לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fairytale


.And I'm back in Wonderland like it was yesterday

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

איזה כיתה אני דאמט @#$


כל החופש אני וחברה שלי, שיר, מנסות להבין באיזה כיתה נצא, ועם מי.
אז ביום שני, שיר אמרה לי שחלק כבר התחילו לקבל מכתבים...
היא קיבלה בין הראשונים, ויצאה י'1.
הכיתה שהכי לא רציתי להיות בה זה י'1 (שכבה של 12 כיתות), כי זה הכיתה הראשונה, ו1 זה כזה מספר תקוע @#$
אז אני רק קמתי, וישר רצתי לדואר XD לא היה את המכתב :/
לאט לאט כל אחד בהודעה במסנג'ר רשם איזה כיתה הוא... בצהריים הלכתי עוד פעם לדואר, ולא היה B-|
רציתי להיות בי'11. שרון שם, גל שם והדס שם.
(את גל והדס רשמתי במקומות 1 ו-2 כשבחרנו חברים)
בערב הלכתי שוב פעם לדואר...
והפעם חיכתה לי מעטפה שמנה.
הייתי ממש בלחץ XD
פתחתי אותה...ואני רואה "שובצת בכיתה: י'1....." ישר קיוויתי שיהיה כתוב שם עוד 1.
אבל לא. שובצתי בכיתה י'1. זה היה די מוזר בשבילי... הם פשוט הפרידו אותי מהדס וגל.
בצפר סכסכן ומגעיל.

אז עכשיו אני בכיתה עם שיר, ויכול להיות שאביגיל עוברת אלינו.

קניתי גם דברים לבצפר, יומן הכי חמוד בעולם של תותים וסתם שטויות...
הלכתי לבאטמן ביס פלאנט, והיה ממש אדיר.
אני מקווה ללכת שבוע הבא לתל אביב עם סיון, גל והדס.
טוב זה היה פוסט רציני ביותר ~בע~
סורי ^_^



הסינגל החדש של מקפליי, Lies

You'd better run for cover
You're a hurricane full of lies
And the way you're heading no one's getting out alive

So do us all a favor
Would you find somebody else to blame?
'Cause your words are like bullets
And I'm the way your weapons aim

I guess I can feel the burn
With things that I don't know about you, baby
You're not misunderstood but you got
You got to go

Lies
Living in a fantasy
Lies
Don't even know reality
Lies
When you start talking, I start walking
Lies, Lies ,Lies ,Lies

Don't even wanna know the truth
Lies
The devil has his eye on you, girl
Lies
When you start talking I start walking
Lies, Lies ,Lies ,Lies

So don't forget your seatbelt
Don't you think of picking up the phone
Better say your prayers
'Cause you're never gonna make it home

Did you miss the stop sign?
That last decision was your last
'Cause you can't come back once you're lying in the broken glass

And I hope,
You get to hear me say
"Who gets the last laugh now?"

No more excuses
No more running
Only God can save you now
'Cause I know the truth and time is running out

And I'm just one drink away
And I'm back in Wonderland
Like it was yesterday

And I hope,
You get to hear me say, "Who gets the last"
"Who gets the last"
"Who gets the last laugh now?"




עונה על שאלון פייסבוק |ריר|

כמה זמן את כבר מחוברת לפייסבוק?
בערך 4 חודשים.

איך גילית לראשונה את פייסבוק? האם לדעתך את מכורה לפייסבוק?
שמעתי עליו בעיתון או בחדשות...בהתחלה שנאתי את זה כי הייתי מכורה למייספייס והייתי בטוחה שפייסבוק זה סתם חיקוי עלוב, אבל עכשיו, אני אכן מכורה.

כמה פעמים את נכנסת לפייסבוק ביום?
תלוי ברמת השיעמום...אבל בין 5 ל10 XD

האם את מוסיפה כל בקשת חבר, אפילו אם את לא מכירה אותו?
אני מוסיפה חברות מבצפר, חברות מפורומים, ואנשים מגניבים (מהישרדות ~האמריקאי~, היפה והחנון וכו') D:

האם את חושבת שפייסבוק זה כלי שימושי או סתם ביזבוז זמן?
שימושי בהחלט ומלכי ביותר.

האם את שולחת את ההזמנות המעצבנות האלה, כגון: "איזו דמות מסרט מצוייר את?"?
אני שונאת ששולחים לי, אבל לפעמים חייבים אחרת אי אפשר לענות על השאלון XD

האם מחקת חבר מרשימת החברים שלך? אם כן, מדוע?
כן, כאלה שעקפו אותי במשחקים :P

עד כמה את באמת קרובה לחברים שלך בפייסבוק? האם הם חברים אמיתיים או מישהו שאמרת לו פעם שלום כאשר הייתם בחטיבה?
כתבתי למעלה את מי אני מוסיפה P:
אבל חלק אני לא באמת באמת חברה שלהם...הם סתם נמצאים בשכבה שלי.

