לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טורנדו "אמילי".


היא לא מפורסמת, והעיניים שלה לא באותו הגודל.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

פרק ראשון.


"הרמיוני !" רון קרא בקול, וכמה ראשים זעופים הופנו אליו כשהרמיוני ירדה לחדר המועדון מחדר השינה של הבנות.

הרמיוני התלבשה בחולצה עם מחשוף גדול. היא חישבה את זה שרון גבוה ממנה ושהוא רואה מעבר למחשוף.

"משהו לא מוצא חן בעיניך רון ? " שאלה הרמיוני בקול מסוקרן והרימה אליו את מבטה. לפני שהספיק להשחיל עוד מילה היא נישקה אותו בבקפיצה קטנה. הרמיוני דחפה אותו לקיר הקרוב, רון קפץ על הזדמנות והתחיל למזמז אותה בלהט. היא שלחה את ידה לעבר מכנסיו, והכניסה אותה מתחת לגלימתו. היא התחילה ללטף בעדינות את מפשעתו. מרוב תדהמה הוא קפא אבל כעבור רגע המשיך למזמז את הרמיוני כאילו אין מחר.

הארי קפא בתנוחה מצחיקה שבדיוק הוציא את ספר השיקויים שלו כדי להכין שני שיקויים לכיתה של סנייפ, שמשום מה נעדר השנה מצוות המורים. הוא הרים עליהם גבה. הוא התאושש אחרי כמה דקות שהם המשיכו להתמזמז ללא הרף. כנראה אף אחד לא שם לב לכך. בשביל להיות בטוח בזה הארי הטיל כמה לחשי קונפודוס על ילדים ( בעיקר תלמידי שנה ראשונה ) ועכשיו הוא היה בטוח שרוב הילדים הקטנים בחדר המועדון לא יראו שהרמיוני עושה עבודת יד טובה.

***

"פרופסור ג'ונסון." הוא אמר בקול וכתב על הלוח בשיעור של גריפינדור וסלית'רין. "אבל אתם תקראו לי טום, אוקיי ?"

נשמעו פה ושם אנחות. שמו של טום מולמל בכמה מקומות.

ידה של הרמיוני זינקה לאויר.

"פרופס - הא, טום. באיזה תחום אתה מתעסק בדרך כלל ?" שאלה במבט מהסס וניסתה להבליט את החזה שלה כמה שהיא יכולה ומצמצה פעמיים ברציפות.

"מיס .. גריינג'ר, אני מניח ?" הוא אמר, תוך שהוא מעיין ברשימת הכיתה שלו. "כן, אלבוסון סיפר לי עליך, התלמידה המצטיינת של הכיתה, ועוד עם כזה חזה -.. הו." טום נראה מעט נבוך. רון נחרבבוז אך ניסה להסוות זאת כעיטוש עז, ללא הצלחה.

"אלבוסון ? זה נותן רושם שלילי במקצת .. " מלמל הארי לרון הקרוב אליו.

"ויזלי ? הו כן. רונלד .. אביך סיפר לי עליך. הוא עובד במשרד הקסמים."

אוזניו של רון האדימו מיד. הוא קם ונראה על סף סינון קללות בתורכית. "אני חושב שאני יודע איפה אבא שלי עובד, טום." את המילה האחרונה הוא אמר בלגלוג גלוי. "אני מאושר בשבילך. האם תואיל בטובך לשבת ?" אמר לו טום בעוקצנות. רון התיישב וקבר את ראשו בידיו. "טום עמד ליד הארי כעת והארי ראה ( וזה היה גלוי מאוד לשאר הכיתה ) שאיבר מינו זקוף באופן שאי אפשר לתאר. הארי התחרמן גם הוא.

