לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"זכרונות מחיים אחרים"- סיפור בהמשכים


אין דבר העומד בפני הרצון... חוץ מהעצלנות שלי D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

סימן חיים


סימן חיים. 

כל מה שהיה דרוש לי זה סימן חיים.

חשבתי שהתגברתי, חשבתי שנגמר. חשבתי שלא אצטרך להרגיש כך שוב.

אבל אז הגיע סימן חיים.

והאבסורד הכי גדול? אני אפילו לא בטוח שזה היה ממך.

אבל אז הראש התחיל לחשוב, והלב התחיל לדפוק.

מהר יותר.

ומהר יותר.

ושוב אני מוצא את עצמי באותו המצב, באותו הכאב המוכר.

שוב אני מוצא את עצמי באותו מעגל שלא נגמר.

והכל בגלל סימן חיים.

ועכשיו, כל מה שאני חושב עליו זה את.

וכל מה שאני רוצה זאת את.

חשבתי שעברתי את זה כבר.

חשבתי שנגמר.

אבל אפילו אחרי כל השנים הללו, עדיין מספיק רק "היי".

רק חשד שזאת את.

רק חשד קטן כדי להצית את כל הרגשות מחדש.

אני רוצה שתהיי מאושרת, ואמרתי לך את זה כבר מזמן.

אבל זה כואב.

אני אוהב אותך. ואני חושש שזה יהיה כך לעד.

והכל בגלל סימן חיים.

 

נכתב על ידי , 26/5/2017 12:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 30

MSN: 




10,220
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחצי ירח מטורף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חצי ירח מטורף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)