לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Yeah



כינוי:  shut up Beach

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2008

הכל טוב!!!


למרות שהסתפרתי כולם בבצפר ביום חמישי ושישי אמרו לי שזה יפה...

וגם טלי החברה הכי טובה שלי אמרה יל שזה יפה והאמנתי לה...

זהוווווווו.

אני מאושרת :]

אני קוראת ספר שנקרא" האישה, הנער ושרשרת הפנינים" זה ספר ממש יפה חיחחיחח

לרמות שאני לא קוראת כל כך הרבה ספרים זה נחמד

אז יש לי מחר מבחן באזרחות אני הולכת להתכונן

תאחלו לי הצלחה ביצ'ס~!

נכתב על ידי shut up Beach , 19/1/2008 16:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסתפרתי


וזה יצא כל כך מכוער!

מקודם היה ל שיער כל כך יפה וכולם אמרו שהוא מדהים ועכשיו הכל נהרס והספר הזמדיין הזה קיצץ לי וכיסח לי את השיער.. איכסה! אני נראית כמו תפוח אדמה הוא עשה את זה כל כך נפוח בא לי למות כל היום כמעט בכיתי.. אני שונאת את עצמי עכשיו והלאוי שהייתי יכולה לחזור בזמן אחורה ולתקן את זה.

אף אחד לא יאהב אותי עכשיו במיוחד זה שאניאוהבת יחשוב שאני כל כך מכוערת ואך אחד לא יכול לשפר לי את ההרגשה כי אני מסתכלת במראה וזה פשוט כל כך מכער אותי.. אני רוצה פשוט לא לחשוב על זה אבל אני לא מסוגלת.

הלאוי שכל זה לא היה קורה.. או שלפחות היה עכשיו איזה חופששאני לא אצטרך לבוא לבצפר..

לפני זה היה לי שיער די ארוך ועכשיו הכי ארוך מגיע לי עד לתחילת החזה והכי קצר מגיע לי לסנטר וזה פשוט נורא! הוא עשה לי שכבות וזה עוד ינתפח שזה יהיה בלי פן. החברה הכי טובה שלי אומרת שזה ממש יפה ושכדאי לי כל הזמן להסתפר ככה וזה לא נכון היא אומרת את זה רק בגלל שהיא רוצה שאני יהיה יותר מכוערת ממנה כי היא חושבת רק על עצמה כל הזמן ואיך היא תהיה יותר יפה מכולם..זה מרתיח אותי! בא לי לבוא אליה עם מספריים ופשוט לגזור לה את כל השיער ונראה איך היא תרגיש..

הלואי שהשיער שלי כבר יגדל.. אוף הוא היה כל כך יפה מקודם והרגשתי כל כך בנוח איתנו סוף סוף.. ועכשיו

 

הרסתי הכל!

ואני אצטרך לבוא לבצםר כל יום ככה וזה פשוט נורא כי אני אהיה כל כך מכוערת והכל המוניטין שבניתי לעצמי כילדה יפה יהרס אני פשוט אבוא מכוערת לבצפר כל הזמן ואני פשוט לא מסוגלת לחשוב על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

נכתב על ידי shut up Beach , 17/1/2008 16:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshut up Beach אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shut up Beach ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)