טום הבחין שהארי בוהה באיבר מינו הזקור ואמר לו בקריצה ובלחש: "אלבוסיק אמר שלחבר שלך יש איבר ענקי .. תדבר איתי אחרי השיעור הארי ? "

***

אחרי שהשיעור נגמר הארי וכל הבנים מהכיתה יצאו עם הרגשה מאוד משונה. כאילו משהו בתפיסה השתנה אצלם בראש, הם התחילו לחבב מישהו שהם תיעבו כל ימי חיים. כמו שנוויל ינשק את וולדמורט.

הרמיוני השיגה את הארי בריצה ובישרה: " הטום הזה פשוט חלומי, כן ? הרבה יותר מלוקהרט. בע. הארי אני - הארי ?" היא הבחינה שהארי כבר שתי דקות שלא לידה. היא הסתובבה בבהלה ואז ראתה את הארי הולך בהיסח דעת לעבר השירותים של מירטל המיללת בקומה השניה. "הארי !" הרמיוני רצה לעברו התחילה לנער אותו חזק. "לאן - אתה - הולך - הארי - מה - השתבש - אצלך - במוח !" היא הוסיפה מילה תוך כל ניעור. הארי התאושש ודיבר בקול שלא שלו:"הרמיוני ! מה שלומך . איך עבר השיעור עם טום ? " ברגע שאמר את שמו שוב נכנס לדיכאון או מה שזה לא יהיה שלו. הרמיוני נקשה באצבע צרדה מול עינייו והוא ניער את ראשו. "יש לנו שיעור כפול בשיקויים עכשיו ! לאן אתה חושב שאתה הולך ? " הרמיוני חיכתה לתשובה כשהארי שתק. "אני .. אני הולך לשיקויים !" הוא הכריז בהחלטתיות."אני הולך לשיקויים, לעשות שיקוי !" והם ירדו לעבר המרתפים.

***

"פרופסור סנייפ ?" שאל דראקו בבילבול. "דמבלדור אמר ש -" "לא משנה מה דמבלדור אמר," קטע אותו סנייפ בזילזול, "אני פה עכשיו ואני הולך ללמד אתכם שיקויים. שבו." כעבור כמה דקות, כשאסף את שיעורי הבית של תלמידיו הוא עצר ליד הארי ודיבר אליו ממרומי עולמו.

"ובכן, פוטר, אני מניח שגם הפעם לא הכנת שיעורים. האם אני צודק?" אמר פרופסור סנייפ בשיעור שיקויים, בעודו מביט בהארי במבט קר וחודרני, מנסה להבין מה עובר בראשו הלהוט של תלמידו.

הפעם הוא נתן שיעורים ממש קשים- הם התבקשו להכין 2 שיקויים. הראשון- שיקוי "הגובר על כל שנאה אפשרית, והופך אותה לאהבה נצחית", והשיקוי השני- להכין ללא הספר את שיקוי השכחה הנפוץ.

"להפתעתך פרופסור," אמר הארי, וחשב לעצמו 'ובעצם גם להפתעתי', "הכנתי את השיעורים הנדרשים." הוסיף והוציא מתוך תיקו 2 מבחנות מלאות בנוזל, האחד נוזל ירקרק, והשני ורוד-אדמדם, הניחם על השולחן וחייך לעצמו חיוך מסופק, שפורש ע"י סנייפ אחרת לגמרי. "אז מה?" אמר בקרירות הרגילה שלו. "אתה חושב שאתה כ"כ מוצלח שהצלחת להכין אותם? צריך לבדוק אותם היטב, לוודא שאתה לא הולך להרעיל כאן אף אחד. למה שלא אתה תנסה את זה... כן. עליך להגיע היום אל חדרי, מיד לאחר ארוחת ערב. אני אקח את השיקויים האלה..."  אמר סנייפ, ועשה זאת, "לוודא שלא תחליף עם מישהו אחר." בסיום דבריו, נשמע ה"גונג" המוכר, שבישר על תום השיעור.

