בלוגים של מעריצי טוקיו הוטל בתגובות נאצה. כי זה כיף

- תכריזו על יום שלישי כיום "הכה את מעריצי שמוקיו"

- וגם על יום חמישי

- ויום שני, רביעי, ראשון ושישי. יום שבת תעשה לך מנוחה.

- תעשו מנוי לבלוג שלנו כי אנחנו חמודות D:


פוסטים נוספים  בנושא  לא ייכתבו בקרוב.

שמרו על עצמכם.



ונעבוד לשאלון שתוכלו לדעת עלינו פרטים מרתקים אודות החזיות ומידת הגרביים שלנו. בערך.


איפה את רואה את עצמך 20 שנה מהיום?

קייק- מנגנת באיזה מקום...נשואה ובלי ילדים=]

תלתליישן- אממ אני אהיה דווקא עם חמישה ילדים, אוטו משפחתי, בית ענק, גינה, עץ תפוזים וכלב. ובעל אימו סקסי שאני אזיין כל לילה XD


באיזה מקצוע את רוצה לעבוד בעתיד?

קייק-נגנננננננניתXP

תלתליישן- אני מניחה שאיזה עיתנואית


מה החלום האחרון שחלמת (בלילה)?

קייק-אני מדברת עם מישהו ושואלת לאן אני צריכה ללכת,והוא עונה לי שאסור ללקחת פעמיים 0_0....זה אומר משהו?

תלתליישן- שאני מתנשקת עם האקס שלי כל הלילה S: אייייייייכ!


האם את חולמת לעיתים בהקיץ?

קייק-לא הרבה אבל בהחלט קורה.

תלתליישן- תמיד XD


זרקת אי פעם מטבע לבאר / מזרקת משאלות?

קייק-לא...אבל עם אני במקום כזה אז אני מניחה שאני יזרוק. &gt;&lt;

תלתליישן- נו ברור, הבעתי משאלה שיהיה צדק בעולם ושיהיה לי חבר. אולי אלוהים חשב שהבקשה השניה קשה מדיי לביצוע אז הוא וויתר על המשאלה הראשונה מתוך עצלנות. דוסים מחורבנים.


האם גילית למישהו את החלום שהכי חשוב לך?

קייק-ברור,לכל מי ששאל.

תלתליישן- אמממ&nbsp; כנראה שכן.


מהו הסיוט האחרון שהיה לך?

קייק- אני נמצאת באיזה מקום לא ברור, ונשלחות אליי ידיים כחולות,והן צורחות לי "חחחחחכככיייי"....בחלום אני רואה את עצמי מתעוררת בפחד ורואה מישהו הולך בחדר...אבל בצבעים נורא נורא בהירים כמעט שקופים..סוג של תנועה באוויר.ואז אני מתעוררת באמת.

תלתליישן- אני נמאת בחדר, ויש בו מראה. הסתכלתי במראה ו...

אעאעהההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111


מה הדבר הכי נורא שהיית מייחלת לאדם שאת הכי שונאת?

קייק-לא הייתי מייחלת. שיהיה רחוק ממני ומישהו שם מלמעלה כבר יעניש אותו.לא אני.

תלתליישן- כנ"ל.


האם היה לך אי פעם דה-ג’וו?

קייק-המון...קורה לי כל הזמן.רגע עכשיו...שנייה אה,לא.

תליישן- בערך כל פעם שאני עושה משהו שכבר עשיתי


תגיבו.

קייק ותלתליישן (ע"ר) 3>

נכתב על ידי , 1/2/2008 11:41  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אומג יש לנו בלוג!!!11 ב-11/2/2008 14:57
 





813
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאומג יש לנו בלוג!!!11 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אומג יש לנו בלוג!!!11 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)