לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lala land

בלוג שבו אתאר איך מתקדמת הדיאטה שלי ואשתף תמונות, מחשבות וכל דבר שיעלה לי בראש:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

only miss the sun when its stat to snow


אני בתקופה לא הכי טובה מבחינת הדיאטה אבל בקופה מעולה בחיים שלי. 


 מאז העדכון האחרון שלי לא הקפדתי על הדיאטה לגמריי- אמנם לא אכלתי הרבה וגם לא התקרבתי למתוקים וכאלו, אבל שיחררתי קצת את החגורה.


לא השמנתי בזמן הזה אבל גם לא הרזתי. אז עכשיו אני חייבת לחזור לזה בכל הכוח! מתה להוריד הכל!!!


מבחינת הדיאטה אני לא ממש יודעת באיזה מחזור אני אמורה להיות. אני חושבת לחזור למחזור השני השגה מהתחלה ואם אני אראה שאין תוצאות אני אעשה שבוע של השלב הראשון (האצה). 


 


בינתיים אכלתי היום:


בוקר- חצי לימון עם מים פושרים+ חצי אשכולית אדומה

ארוחת בוקר מאוחרת (3)- חביתה מ2 חלבונים עם בצל+מלפפון+ עגבניה+ 2 כפיות טחינה ופסטו 

צהריים- מרק עדשים

ביניים- הפוך בסיס מים וחלב דל

ערב- חתיכה קטנה של חזה עוף עם 2 כפות טחינה


 


אני בטוחה שאם אחזור לכתוב כאן אני אמשיך לשמור. אז היום יום קשה לדיאטה, כלומר רק חלבונים וירקןת. שיהיה בהצלחה:)


 






נכתב על ידי lalala:) , 26/12/2013 14:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרה לתלם:)


ערב טוב:) אפשר להגיד שחזרתי לעצמי. אתמול היה מצויין וככה גם היום


בוקר- מיץ לימון. אחרי כמה שעות חלבון ביצה וברוקולי.


צהריים- לא הייתי רעבה.


ערב- חזה עוף וסלט.


היום בלילה אנחנו יוצאים אז אנסה לשתות בעיקר יין אדום. על המסעדה אדלג.


אני יודעת שעדיף בלי אלכוהול אבל נמאס לי להיות הנאכסית שלא שותה.


וחוצמזה זה אחד מהדברים שאני אוהבת ולא בא לי לוותר על זה. מותר מדי פעם.


 


אני משתדלת לשתות הרבה מים אבל קשה בקור הזה. במקום אני שותה הרבה מים חמים עם נענע.

המשכתי גם את האתגר בטן- היום עשיתי את היום החמישי. (הרביעי היה יום מנוחה, אז כבר הייתה לי)


 


יום 9: מה המאכל האהוב עלייך? (בריא או לא בריא)


יש הרבה! בעיקר סושי, בשר, סלטים.


 


אז ממחר אני מתחילה את מחזור 2 בדיאטה. במחזור הזה מוסיפים ממש טיפה פחמימות מלאות ודגנים לתפריט (רק עד השעה 2 בצהריים).


השלב הזה מורכב מיום קל ויום קשה כדי לבלבל את הגוף ולהמשיך לרדת במשקל. ביום הקל צריך לאכול יחסית הרבה.. מקווה שאצליח.


 


ארוחות למחר:


בוקר- מיץ לימון, אשכולית אדומה, מרק עדשים.


עשר בעבודה- חביתת חלבונים עם בצל ופטריות וסלט. בסוף תה ירוק.


צהרים- מרק ירקות עם תפו"א, יוגורט דיאט בטעם.


ערב- חזה עוף בגריל וסלט עם שמן זית. ירקות מאודים.


מקווה לעמוד בזה!


עדכון: 

יום שלישי

בוקר- מיץ לימון, חצי אשכולית ומרק עדשים.

היום לא הלך כמתוכנן ולא ממש הספקתי לאכול.

בעבודה- הפוך בסיס מים.

ארוחת ערב ב9- סלט בורגול, טחינה ויוגורט אוכמניות 0 אחוז 

לילה- בירה חצי ליטר וקציצות כרישה.

יום 10: את אוכלת ארוחת בוקר? מה היא כוללת?

 כן. משתדלת כל יום תלוי בזמן שיש לי. פותחת את הבוקר עם מיץ מחצי לימון מהול במים ואז אוכלת פרי, בד"כ אשכולית.

אחרי כמה שעות אני אוכלת חביתת חלבונים עם סלט או יוגורט 0 אחוז עם סלט


רביעי:

בוקר- מיץ לימון ורבע אשכולית אדומה

ארוחת עשר- חלבון של ביצה+ סלט קצוץ+ ברוקולי

צהריים- מרק כרובית וקארי+ פסטו+ תה נענע

ערב- יוגורט 0%+ גמבה

לילה- סלט ירוק במסעדה עם נתחי סלמון+ סושי אחד בודד. 