בארוחת ערב ישב לסעוד הארי עם שני חבריו, רון והרמיוני. "הוא החליק מכל המדרגות!" טען רון, "הוא מסוגל להוסיף לשם משהו ולתת לך לשתות את זה ללא כל רגשי אשם! הוא לא אנושי פשוט!" הוסיף. הרמיוני הביטה בו בזלזול והתריסה מנגד "זה לא ייתכן, רון. הוא עדיין מורה בבית-הספר, הוא לא יכול להרעיל תלמיד. יסלקו אותו מיד."

"בחייך הרמיוני. אנחנו מדברים פה על העוזר הנאמן של את-יודעת-מי ! הוא יכול לעשות כל דבר שהוא ירצה וכלום לא יקרה לו !" סינן רון.

הארי סיים לאכול, קם, אמר "בהצלחה לי", ופתח בהליכה אל עבר משרדו של סנייפ.

כאשר הגיע, תקתק פעמיים על הדלת, וההיא נפתחה לבד. "היכנס" קרא הקול של סנייפ, "שב בכסא". הארי נכנס והתיישב, אך לא ראה את סנייפ בשום מקום.

סנייפ ירד במורד המדרגות. הארי מעולם לא שם לב שיש לו קומה שנייה במשרד, למרות אין-ספור הפעמים ששהה כאן. להבדיל מבד"כ, סנייפ היה לבוש אחרת. הוא לבש טייץ שחורים צמודים, חולצה כחולה-אפורה עם ציור של שד, וג'קט עור חום. בידו הוא החזיק את שתי מבחנות השיקויים.

"אם כך, ניגש לעניין." אמר סנייפ, והגיש להארי את המבחנה עם השיקוי הורוד-אדמדם. הארי פתח את המבחנה, לגם שלוק קטן, אך מיד סנייפ קבע "עד הסוף, עד הטיפה האחרונה!", והארי ציית מפחד ושתה הכל. "תוך כמה זמן תחול שינוי כלשהו. עד שזה יקרה, אני פה מביט שלא תעשה שום דבר." אמר סנייפ. בנתיים הארי חשב לעצמו: 'אני כ"כ שונא אותו. פשוט שונא אותו, מה הוא רוצה ממני? דווקא בי הוא היה חייב לבחור בכיתה? אני לא התלמיד הכי גרוע. אוקי, אולי ביניהם. אבל מה עם נוויל? הוא בכלל לא יודע כלום בשיקויים! אבל הסנייפ הזה...!! וואי, כמה שאני............' ופתאום הוא הרגיש משהו מתחולל בראשו, התפיסה משתנה. 'אוהב אותו...כמה שאני מת להתקרב אליו. לחוש את נשימתו.' הארי לא יכל שלא לחייך אל סנייפ. "אוהו, אני רואה שהשיקוי עבד. עכשיו, אם לא אכפת לך, אני אגש לנעול את הדלת" אמר סנייפ כתגובה, וקם לנעול. הארי שמח, אבל מה שמח. הרבה זמן הוא לא הרגיש שמחה כזו. כאשר סנייפ שב, הוא נעמד מאחורי כיסאו של הארי. הניח את ידיו על כתפיו, והתחיל לעסות אותן. הארי נהנה מכל רגע. הוא רצה שזה יימשך לנצח, לא היה אכפת לו כלום כרגע. לא מהשיעורים הרבים שיש לו למחר, לא מאימון הקווידיץ', לא מכלום. רק סנייפ. הארי חיפש מילים להגיד, ראשו היה כה מבולגן. לבסוף כשמצא, פתח "אני רק רוצה להבין מש..." אך סנייפ קטע אותו. "שש..אל תדבר. אני אסביר לך הכל. אני יודע שזה יישמע טירוף. אני יודע שאני מתנהג אליך בצורה מכפישה כל השנים האלה, ואל תחשוב, ולו לרגע קט, שזה ישתנה, אבל הייתי חייב לעשות משהו. הארי, אני מרגיש אליך רגשות שמעולם לא הרגשתי. אפילו אל אמי לא. אני חייב להוריד את האבן הזו מליבי, אני חייב לדבר איתך באופן נורמלי. לא לצעוק, לא לכעוס. אני רוצה שתבין אותי. קשה לי ככה, אני מורה - אתה תלמיד, אני משרת את אדון האופל- אתה יורק לעברו. זה מסובך, כ"כ מסובך. אבל הצטרכתי לעשות את זה." הארי לא הבין, "לעשות את מה?" שאל. סנייפ חייך והתקרב אל פיו של הארי לאט כל-כך, שהארי הרגיש כאילו עברו שנים.  סנייפ הדביק את שפתיו אל אלה של הארי, ונישק אותו. נישק אותו לאט, ברוך, נישק אותו באופן שהארי בחיים לא היה חושב שהוא ינשק. כעבור כמה דקות, שהם התנתקו זה מזה, הארי ישב דומם במקומו, וסנייפ עמד מולו כפסל. "תה?" הציע סנייפ. "בשמחה" השיב הארי. סנייפ ניגש לשולחנו, לקח תיונים מהמגירה התחתונה, מבלי שהארי יראה לקח את המבחנה השנייה, והלך לאחורי המשרד להרתיח מים. בנתיים הארי נשאר יושב בכיסאו, מנסה לעכל מה שקרה כרגע. אבל לא היה אכפת לו מה יקרה, העיקר שהוא יישאר פה, עם סנייפ. כעבור כמה דקות שב סנייפ עם 2 כוסות תה. נתן להארי כוס אחת, ואת השנייה השאיר לעצמו. הארי החל לשתות את התה, ובנתיים שקע במחשבות. 'מוזר מה שהולך פה. איך הגעתי למצב הזה? אבל אני פשוט כ"כ אוהב אותו. את הפנים החלקות והיפות שלו, האף המעוקל והחמודי הזה, השיער השחור והמיושר, שהוא כ"כ עדיף על השיער הג'ינג'י והמתולתל של הרמיוני. הלוואי שהייתי נשאר פה לנצח. רק להיות איתו, זה כל מה שאכפת לי. רק להיות איתו.'

