לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.If Every one Cared


זהירות! חופרים D;


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

להתאפק


להתאפק מלשאול את סבתא על מה הם מדברים כל הזמן

להתאפק מלשאול את אמא או את אבא מה קרה לסבתא

להתאפק מלבכות/להיות עצובה כשסבתא מספרת

להתאפק מלהראות איך אני מרגישה באמת בנוגע לזה

להתאפק מלבכות בגלל זה שאני לבד בחדר

להתאפק מלבכות לחברות שלי על זה, ולא להצליח

 

להתאפק מלשנוא את עצמי שסימנתי את התשובה הלא נכונה

להתאפק לא לצעוק על אנשים שאומרים לי שסימנתי את התשובה הלא נכונה

להתאפק מלבכות בזמן שאני מדברת עם המורה שלי

להתאפק מלהתווכח שהתשובה שלי נכונה

להתאפק מלבכות בכיתה אחרי שקיבלתי את הציון

להתאפק מלבכות לחברות שלי על זה, ולא להצליח

 

להתאפק לא לאכול פחמימות בארוחת צהריים

להתאפק לא לאכול שוקולד בכלל

להתאפק לא לשתות שוקו

להתאפק לא לאכול מתוקים בכלל

להתאפק לא לאכול עוגה בכלל

להתאפק לא לאכול בישיבות

להתאפק ולשמור. ולהתחיל להצליח.

 

להתאפק לא לכתוב לך שתדבר איתי כי התגעגעתי

להתאפק לא לחכות לך עד שתתחבר

להתאפק לא לחשוב שאני אחת, לא מיוחדת, כמו כולן

להתאפק, ורק חצי להצליח.

 

להתאפק מלצעוק עליהם שיחשבו לפעמים בראש גדול

להתאפק מלהגיד שזה תירוצים מצוצים

להתאפק מלכעוס

להתאפק מלהתעצבן

לרצות להגיד להם בכל זאת משהו על זה, ולשכוח.

 

להתאפק מלהגיד להם שיעזבו אותי כבר

להתאפק מלצעוק עליהם ולהגיד שאני כבר גדולה

להתאפק מלהבהיר להם אחת ולתמיד שאני מבינה מה אני עושה

לא לספר להם שיש מבחן, כדי שלא יגידו לי לא לצאת מהבית

להתאפק מלפחד, ולהגיד להם שטעיתי.

 

להתאפק מלבוא למישהו, לחבק אותו חזק ולהגיד לו שישמור עלי ויאהב אותי לנצח

אבל פשוט אין למי.

 

להתאפק מלהיות מאושרת שקיבלתי את זה

להתאפק מלחשוב מה זה אומר

 

להתאפק מלחשוב שעדיף כבר לדעת שעוד כמה שנים החיים שלי יגמרו

רק כדי לחיות באמת את הרגע ולא לחשוב על מה יקרה בעתיד.

 

 

 

נכתב על ידי , 31/12/2009 13:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

גיל: 30

MSN: 




4,813
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחן. (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חן. (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)