לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה "ה"בלוג!



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

חודש שלם ותמונות!!


היום שאלו אותי, "אלון, אתה יש לך בלוג?" ואז נזכרתי!

אז אחרי חודש שלא רשמתי כלום, אז עושים סיכום של חודש P:

טוב אני בערך זוכר את הרצף של מה שקרה.. אז ככה:

......

הייתה תחרות רובוטיקה ארצית, זכינו מקום ראשון.

הייתה תחרות רובוטיקה עולמית... ואיך לא,

זכינו מקום ראשון.

 

                                                          [פרסומת סמויה].   

                                                                        (פה זה קישור לאתר של קרית גת, תכנסו ותרשמו :)

התחרות הייתה באמריקה, אז יצא לי לראות משפחה.

יצא לי לשנוא ת'מגמה P:

ויצא לי קומה שלמה אצל משפחה מארחת עם גישה חופשית לשתיה ומשחקי וידאו :)

ואז קצת אחרי...

היה יום הולדת לשרונייי (עם תקראי את זה אז מזל טובבב שוב) P:

ובסה אין תמונות..

ביום הזכרון נכנסתי באוטובוס מלא אמריקאים ונסעתי איתם מהצפון עד לקרית גת,

עושה איתם טיולים ומספר כל מיני XD.

ופה מתחיל הקטע המפגר XD

היה לי מחנה נינג'יצו חחח ועליתי דרגה XDDD

יש לי איזה כמה תמונות ככה תראו ותבינו מה הולך שם.

אז ככה:

יש אצלנו תחרות של הטלות סכינים אז  מסדרים אותם יפה, לוקחים כמה ומתחילים לתקוע :)

איזה יפות אלה.. חח יש מכל הסוגים XD ופה באמצע זה כשאני עולה דרגה, אפשר להגדיל אותה חופשי, תלחצו..

 יש עוד מלא באתר שלנו www.ninjitsu.co.il כנסו...

 את זאתי אפשר לראות בגדול, רק ללחוץ!

ופה עוד סרטון ככה לא מזמן היה שיעור חופשי XD אז זה מה שעושים המורה לא נמצא חח:

http://www.youtube.com/watch?v=3CUxyxRd3iE

אז אחרי זה מבחנים וכל מיני.. ושוב תחרות רובוטיקה שהייתה אתמול זכינו מקום שני :) עשינו רובוטים רוקדים XD

[טוב נו לא רציתי אבל אני בכל זאת ישים תמונה אז הינה]:

(אגב פה בצד ימין למטה.... זה חריץ XD)

אממ זהו, היה חודש ארוך...

רבתי עם הרכזת והיא התקשר אלי 3 פעמים לבקש סליחה XD

זהו היה שווה את זה.

סוף.

(לבינתיים)

נכתב על ידי #_אלון_# , 13/5/2008 20:31  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Vali_XD ב-9/7/2008 22:29
 





Avatarכינוי:  #_אלון_#

בן: 31




511
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#_אלון_# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #_אלון_# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)