+ אתגר בטן יום 6! עוד 24!

יום 11: תארי את הרגלי האכילה של המשפחה שלך.

אחי- אוכל בעיקר ג'אנק פוד. כל מה שמשמין ולא בריא.

המון פיצות, חטיפים, שוקולדים. איכשהו הוא עדיין נשאר רזה כמו מקל. 

אמא- אוכלת מעט ויחסית בריא. הרבה שקדים, אגוזים, לחם מלא ושוקולד מריר.

אבא- לא אוכל מסודר ואוכל בעיקר בחוץ בעבודה. 



עוד קצת מאמץ ואני אעבור גם את שלב 2. תמונות למוטיבציה:













נכתב על ידי lalala:) , 16/12/2013 18:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השקט שאחרי הסערה


סופסוף אפשר להגיד שזה מאחורינו...היו כמה ימים בכלל לא פשוטים



ביום חמישי התחיל לרדת שלג ורק היום הוא באמת נגמר. 

לצערי בימים האלו לא ממש הצלחתי לאכול לפי הדיאטה ולעשות ספורט, כי לא הייתי בבית.


ביום חמישי קמתי מצעקות התלהבות של אמא שלי- "שלג, קומי שלג" ב7 בבוקר!?!?!

נמנמתי עוד קצת והבנתי שאני חייבת למצוא דרך לצאת מהבית ולהגיע למקום עם חברים כדי לא להתקע כל הסוף שבוע בבית לבד. 


במקרה אמא שלי יצאה להחזיר את אחי מהצבא אז תפסתי על זה טרמפ ויצאנו. מזל כי זו הייתה ההזדמנות האחרונה!


הכבישים היו חסומים ונתקענו קצת בדרך אבל בסוף הגעתי ליעד- מרכז העיר. הייתי בדירה של חברים שבה גרים שלושה חברים.

כל רגע הגיעו אנשים אחרים ובסוף יצא שהיינו 14 אנשים יחד כל הסופשבוע. 

שתינו, ניגנו, בישלנו, אכלו ארוחת שישי יחד והיה מדהים! הכרתי מלא אנשים חדשים ונהנתי מכל רגע. 


למרות כל הכיף התפריט היה ממש לא טוב ולא תואם את הדיאטה


 


יום חמישי: 


בוקר- מיץ לימון


חצי תפוח ירוק 


חצי יוגורט 0%


צהריים- מרק ירקות 


ערב- הרבה סיידר חם ויין


 יום 5: יש ארוע ספציפי שאת רוצה לרדת לקראתו במשקל?   לא. אולי חתונה של בתדודה במרץ אבל לא במיוחד. רוצה רק לרדת כבר 


יום שישי:


בוקר- קפה אמריקנו 


צהריים- מלא תה וקצת ערק


ערב- לחם, קציצות, אורז, דג נסיכה, חזה עוף ומה לא. יין לבן, בירה, יין אדום וערק.


יום 6:
 היית פעם בעודף/תת משקל?

כן גם וגם. תת של 47 ועודף 65 ואני 1.64 

יום שבת:


בוקר- מיץ לימון, נס קפה 


צהריים- חמין


ערב- דג נסיכה, שוקולד ריסאס.


 יום 7: המשפחה והחברים שלך יודעים שאת מנסה לרדת במשקל?

 כן. אני מדברת איתם על זה הרבה. אני חושבת שזה עוזר לשמור ומקל על העניין.


יום ראשון:


בוקר- קפה הפוך בסיס מים. ביס מקוראסון.


צהריים- מיץ לימון ותפוח ירוק


ערב- סלט קצוץ, חלבון של ביצה קשה ו4 כפות גבינה לבנה חצי אחוז


 אתגר שבועי: תשמרי על סדר. השבוע כל ערב תתכנני את הארוחות למחר.

יום 8: תכתבי 5 דברים שאת אוהבת בגוף שלך, ואת הדבר בגוף שלך שהכי היית רוצה לשנות.

אוהבת- אף, שפתיים, ריסים, גובה, עיניים. הייתי משנה- אולי שיער. המשקל כבר בדרך לשינוי:)


אז בעקבות החריגה החלטתי לעשות עוד יום אחד של המחזור הראשון של הדיאטה ורק אחרי לעבור למחזור השני.


האמת שיחסית לפיתויים שהיו ממש לא התפתתי ואני שמחה שלא לגמרי מנעתי מעצמי וכן נהנתי אבל במידה.


מעכשיו חזרה לדיאטה בכל הכוח!!


אז שיהיה לכולנו שבוע טוב ורזה:)









 


 

נכתב על ידי lalala:) , 15/12/2013 14:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  lalala:)

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlalala:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lalala:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)