 

"מה קורה פה?" אמר הארי לאחר שסיים לשתות את התה. "למה אני פה, שותה איתך תה? ואיפה השיקויים שלקחת לי בשיעור? ומתי אתה מתכוון שאנסה אותם בדיוק?" ירה הארי שאלות לעבר סנייפ.

"הכל כבר סודר", השיב סנייפ, וחייך חיוך, ספק אמיתי ספק מבוים.

 

כאשר חזר הארי אל בית-גריפינדור, שאלו אותו רון והרמיוני יחדיו: "נו, איך היה? מה הוא רצה ממך?" וכל מה שהארי יכל לענות, היה "אני...אני לא ממש זוכר..."

 

15תגובות ?

וואי תודה !

בכל הלבוגים שלי בישרא, 15 זה השיא !

(אני יודעת, עלוב למדי, כן. אבל בכל זאת...)

תודה.

אמילי.

נכתב על ידי , 24/1/2008 20:41  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרולוג.


הידד !! ~   *_*

פאנדום: המומינים. חח סתם, הארי פוטר.
שיפ: דראקו \ הארי \ OMC \ ג'יני \ בלטריקס
תודות: תודה לג'. קיי'. רולינג על שכתבה את הארי פוטר, תודה לאליזבת שתירגמה את מאלף הדרקונים.
OMC: טום ג'ונסון

דירוג: PG 13

פרולוג

דמבלדור נעץ בכמה ילדים מבט אחד או שניים, והאולם השתתק. הייתה דממה מוחלטת.

