לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Ride the wind



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2008

טי קלאבים, המרכז הארצי לבחינות והערכה, קפה והשלמת שעות שינה בישיבת עבודה


אז הבחינת פסיכומטרי של פברואר נדחית לאפריל ושל אפריל "יתכן ותדחה". לא בטוח אם אני צריך לדאוג, אבל מעצם טבעי הפולני אני עושה את זה והרבה. הייתי אמור לגשת למועד אפריל (16-17) ולהתגייס ב29, ככה שכל דחייה של יותר משבוע וקצת תדפוק אותי. מדברים כרגע על סך הכל שבוע, לחול המועד פסח, אבל זה עדיין לא מעודד.
תכלס, זה אחלה סיפור לספר מאוחר יותר. איך הוצאתי אלפי שקלים על קורס לבחינה שבסוף נדחתה למועד שלא יכולתי לגשת אליו. קצת כמו לנסוע עד איטליה בשביל הופעה אבל אז שיהיה טורנדו קטן באזור של הבמות והכל יתבטל.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/6759955.stm
מה כבר הסיכויים? P:

השבוע מתקדם יופי.. היה טי קלאב איכותי למדי ביום ראשון. בקצר הטי קלאב זה חבורת משפחות שמכירות כבר מעל 10 שנים, שכל שבוע נפגשים בבית של אחד מאיתנו, מסורת של קרוב ל8 שנים. שבוע שעבר כולנו בערך וויתרנו על הגעה, והשבוע חיפה על זה. אפשר להגיד שזה כמעט במציאות מקבילה- אנחנו 2 אנשים בני 18+, בן 16, ועוד כמה בני 10-14, +אחים קטנים של כולנו שאני וירון מכירים בערך מאז שהם נולדו. אבל כולנו מתבגרים, וגם אני לא תמיד במצב רוח לזה כמו פעם, ככה שיש שבועות שפשוט מוותרים על זה, ומצד שני יש פעמים כמו הפעם. קצת כמו לשתות יותר מדי שוטי וודקה ולשכוח איפה אתה, טי קלאב כזה פשוט יכול לנתק- יושבים ומעבירים צחוקים על צ'וקלד צ'יפס וקולה, מצלמים קטעים בפלאפון, בכללי להרגיש ילד כמו פעם. קונטרה גמורה למה שכנראה יגיע בצבא ואחר כך. מי יודע מה כבר יקרה שבוע הבא, ככה שפעמים כאלה פשוט כדאי לזכור.
בעבודה אני חוקר שיטות הכנת קפה. אחרי שנטשתי את ה"קצת מים חמים רק בשביל להמיס, ואז חלב קר" כי זכרתי שזה בכל מקרה יוצא פושר, איכשהו היום שכנעו אותי שלעמוד ולערבב במים קרים 5 דקות זה אידיוטי. שמעו, אולי הם צודקים. מצד שני שניסיתי עם המים החמים הקפה יצא פושר ומעפן.
הייתה היום גם הרצאה על איזושהי פונקציה בתוכנה שאנחנו בודקים(זאת העבודה המשנית שם, לצד ההשקיית צמחים), התחלנו 15 אנשים די קשובים שישבו והקשיבו. אנשים שם נקברו מרוב שיעמום, 4 "הלכו לשתות מים" ולא חזרו, אני נרדמתי באמצע-ועוד שאני יושב שורה ראשונה, מטר מולו. אבל תכלס אני חושב שהוא ממש מודה לי- נשארתי עד הסוף, גם אם קצת חרפתי בין לבין. שבוע הבא כנראה המשך להרצאה הזאת, אני מניח שאם אני אצליח להשאר בחדר עד הסוף כבר מחכה לי עובד מצטיין~

מחר YNET ממשיך להתעדכן וצריך להיות מספיק עירני שהכתב לא יראה מטושטש מדי ויהיה אפשר לקרוא(אחרת על מה ישלמו לי?), לילהטוב P:
נכתב על ידי , 22/1/2008 00:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 34

MSN: 




32

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבן_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בן_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)