לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

me,myself and i




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

נמאס לי


 

 

נמאס לי,ממש ממש נמאס לי.

מכוולם,כל כך בא לי כבר לטוס לשם,לאנשים האלה,שכל כך חשובים לי,ואני גם נורא חשובה להם.

לראות את אותם אנשים,אותם פרצופים,אין לי כוחות לזה כבר.

אותם כעסים,אותם דמעות שיורדות כל פעם מחדש.

מתי כבר יהיה טוב?

מתי?

כולם משגעים אותי,אין לי כוח לאפחד.

הכי טוב לי עם עצמי,כי אני מכירה את עצמי הכי טוב מכולם.

האהבה הזאת,כלכך כואבת,אבל אני אוהבת אותך,כל כך אוהבת אותך.

טוב נו,קבלו חיוך(:

ביי.


רובי

נכתב על ידי , 7/7/2008 15:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrobi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על robi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)