לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's a cold and it's a brokenHallelujah



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

If it makes you happy it can't be that BaD..


 

טוב.. אז אפשר לומר שהחזרתי לעצמי אותה. בעצם אותן..

 

וזה טוב זה ממש טוב. התגעגעתי כולכך וזה היה חסר לי המון.. כבר כמעט שחכתי מזה שיחה טובה איתה ולעשות איתה צחוקים וכמעט ושכחתי כמה טוב זה כשיש חברה טובה שעושה לך את היום ושאומרת כמה היא אוהבת וכבר כמעט ושחכתי כמה שאני אוהבת אותך , מזל שהזכרת לי.

 

והבגרות בלשון הייתה יחסית טובה ואני מתאמצת כולכך ומתחילה להשתפר סוףסוף בנגינה ויש לי תכף הופעות במסגרת המגמה ואולי אפילו בירושלים ואני ממש ממש מתרגשת אני מקווה שיהיה טוב ...

 

אז כאילו סך הכול הכול עובר טוב כזה ואני מסתדרת ומצליחה אבל אין יום שהכאב הזה לא נפחת חשבתי שכבר ב3.3 הכאב יהיה שונה לא אותו כאב כמו ב1.3 אבל הוא, והוא לא שוקע הוא תקוע עמוק עמוק בגרון ולא רוצה לצאת... אני מקווה שלבסוף הוא יצא ממני.

 

 

If It Makes you happy so why the hell are you.. so sad ?!

 

נכתב על ידי Only One~ , 3/3/2008 15:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדת .


 

יומולדת
ביצוע: ברי סחרוף
מילים ולחן: ברי סחרוף

היום יום הולדת
תראה יש פה סוד ישן חדש
לפרוס את הלחם
לגעת במשהו קצת מושלם

כבר אמצע הלילה
חשבתי אולי כדאי לישון
אבל משהו תקוע
תקוע עמוק
בתוך הגרון

נכון אתה יודע
כל כך משגע
לפני שאתה בורח
בוא בלי פחד
קח אותי ככה

היום יום הולדת
חשבתי כמעט על כל הפרטים
הזמנתי לך חדר
שמיים כחולים עם כוכבים

 
גם כן יומולדת .. יש לך היום יומולדת השניה כבר שאתה לא כאן כדי לחגוג אותה..
 
1.3 פעם זה היה אחד ה- תאריכים שכולם היו באים הביתה וחוגגים לך היה מין אור כזה ואושר בכול הבית.. תמיד אמא הכינה בשבילך עוגה מיוחדת ואני תמיד קינאתי אני  ונועם בעצם , והיית הכוכב שכולם רצו להיות איתו ולברך  אותו.
אני זוכרת את זה כאחד הימים שיותר אהבתי תמיד היינו עושים משהו מיוחד והיינו קונות לך איזה מתנה מצחיקה סתם כי יש לנו הזדמנות יום אחד בשנה להראות לאח הבכור שאנחנו אוהבות אותו וגם סתם כדי לצחוק.
 
מי חשב לפני שלוש שנים שזו תהיה היומולדת האחרונה שלך שתחגוג אותה איתנו, אף אחד לא היה מאמין .. אבל בכול זאת , זאת המציאות והיום ה-1.3 הוא לא יום שמח בבית ואין בו שום אור ושמחה הוא רק מתמלא בזכרונות אם זה כואבים או אם זה שמחים שכולם מתלכדים ביחד אל תוך הכאב והעצב על זה שאתה לא כאן כדי לחגוג.
תמיד ביום הזה אני נזכרת  כמה אהבת מסיבות ואיך היית מתרגש לפני היומולדת שלך ומודיע עליה שלושה חודשים קודם ואיזה חיוך היה לך כשהיו שרים לך ושהיית מקבל מתנות וברכות וכל דבר הערכת כולכך, וזה היה יום כיפי לכולם..     
ובשנתיים האחרונות לא בוחרים בשבילך יותר מתנות יפות ומצחיקות ואין למי לכתוב ברכה ארוכה ואמא כבר לא מכינה עוגה מיוחדת עם שלוש שכבות מלאה בשוקולד כמו שאהבת.
הדבר היחיד שלא השתנה שכולם בבית בעצם.. זה לא כולם כי אתה לא כאן אתה שם למעלה ואולי עושים לך מסיבת יומולדת וברגע זה אתה בעצם מחייך ונהנה אבל זה לא משנה כי אנחנו כאן מלאים בגעגועים שמציפים כול פעם מחדש בדמעות שלא מפסיקות לרדת ומרטיבות לגמרי את הכרית ואת הבגדים ואת הגוף ואחרי שהן נגמרות אני שוכבת ונרדמת ומתעוררת ליום חדש ה-2.3 תאריך אחר אתה כבר בגיל אחר אבל הצער עוד לא עבר והגעגועים עדיין מציפים ואתה שלא תחזור זה עדיין לא נתפס ..
 
אז יומולדת 21 ואתה לא כאן.. וזה לא נתפס שלקחו אותך בגיל כולכך צעיר .. אז יושבים בבית   ובוכים ומתגעגעים אבל אתה לא עדיין לא כאן .. אז עוד יומולדת בלעדייך בלי מתנות, בלי בלונים, בלי ברכות ובטח שבלי חיוכים.. כי במקום זה באות הדמעות...

נכתב על ידי Only One~ , 1/3/2008 17:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  Only One~

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOnly One~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Only One~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)