לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Rock Blog


בועות בועות, כלבה כלבה, מרד מרד, מסיבה מסיבה. סקס סקס סקס, ועל תשכחו ת'אלימות!

Avatarכינוי:  Yang

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

היי, אני יאנג


טוב, אין הרבה מה לספר, וגם אין לי כוח לספר הרבה, בוא רק נגיד שהדבר האחרון שאתם רוצים לדעת זה על החיים שלי, ואני ממליץ לכולם להיתרחק מהבלוג מטר לפחות לפני שנזק מוחי מתקדם יגרם למוח שלכם.

בכללי בכלל לא רציתי לפתוח בלוג, אבל יש לכולם, וגם נורא משעמם לי, אז... שיהיה...

אז מי אני?

שמי הוא מתי בן 15 מחור במרכז הארץ הקרוי 'רמת גן' (טוב האמת אני אומר את זה כי אני מיתבייש שאני גר בכרדס פץ), אני רוקר (סולן וגיטריסט של להקת קאברים מתחילה שכבר הופיע פעם ובכוונתה להתחיל לעבוד על חומרים משלה), וגם טרייסר חובב פארקור מושבע כבר כמעט שנה עם קבוצת פארקור משלו, בדרך לסירטון.
מש'ו שלא אמרתי?
אה כע, אני דתי.


אז כאן בטח יסופר על החיים שלי בטח,
על חיים בפנימייה שמהווה סכנה לאנושות,
על השטויות שאני עושה,
על חזרות עם הלהקה שהיא הדבר הכי טוב שקרה לי לאחרונה,
על מוזיקת רוק בכללי ועד כמה שאני פריק שלה,
על הלהקה הנערצת לינקין פארק,
על אימוני פארקור רציניים עם קבוצה כיפית וחביבה
על פארקור בכללי
על הפריקיות שלי
על איך שאני מצליח לשלב את כל זה ולהמשיך להיות דתי
על אהבתי לקלידים וגיטרה חשמלית
על שטויות
על שינאתי העזה לערסים ולמזרחית
על ניסיון של נער בן 15 לשרוד את החיים האלה בהכי הרבה כיף שאפשר
על חברים שרוטים
על סקס (כע בטח)
על סמים (אפילו לא קרוב)
ועל הרבה רוקנרול!!!

זהו בינתיים אני מניח =]
נכתב על ידי Yang , 19/1/2008 19:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





108
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYang אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yang ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)