לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

FUCK YOU [!!!]



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009


 

פפיייייייייייייייי , שנים שלא הייתי פה

השנה החדשה לא התחילה מציאה, אולי עצם העובדה שחבר שלי לא היה איתי בסילבסטר ואז התחלתי להתבאס

בדיוק ברגע שהשנה התחלפה.

הייתי עם אור בת''א בנמל , היה נחמד ...

מלא התחילו איתנו (כלומר איתי , היא פשוט קינאה אז אמרה שגם איתה )

עשיתי פוניייי לצד והוא מתחיל להימאס , יאו אני זוכרת שקראתי לו גווור..

השנה דווקא נחמדה, לא רע לי אבל גם לא הכי טוב לי.

יש ימים ויש ימים.

מכירים את זה?

אתמול היה לי מושלם , באמת היה לי נווורא נווווורא כייייייפ עם חייי האמ.האמ.האמ  , עד שקבענו שאח''כ הוא  יתחבר ולא היה לו כ''כ אכפת ממני , כרגיל .. משהו חדש ? , התרגלתי להיות במקום האחרון ברשימה המאוד צפופה שלו :S

עכשיו ינון ספירי ומיתרייי פה , נחמד איייתם אני מאושרת לצידם .

אני אשכרה מרגישה כמו האמא השנייה שלהם ,אני זוכרת אותם מהרגע שהם נולדו , מהבית חולים,מהמתנות שקנינו להם, מהחיתולים,מעון,גן , ביצפר שיעורים חברים הכל.

אתמול ראיתי את ים אחרי שלא ראיתי אותו איזה חצי שנה לפחות והייתי מאושרת כ''כ

הוא בא עם הרכב החדש , כןכן נגמר לו המלווה והוא נהיה חתיך לאללה , יםםם? איפה התקופה שהיית מאוהב בי לעזעזאל?! ששיחקת בשירלי המסכנונה שלייי?! שהיית החבר הכי טוב של החרא שבגד בי , שהיינו הידידים הכי טובייים...

נראלי שחזרנו להיות כאלה. באמת כיף לי איתך מאוד....

סתם אז נסענו לביאליק , יצאנו , רציתי לשתות אבל אסור לי :( ,חחחח בסוף אני אטריד מינייית את ים  , אח''כ כרגיל שירלי ,חן (החברה הכי טובה שלי לשעבר) ראיייייייתייי אותה אחרי מלא מלא זמן ,דימה , גם אדיר בא  ואייל

הייתי מאושרת כ''כ היינו שוב החבר'ה של פעם , ררק לא בג''ס ... רצווו צחווקים על ימין ושמאל

ושוב צחקו עלי שאני לא שותה אלכוהול נבלווות , מה אכפת ליי אני שתיתי פרישייק סוף הדרך שכולם גמרו לי אותו 4 פעמים :P

החלטנו לנסוע לת''א איך לא ? , הפעם השארנו את הרכב של ים בביאליק הבנאדם היה שתוי לאללה :S

ששותים לא נוהגים !

ונסענו במונית , ישבנו בנמל והיה כייף .. היה קר היה קפווווא אבל היה כייף , אייל הביא לי את המעיל בניחוח רושאס שלווו ררררררר , השיא היה ששירלי וים התנשקווו גאאאדדד , הזוג הנוצץ שלנו שנפרד וחזר כל יומיים חזר לעצמו.

אייל וחן התנשקו , אדיר הביא את השרלילה הנוכחית בתקווה שעוד יומיים תיהיה חדשה...

ואני ודימה ישבנו ופשוט בהינו בהם , כל אחד מאוהב יותר מהשני.

דימה היה די שיכור , במחשבה נוספת אני היחידה שלא הייתי שיכורה , הידד ...

דימה ניסה לנשק אותי ודחפתי אותו אחורה , מזל שלא שתיתי כלום.

נהניייתייי מאוד , למרות שראיתי את אדיר אני לא כועסת עליו ולא מרגישה אליו כלום יותר. פעם זה היה בחילה היום גם זה לא .

