לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hide love



כינוי:  ~נערה עם כנפיים~

בת: 35

ICQ: 397389256 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

סיפור חדש, פרק 1


סינדי פקחה את עייניה וקמה. היא לקחה חולצת טישרט ורודה ומכנס ג'ינס. ''תאכלי משו'' אמרה לה אמא כשסינדי נכנסה למטבח. סינדי נגסה בתפוח ויצאה. ''סינדי! סינדי!'' קראה אמה. סינדי התעלמה ועלתה על האוטובוס לביה"ס.
נועה סירקה את שערה הבלונדיני הארוך והביטה במראה. - כזאת שמנה- חשבה לעצמה ופתחה את הברז. לפתע הפלאפון שלה צילצל.
-
נועה: הלו?
אורית: שלום, אני אורית ואני המחנכת שלך. אני רוצה שתתייצבי בכיתה ב 7:30 כיוון שזה יומך הראשון בביה"ס.
נועה: בוודאי
-
אורית ניתקה ונועה הגניבה מבט חטוף לעבר השעון. 7:00. היא לבשה במהירות חולצת בטן צהובה חסרת שרוולים וסקיני ג'ינס כהים וארוכים. 7:15. היא ענדה שרשרצ זהב עם לב יהלומים ורוד ונעלה נעלי אולסטאר צהובים. 7:25. היא התאפרה קלות וסידרה את שיערה לקוקו גבוה וארוך. היא נראתה מצויין והאיפור הדגיש את עייניה הכחולות. היא לקחה את המפתחות לאוטו ויצאה. "ביי אמא" היא סיננה ונסעה. נועה בת 15.
היא עצרה ליד ביה"ס ויצאה מהמכונית. היא ראתה נערה גבוהה ג'ינג'ית עם עיינים חומות מדהימות שסביבה היו מלא בנות וכמה בנים, הנערה הביטה בנועה,אמרה משהו וכולם צחקו. נועה התקרבה אליהם. היא פנתה לנערה הג'ינג'ית. "איך קוראים לך? שאלה נועה. "סינדי" השיבה הנערה בחיוך ציני מוגזם. "ואני נועה, נועה לדמן" אמרה נועה וחייכה לעצמה. נועה שמה לב אל ילדה בודדה. "מי זאת?" שאלה נועה. "מור החננה" השיבה סינדי בבוז. "תארתי לעצמי" אמרה נועה. לפתע הגיח מאיפושהוא נער מדהים, בלונדיני עם עיינים ירוקות, גבוה וחטוב. "סינדי!" הוא קרא. כל הבנות זזו הצידה כדי לתת לו לעבור. הוא חיבק את סינדי. סינדי זזה. "היי" אמרה נועה אל הנער. "היי" הוא השיב וחייך. הוא סרק אותה מכף רגל ועד ראש. "טוב, אני חייבת לזוז חבר'ה, ניפגש בכיתה" אמרה נועה ורצה לכיתה. "איחרת" נזפה בה אורית. "אני יודעת" השיבה נועה באדישות. "אל תשבי, רק רציתי להודיע שרק תלמידים מצטיינים לומדים אצלי. ועכשיו לכי לשיעור מוזיקה-שירה. "אני תלמידה מצטיינת. להתראות." אמרה נועה ורצה לכיתת המוזיקה. "אוה, אני נועה לדמן, אני תלמידה חדשה פה" היא אמרה במהירות למורה. היא התיישבה על יד סינדי. "בן!!!" צעקה סינדי. -קוראים לו בן, והוא יהיה שלי- חשבה לעצמה נועה. "נועה, אני רוצה לשמוע אותך שרה" אמרה המורה. נועה הקמה ולקחה את המיקרופון. המוזיקה נדלקה והיא שרה בצורה מושלמת:
You're so good to me, baby, baby

I wanna lock you up in my closet, when no one's around
I wanna put your hand in my pocket, because you're allowed
I wanna drive you into the corner, and kiss you without a sound
I wanna stay this way forever, I'll say it loud
Now you're in and you can't get out

You make me so hot
Make me wanna
You're so ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me wanna scream
You're so fabulous
You're so good to me, baby, baby
You're so good to me, baby, baby

I can make you feel all better, just take it in
And I can show you all the places, you've never been
And I can make you say everything, that you never said
And I will let you do anything, again and again
Now you're in and you can't get out

You make me so hot
Make me wanna
You're so ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me wanna scream
You're so fabulous
You're so good to me, baby, baby
You're so good to me, baby, baby

Kiss me gently
Always I know
Hold me, love me
Don't ever go, oh oh oh...
Yeah!

You make me so hot
Make me wanna
You're so ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me wanna scream
You're so fabulous
You're so good to me

You make me so hot
Make me wanna
You're so ridiculous
I can barely stop
I can hardly breathe
You make me wanna scream
You're so fabulous
You're so good to me, baby, baby
You're so good to me, baby, baby

You're so good
 
כולם מחאו כפיים. חוץ מסינדי. נועה חזרה למקומה בגאווה. "מצויין, נועה, מצויין" אמרה המורה. נועה חייכה. הן הביט בה וחייך. היא חייכה בחזרה והסיטה את מבטה.
-
סינדי חזרה הבייתה. היא הדליקה את המחשב ונכנסה לאייסיקיו. היא פתחה את החלון ההוספה והוסיפה את נועה.
~~~~~~~~~~
Oינדי_N!תק: היי נועה
NOA: מי זה?
Oינדי_N!תק: לפי הכינוי תנסי לזהות
NOA: סינדי?
Oינדי_N!תק: כן
NOA: סבבה
Oינדי_N!תק: שמעתי שבבצפר הקודם היית מקובלת
NOA: כן, שמעת נכון
Oינקי_N!תק: בבצפר הזה אני המלכה
NOA: תעשי טובה, תפסיקי לחוש
Oינדי_N!תק: אין לך שום סיכוי בבצפר הזה
NOA: את זה עוד נראה
Oינדי_N!תק: תזכרי, אני המלכה
NOA: מהיום את כבר לא
Oינדי_N!תק: מי אמר?
NOA: אני
Oינדי_N!תק:ומי את?
NOA: המלכה החדשה
Oינדי_N!תק: בחלומות שלך
NOA: אני הולכת לנוח. ביי
;;;;;;;
נועה התנתקה מהאייסיקיו. היא החליפה את בגדיה לכותונת לבנה, הסירה את האיפור ונרדמה על המיטה.

מקווה שתגיבו ותהנו
נכתב על ידי ~נערה עם כנפיים~ , 21/3/2008 19:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





384
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~נערה עם כנפיים~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~נערה עם כנפיים~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)