לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's a cold and it's a brokenHallelujah



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

פורים.


 

היה אדייייייר! היה ענק 1!!

 

אני והחתיך שלי התחפשנו ביחד לשרק ופיונה והייתה לנו את התחפושת הכי הכי טובה שיש!

היה כזה כיף , המשלוחי מנות ההרקדות ההצגה הכול הייתה אווירה כולכך כיפית וחזרתי להיות חברה של אנשים שכבר שלושה חודשים התרחקתי מהם והכול היה פשוט מושלם.

כמה שהייתי צריכה את זה.

 

תמיד בכול פורים אני לא נהנת ומתבאסת מאיך שהתחפושת שלי יצאה ומתאבסת שהיה מאכזב וגרוע ותמיד הוא נגמר רע ואני בוכה, כי אני תמיד בוכה.. אבל הפעם , לא הייתה לי שום  סיבה אתה באמת הופך את הכול להרבה הרבה יותר טוב ואיתך... אין לי שום סיבה לבכות .

 

 

אני אוהבת אותך שרק מכוער שלי 3>

 


 

או קי

 

כל המפגרים מהשכבה שחושבים שאני לא יודעת שהם השיגו ת'בלוג הזה אתם טועים כי אני מזמן יודעת על זה וקפצו לי מצידי תקראו כאן כמה שאתם רוצים לא אכפת לי אם זה מה שיש לכם לעשות בחיים העלובים שלכם לחפש בלוגים של בנות מהשכבה אז תהנו בחיים המסכנים שלכם כי בטח אתם חסרי חברים שיושבים בבית מול המחשב וקוראים את זה עכשיו ..

 

 

אז ק-פ-צ-ו-ל-י - !-!-!

 

ואם אתם לא מבינים רמזים נתתי את הבלוג למי שאני רוצה רוצה שיקרא פה אז אתם דיי סוג של לא רצויים פה לייק דההההההההה סבבי

נכתב על ידי Only One~ , 22/3/2008 20:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Hey There Delilah


 

Hey There DelilahPlain White T's

 

Hey there Delilah
What's it like in New York City?
I'm a thousand miles away
But girl tonight you look so pretty
Yes you do
Times Square can't shine as bright as you
I swear it's true

Hey there Delilah
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
Give this song another listen
Close your eyes
Listen to my voice it's my disguise
I'm by your side

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
What you do to me

Hey there Delilah
I know times are getting hard
But just believe me girl
Someday I'll pay the bills with this guitar
We'll have it good
We'll have the life we knew we would
My word is good

Hey there Delilah
I've got so much left to say
If every simple song I wrote to you
Would take your breath away
I'd write it all
Even more in love with me you'd fall
We'd have it all

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me

A thousand miles seems pretty far
But they've got planes and trains and cars
I'd walk to you if I had no other way
Our friends would all make fun of us
and we'll just laugh along because we know
That none of them have felt this way
Delilah I can promise you
That by the time we get through
The world will never ever be the same
And you're to blame

Hey there Delilah
You be good and don't you miss me
Two more years and you'll be done with school
And I'll be making history like I do
You'll know it's all because of you
We can do whatever we want to
Hey there Delilah here's to you
This ones for you

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
What you do to me
 
 
אותו יום לקבל ממך את השיר הזה היה לי כולכך טוב. אחרי יום גשום וקר  ויום מגעיל שרק בא לך ללכת לישון ולא לקום יותר . ואז.. לשמוע אותך  שר לי אותו ומקדיש לי אותו אתה פשוט לא מאמין כמה טוב עשית לי.. ובאותו הרגע הדבר האחרון שרציתי זה ללכת לישון ולא לקום רציתי לנצל כל רגע  ורגע איתך ושכל אחד מהרגעים האלו לא יגמרו לעולם וימשכו לנצח. אני כולכך אוהבת אותך אתה לא מאמין כמה  אתה היחיד כרגע שעושה לי טוב על הלב כשעצוב לי  ואתה היחיד שיודע איך לשמח אותי ולהגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון והכי כיף לי איתך בעולם! אתה הכול כרגע ואין משהו אחר שהוא יותר ממך ואתה הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי שיש ואני אוהבת אותך הכי הכי הכי הכי הכי הכי שאפשר ואני לא אפסיק להגיד לך את זה כי אתה אףפעם לא תבין כמה שאני מתכוונת לזה וכמה שזה נכון בשבילי.
אתה  פשוט מדהים ואין לי מילים כמה שאני אוהבת אותך וכמה שאני מודה לך על כל רגע ורגע.. אפילו שאנחנו רק שבועיים ביחד זה השבועיים היותר טובים שלי 3> כ

נכתב על ידי Only One~ , 15/3/2008 13:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



You be good and don't you miss me


 

לא אכפת לי ממה שהיה .. כי אותו בחיים לא ישכח שראיתי אותו בוכה כמו שבחיים לא ראיתי אותו בוכה וברגע הזה לא היה לי אכפת שהוא בגד בי ולא היה לי אכפת מכלום כי הדמעות כבר עמדו לצאת אצלי ולא יכולתי לעמוד בזה יותר ובאמת הרגשתי שאני מבינה את הכאב והצער הכלכך עמוק שלו כי אני יודעת איך זה להתאבל על מישהו קרוב שנהרג ..

 

פתאום הבנתי שלא אכפת לי מה היה שהעבר הזה בין אם הוא טוב ובים אם הוא רע הוא העבר שלי עם האנשים שקרובים אליי וזה מה שמלכד אותנו להמשיך להישאר ביחד, כי הוא תמיד יהיה זה שדוד שלו נפטר מסרטן והיא תמיד תהיה זאת שהייתה עושה תמיד שטויות ושהשתכרה והקיאה במסיבה והוא תמיד יהיה בשבילי זה שבגד בי  ואכזב אותי כולכך והיא תמיד תהיה זאת שניסתה להתאבד ואני.. אני תמיד אהיה זאת שאח שלה נהרג במלחמה.

אבל רק בגלל כל הדברים האלו הטובים. והפחות טובים אנחנו נשארים ביחד מלוכדים וזה לא משנה מה היה משנה זה מה שיהיה ומה שעכשיו קורה כאן ואם נשכח את העבר אין לנו שום עתיד ו.. אנחנו כלום כי בלי כול הדברים הרעים   לא היה קורה לנו שום דבר טוב.

 

אז כולם תמיד יהיו מה שהם היו ומה שזוכרים מהם ולפעמים מה שלא רוצים לזכור מהם.. אבל עכשיו זאת ההזדמנות שלנו של כולנו לשנות את זה לא לשים את הסטיגמות עוד פעם וללמוד להכיר קודם אנשים לעומק לפני ששופטים לפי זאת שברח לה פיפי בכיתה ב'.. כי התבגרנו וכולנו התשתננו..

 

אז החלטתי, המשימה שלי לשנת 2008 זה להפסיק לשים סטיגמות על אנשים כי יהיה לי כולכך הרבה יותר טוב ככה ואולי גם עליי יפסיקו לשים סטיגמות ..

 


 

ולעניין אחר . מעבר דיי חד .. חחח

 

רק רציתי לכתוב את זה- אני אוהבת אותך !$&*^))*&(_%@# 3>33>333>

 

אתה הכי שבעולם אני כולכך כולכך אוהבת אותך ..!

 

סתם רציתי לשחרר את זה חחח (:

 

But tonight you look so pretty yes you do.. Times Squre can't shay as bright as you i swaer it's true

 

 

נכתב על ידי Only One~ , 11/3/2008 20:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Only One~

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOnly One~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Only One~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)