הוא בא לתת לי נשיקה ולא דחיתי אותו.

לא היה לי אכפת , הוא קיבל את העונש שלו גם מהחבר'ה וגם מאלוהים.

חזרנו לר''ג והיה מצחייייייייייייייייק אעש

דימה הקיא את הנשמה באמצע הרחווב בעעעע , וכולם נגעלו ומוזר אני הייתי היחידה שטיפלה בו.

חן ואייל נתנו ידיים , אני ושירלי היינו מצדי ים ונתנו ידיים ליםם , אדיר והשרלילה שאני אפילו לא יודעת איך קוראים לה

הלכנו ולקחו איתם את דימה בשביל להחזיר אותו הביתה.

נשארנו חמיישה , חן ואייל החליטו ללכת להתבודד . האמ האמ חןןןןןןן חרמנית שליייי

אני שירלי וים נשארנו , אני וים לקחנו את שירלי הביתה ונשארנו לבד

אחח הנוסטלגיה. ים החזיר אותי הביתה והלך גם הביתה.

הלכתי לישון ב4 בבוקר מאושרת , למרות הדיכאון על חי.

אומרים שאלכוהול משכיח דברים לזמן מה , במקרה שלי זה היה פרישייק.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

התעוררתי ב-11 עקב בכי של מייתר , הלו האחיינים הסקסיים שלי אצלי.

למרות העייפות הרבה , גל אהבה משך אותי לסלון . ישבנו צחקנו הם אכלו אני שתיתי תה

לקחתי את הקטנים לגינה ואח''כ לאכול גלידה , הייה כייייייף וטעיייים

כפרה על הילדה שמתה על שוקולד וטולי.

חזרנו הביתה , באתי ללכת לישון והפלא שלי מצלצל מיזה?!

יייםםם אהווביייי , מה הוא רוצה ?! אם באלי ללכת לשחק כדורגל בפארק עם החברה

בלי לחשוב פעמיים זרקתי עלי גי'נס , גופייה סבא לבנה , ואדידס ...

לקחתי בקבוק מים וכסף ורציתי ללכת , אלא שינון רצה לבוא.

טוב נו יאללה תלבש מהר ובוא.

בסוף יצאנו אני מיתר ינון וספיר איך שהשלישיה לא תבוא איתי בייחד?! הרגשתי כמו אמא קטנה

שיחקנו איזה שעה כדורגל , אני איך לא נפלתי וקיבלתי מכה חזקה ברגל אבל יעבור.

וספיר הייתה בשוק לראות אותי טום בוי , בלי איפור עם שיער אסוף ונראית כמו גבר רק עם ציצי.

עכשיו אחרי שיחה עם שפי, ושהם הלכנו הביתה.

החלטתי לשבת ולחשוב עם עצמי . אולי דימה וטופי צודקים? אולי אם אנחנו כ''כ הרבה רבים הגיע הזמן לסגור את הסיפור ולהיפרד , כי במילא אני לא במקום כ''כ חשוב עבורו והוא לא נראה הכי מאוהב .

מצד אחד אולי יש בזה משהו, אבל יש את הצד השני ,  שאני אוהבת אותו מאוד ועד שמצאתי מישהו כ''כ מקסים לוותר עליו? , כל הזוגות רבים -אולי אנחנו קצת יותר מדי, אבל כולם רבים

אפילו שפי אמרה שהיא לא ראתה אותי אף פעם כ''כ מאושרת.

אם היא רק הייתה יודעת שכמה שאני מחייכת לפעמים אני בוכה בתוך עצמי.

אני לא חושבת שכ''כ קשה להראות אהבה , אם באמת אוהבים הכל שטויות, איך נסטי אומרת חראטה ברטה .

חי מתיייי יבוא הרגע שתראה לי שאתה אוהב אותי ?

 

שבת שלום

טולי

נכתב על ידי , 17/1/2009 13:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטולקה וזהו XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טולקה וזהו XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)