לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

vikusyya


היי אני ויקי בת 17 מאשדוד =]]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2008

שעמום טוטאלייייי


וואי היום היה יום כאזה די סבבה

יעני באתי לבצפר לא יודעת למה איחרתי לשיעור אנגלית שבמקרה היה מבחן

ואני כהרגלי עם המזל הנאחס שלי

איחרתי..לא סיימתי אותו והשפלתי את עצמי בפני המורה שתביא לי לסיים אותו מחר

מה שלשם שינוי כן קרה....חחח

קיבלתי 100 בגרפיקה!!!אתם קולטים 100

ניסיתי להוציא מאמא שלי משהו אבל לא יצא לי והפעם לא התסתכנתי בלהתקשר לסבתא שלי

תכלס מאז אני מנסה להמנע מלהתקשר ולענות לה

איזה ביצ' אני...

בכל אופן מחר יש לי מבחן בתולדות האומנות שאין לי מושג בכלל על מה המבחן

ויש לי לסיים את המבחן באנגלית

ותכלס ההיתי לומדת עכשיו אבל אני עוד מעט צריכה לנסוע עם אמא שלי לרופא עיניים

וכנראה ישימו לי משקפיי ראייה פאק

ואחרי זה חבר שלי יבוא לקחת אותי וקבענו לצאת לאכול איפשו

ואני אסרב לאוכל????לאאאאאאאאאאאאאא בחיים לא אוכל זה התשוקה שלי חחח

ולא לחשוב שאני פרה...

נכתב על ידי VIKUSYYA , 23/1/2008 16:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד יום חרא=[


דבר ראשון המבחן בהיסטוריה הלך לי די חרא

דבר שני החבר החמעוד שלי היה אמור לחזור בשבע

מה שלא קרה

הוא נתקע בעבודה בבית שמש וברגע שהוא יצא משם הוא מתקשר אליי ואומר לי שהוא בדרך הביתה יש איזה כייף לי

ואני עם המזל הנאחס לי...

הוא עשה פנייה ולא אותת ושוטר עצר אותו והביא לו קנס

בעעעעעעע

אני אראה אותו אולי ב9 וחצי

ומחר יש לי בצפר אז אני לא אראה אותו עד מאוחר...

ואני געגעגתי אליו...

נכתב על ידי VIKUSYYA , 22/1/2008 20:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חולה=[


החורף הזה פשוט הורג!!!

במיוחד  עם המשפוחה שלי חחח

אבאהחורג שלי היה חולה ראשון אני נדבקתי ממנו

ממני נבקה אחותי

ממנה נדבקה אמא שלי

ממנה נדבק אחי

וממנו נדבקתי שוב אני=[

במילה אחתFUCK

וזה עוד כלום...

זאת השנה הראשונה שאני אשכרה לומדת טוב..

בטח אתם חושבים איזו מפגרת מה רע בזה אבל לאאא

קיבלתי 95 בספרות ואני חייבת להתקשר לאמא שלי להודיע לה על זה

(אני תמיד מקווה שיצא לי מזה משהו אבל אף פעם לא יוצא לי לא סתם ככה אומרים התקווה מתה אחרונה...)

וממש לידי הייתה המורה שלי לספרות אז נתתי לה לדבר אם אמא שלי

והיא כמובן שבחה אותי וכאלה (יששש)

וכמובן כרגיל לא יצא לי מזה כלום אז אני מתקשרת לסבתא שלי לספר לה שוב עם אותה תקווה

והיא,החליטה שהיא מזמינה אותי ואת חבר שלי לארוחת צהוריים אצלה

כשאמרתי מקווה התכוונתי למקווה למשהו טוב לא לפאדיחה מתקרבת כמו פצצה מתקרבת

היא בטח פתאום תיזכר באיזה פאדיחה שלי כשההיתי קטנה והכי גרוע היא גם תראה לו תמונות

אני רק התחלתי לצאת איתו ונראה לי הוא יברח

כן כן תתפלאו גם לי יש עבר מפדח

ואמא שלי לא תיהיה שם כדי לציל אותי חחח

הרי לא כתוב בזכויות הילד שההורים צריכים להאכיל להלביש לתת לנו חדר בבית ולהציל מפני סבתא מפדחתתת

חחח בעסה ליי

כנראה אני היום בערב יחזור להיות רווקה ופנוייה..

נקווה לטוב...פעם אחרונה שניסיתי כיבלתי ארוחה עם סבתא שלי

אבל החלק הטוב בעיניין הוא זה אוכל של סבתא זה כאזה טעים אין לכם מושגג

נכתב על ידי VIKUSYYA , 18/1/2008 16:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  VIKUSYYA

בת: 33

MSN: 




37
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVIKUSYYA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על VIKUSYYA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)