דמבלדור חזר למצבו העליז ודיווח בקול: "בתאבון לכם, תלמידים. בינתיים כמה הודעות; פרופסור סנייפ נעדר מצוות המורים מסיבות כאלה ואחדות " כאן רוב הראשים עלו מתוך כערת המרק שלהם. נדמה שבאזור שיחה זו כולם העניקו לדמבלדור את כל תשומת הלב שלהם. "והוא לא ילמד השנה." כולם החלו להריע בקול רם אך דמבלדור צעק במלוא גרונו "שקט." וכולם השתתקו. שוב חזר למצבו העליז והמשיך: "עוד דבר, אני לא יודע כמה פעמים אני אומר את זה בשנים האחרונות, אבל נזדקק למורה חדש בצוות. ולפיכך הזמנתי מכר ותיק שלי. לפי בקשתי הוא אמור להגיע מרגע לרגע אז - "

כל הראשים הופנו לעבר הכניסה לאולם הגדול כשהדלתות שנפתחו בחבטה ודרכם נכנס גבר נאה, בעל שיער שחור חלק ורך למראה, לבוש בגלימה שהלמה לו מכל זוית אפשרית.

כולם נאנחו באופן פתאומי. הוא סקר את האולם בזריזות וקלט שדמבלדור עומד שם ומתפאל ממנו.

הגבר הנאה התקדם לעבר דמבלדור בהליכתו המרשימה. הוא הבין שכולם נועצים בו עיניים מאוהבות, פה ושם גם כמה בנים הסתכלו עליו כמהופנטים.

"דמבי !" הוא הכריז בקולו העמוק. משהו בקולו הזכיר בן אדם מסוים, אך התלמידים שנתלו על קווי פניו הנאים התעלמו מעובדה זו.

נכתב על ידי , 19/1/2008 12:32  
1595 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט.


שלום.

אני אמילי.

אז זה הבלוג שלי ! ><"

לא מרשים במיוחד, אני יודעת, אבל כבר הזמנתי עיצוב מבלוג מסוים,

מקווה שבשבוע הבא יהיה מוכן.

קצת עלי.

מבחינת ת.ז.:

אמילי.

14 וקצת,

 תקועה בחור מלאכותי שנקרא "ירושלים",

שמאלית.

מבחינת תכונות:

רחפנית.

בעלת תווך ריכוז של סנאי.

משועממת.

עצלנית.

ביקורתית כלפי עצמי.

חופרת.

זונת חיבוקים כרונית.

רשעית.

סדיסטית.

מזוכיסטית.

גיטריסטית.

אמיצה.

שומרת סוד.

חצופה.

איכפתית.

שרוטה.

מבחינת מעשים:

קוראת.

רוקדת.

לומדת.

אוהבת.

מנגנת.

מאוננת. (ציניות אנשים !)

משתעממת.

בעלת אובססיות קשות:

איינשטיין

חצילים

גרביים

שחקנים

שאיפות:

שואפת להיות שחקנית.

שואפת להצליח בלימודים.

שואפת לרצוח את בני גורן.

שואפת להיות נורמלית.

מבחינת הערצות:
ג'וני דפ, אלן ריקמן, גארי אולדמן.

אוהבת:

הארי פוטר. - לא את הדמות.

אולסטאר.

בריטים.

סייף.

טניס.

לירקוד.

שלג.

שודדי הקארייבים.

לעצב.

לכתוב.

לקרוא - מאוד.

גיטרות.

סוודרים ארוכים עד האצבעות שאפשר להתחפר בפנים..

ריח לבנדר.

שונאת:

ילדים קטנים.

כשאנשים חושבים שהם יודעים יותר טוב ממני על עצמי.

אוטובוסים.

מזרחית.

ערבים.

אנשים בלי חוש הומור בריא.

חופרים. (אני מזוכיסטית, זוכרים ?)

שפוטים.

קמצנים.

כאב ראש.

המורה למדעים.

ויותר אני לא אספר !! ~

xD

( אני חולה על הסמיילי הזה )

אז.. עד העיצוב החדש !

 

טורנדו אמילי.

נכתב על ידי , 17/1/2008 21:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





233

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטורנדו "אמילי". אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טורנדו "אמילי". ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)