לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

איך אני יכולה לשים שיר בבלוג?בבקשה+מתנה למי שעונה לי


 

    

 

יש איזה שיר אחד שמזכיר לי את מי שאני

אוהבת ואני רוצה לשמוע אותו 24 שעות!

גם כשאני בבלוג.

 אם מישהו יוכל לעזור לי אזז...

בבקשהה  בבקשה בבקשה =]

מי שמוכל בבקשה לעזור לי אז אני

יפצה אותו בעיצוב לבלוגו =]

כי מימה שהבנתי אנשים פה לא

עושים כלום בשביל אף אחד

בחינם =/

אולי דווקא אתם לא כאלה אבל יש פה

הרבה כאלה...

אז בכל מקרה תדה =]

 

נכתב על ידי אלינורררר , 22/1/2008 18:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ארוך ומשעמם על חיי + שאלה [בבקשה תענו לי]


 

 

 

אוףף אני לא י'דעת למה

אבל קמתי היום די מודקם =[

וכן אני שוב בבית...

את האמת אני אפילו  לא יודעת

למה אני בבית כי סתם יש לי

בעיות בראש כאילו מיגרנות

וכאלה ומחר יש לי תור

לרופא עיניים ואף אוזן גרון

חח אני לא יודעת מה זה לראש אבל

לא משנה ...

אהה ואתמול עשיתי בדיקת דם

ואמרו לי שהכולסטרול שלי

מעל הנורמה ב30 כמעט

וזה מלאאאאא

ואמא שלי אמרה שעכשיו אני

צריכה לעשות דיאטה =[[

כאילו לא דיאטה לא לאכול כלום

אלה לא לאכול מתוגן ושמן ותפ''א

וכל מיני דברים כאלה אסור לי לאכול..=[

וואי מה מספרת את זה כאילו שזה

באמת מעניין אותך =/


אחותי הלכה לבית ספר עכשיו =]

עכשיו אני לבד במחשב..

כי אמא שלי יושנת בחדר שלה.

ואני לבד במחשב P=

עוד מעט אמא שלי תקום ואז

היא הולכת לעבודה !!

ישששששששש

כשהיא הולכת לעבודה הכי כיףףף

אני סתם משתגעת מדליקה מוזיקה..

זה כיף בקיצור =]

 


 

נכון המסגרת יפה ?!

זה מה זה כיף לרשום ככה בתוך

המסגרת =]

 


אההה שחכתי לגמרי מהעיצוב החדש..

איך הוא דרך אגב?

הוא פשוט כזה נכון?!

טוב אם תעזרו לי לבחור יהיה

טובבב!

תודה מראש לכל המעוניינים =]

 


יש לי שאלה אחת קטנה..

איך אני שמה עכבר או פס גלילה

בבלוג?

מקווה לתשובה =]

נכתב על ידי אלינורררר , 22/1/2008 07:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצב רוח טוב + שאלה....




 

 

 

תמונה יפה נכון?! לא קשורה אבל יפה חחח =]

 

 

אני לא י'דעת למה וכמה..

אבל ישלי מצב רוח סבבי כזה כיפי....

באלי לשים תמונות חמודות כמו קשת בענן

ולבבות =]

אהה ונכון יש בכמה בלוגים נגיד:

מצב רוח: ויש תמונה כזאת.
       

אז איך עושים את זה?

כי מה זה באלי לשים עכשיו

תמונה משעשעת כזאת אבל אני

לא יודעת איך שמים =[

מקווה שאתם יודעים ותעזרו למצב רוח

שלי לפרוץ החוצה חחחחח

טוב יאאלה עפתי אחותי רוצה ת'מחשב

אני יבוא מאוחר יותר =]

בסביבות 20:00 ככה ...

אם זה מעניין אותכם בכלל חחח P=

ביושששששששששששש

נכתב על ידי אלינורררר , 21/1/2008 18:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אלינורררר

בת: 29

ICQ: 28115084 



מצב רוח כרגע:


160

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלינורררר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלינורררר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)