לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים , כמו שבחיים לא תיארתי .


זה לא סיפור , וגם לא אגדה . אלה חייה האמיתיים של נסיכה אבודה .

Avatarכינוי:  אני , זאת אני .





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

אוליי 3\>


אני אוהבת אותך .

ולצערי , אתה לא יודע את זה אפילו ..

באמת שאם היה לי את האומץ -

אוליי הייתי אומרת , ואוליי אתה הייתה יודע , ואוליי אתה היית מכיר ,

ואוליי אתה היית רוצה , ואוליי גם אתה היית אוהב . [?]

אבל זאת הבעיה .

זאת הסיבה שפשוט עוצרת אותי - ולוקחת ממני את האומץ ..

המילה הזאאת , אוליי . [?]

נכתב על ידי אני , זאת אני . , 22/7/2008 02:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאוהבת 3\> .. :\


עוד אחד מהלילות האלה .. שאני בוהה שעות במסך .

 

אני מקווה , שיום יבוא והוא יידע -

כמה אני אוהבת אותו .

כל פעם שאני שומכת את השם שלו - אני נזכרת בו .

בכל רגע של חולשה ?
אני חולמת שהוא בא , מחבבק , מקים אותי ועוזר לי להמשיך הלאה .

אאאני כל כך רוצה אותו .

אבל אני ב.ח.י.י.ם לא יעז להגיד לו ,

גם אם תהיה לי ת'אשפרות ..

גם כן אני - והמשחקי כבוד שלי .

כל ליילה העניים שלי מתמלאות דמעות במחשבות עלייו .

כל ליילה באות לי המחשבות - אם הייתי מעיזה לספר לו ,

אם היה לי ת'אומץ ...

אני בחיים לא יבין את למה הוא לא מסתכל עליי .

למה הוא לא מדבר איתי ?

לממממה ? :\

הייתי עושה המון , כדיי לדעת שהוא באמת רוצה ..

באמת שהייתי עושה .

אבבל כלוווום .

והוא לא מגעיל , ממש לא . (אם הוא היה לא הייתי מתאהבת בו) אניי יכולה לספר לו ולדעת שאני יכולה לסמוך עלייו ,

אבל אין לי את ה א ו מ ץ .

אני לא מבינה עדיין - מה זה המילה אהבה ?
למה הוא נכנס לחיים שלי ?

למממה ?
למה ?
השנה , השנה הכל קררררה .

פגשתי אותו , הסתכלתי עלייו ,

אבל לא חשבתי שזו באמת אהבה .

 

הייתי עושה הכל כדיי שהוא יהיה שלי , כדיי שיהיה מישו שיבין אותי ,

אבל אני יודעת ...

שלעולם לא .

נכתב על ידי אני , זאת אני . , 6/7/2008 03:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני , זאת אני . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני , זאת אני . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)