מה האפליקציה שאת הכי אוהבת בפייסבוק?
Bubble Town
נכתב על ידי , 21/8/2008 13:06  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החופש הגדול


עוד מעט נגמר :/
עוד שבועיים... אוף. זה היה קצר.
אז השנה אני עוברת לתיכון של הבצפר שלי, כיתה י'.
בצפר חדש, כיתה חדשה, מורים חדשים, מרכזים חדשים... זה ממש מלחיץ אותי |לחץ|

החופש עד עכשיו עבר מהר (איך לא?) ואני מרגישה שלא מיציתי מספיק (שוב, איך לא?)
נסעתי לת"א רק פעם אחת (למפגש 1238 המדהימות- והיה סופר כיף!)
יום שני אני הולכת לשוק עם שיר, ויום שני שאחריו עוד פעם לשוק XD עם אמא...לפני זה גם נקנה לי ספרים לבצפר ;;

אז בחופש יצא לי להתאהב מחדש במקפליי (לא שכבר לא הייתי מאוהבת בהם...) אבל הדיסק החדש שלהם יצא, ומלאמלא תמונות וסטים חדשים.
הארי עשה מוהוק לפני כמה ימים S:
ודאגי הבהיר את השיער שלו (קצת יותר מדי אם תשאלו אותי...)
אניוואי, אני מקווה שלא יהיו עוד שינויים כאלה דרסטיים במראה שלהם, כי בכל זאת, זה גם מהווה חלק משמעותי באהבה שלי אליהם :P
אבל בההההההרור שלא רק זה D:
אלא גם המוזיקה המדהימה שלהם, ובמיוחד הדיסק החדש, Radio:ACTIVE (מי שלא מכירה את הלהקה...למה את מחכה?!!)
טוב חפרתי עליהם מספיק.

אז מה עם חברותיי הנהדרות?
הדס הייתה בסאמר סקול באנגליה, והביאה לי את מגזין AXM (שזה מגזין לגייז, אבל כרגע נתעלם מהעובדה הזוטה הזאת), ונחשו מי על השער? אכן כן, מיסטר דאג D:
ובפנים יש 4 פוסטרים (דאגי, דני, הארי, טום) ועוד שתי תמונות די גדולות...וראיון כמובן.
אז ישר קרעתי הכל והדבקתי על הקיר XD (לא לפני שקראתי את הראיון...בבייביסיטר ^^ 80 שקל!!)
צ'ק אאוט מיי סקסי וול V



סיון אתמול חזרה מלונדון (אהמביץ'אהמ)
לפי דבריה היא קנתה מלא דברים, וגם לי היא קנתה משו, יאאאייי לך סיון! ^______^

גל עדיין בטורקיה, וחוזרת מחר.
אביגיל עם הקייטנה שלה XD
אדמה חזרה מתאילנד.
שיר המסכנה הייתה צריכה לסבול את חני בזמן שכולנו היינו בחו"ל.

כןכן, גמאני D:
הייתי בטורקיה
בהתחלה אמא אמרה שזה יותר מדי כסף אז היא לא מסכימה...ואז אחרי משא ומתן מפרך, יצא שאמא וסבא מחלקים את התשלום עליי חצי חציXD
אז נסעתי עם דודים שלי וחבר של בנדודי.
היה כלכך כיףףףףףףףףףףףף
בחיים שלי לא צחקתי כלכך הרבה...היו לי פשוט פול התקפי צחוק מלחיצים XD
המלון היה ענק, 10 מגלשות (די מאכזבות...) והכי חשוב, הרבה אוכל
השתזפתי ממש (לפי דברי שיר והדס, יאי ^^) והיה פשוט חוויה D:

טוב זה הכל לעכשיו, זו הייתה חפירה חפירתית במיוחד, מקווה שנהניתם ושתחזרו לבקר (;
רוני (אה והכינוי שלי זה בגלל שכל חברותיי קוראות לי פוני ^^)

עריכה:
שכחתי לציין שביום חמישי אבא עזב לאפריקה לשנה...
הוא יחזור לבקר פעם ב3,4 חודשים.
יהיה מוזר.
נכתב על ידי , 16/8/2008 16:50  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





152

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוניפוני (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוניפוני (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)