לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fall Back Into My Life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008


בלוג חדש כי הבלוג הזה חראאאאאאאאאא!!!!!

 

קישור : http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=525277

 

פרשתי^^

נכתב על ידי , 31/1/2008 23:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גאדדד =(


אין חדש!

 

המסן נדפק לי

עושה מה שבא לו

נכנסו מלא וירוסים

האנטי וירוס לא מכיר ת'מושג לנקות וירוסים

המסן שולח וירוסים לכולם (סורי על זה חיחי)

 

הבלוג לא רוצה לשנות לי תכינוי!!

הוא כל הזמן נתקעע!!!!!!!!

 

כאב ראש נוראי כבר כמה ימים

מבחנים, לחצים, שיעורים!!!

חוסר שינה מטורףףף

 

 

אהאהאהאהאהאהאהאהא

אני מרגישה שאני מתחרפנת

ואנ'א יכולה יותר..

 

רגע כזה של שבירהה...

 

אופטימיות ?? כה, בטח! יהיה טוב...

 



נכתב על ידי , 28/1/2008 21:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: 




278

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)