לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הסודי שלי!! 3>>



כינוי:  mayasapir

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

למה, מול כולם? =[


חח..

-NO-

נכתב על ידי mayasapir , 20/1/2008 21:02  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילדה חדשה-שעזבה..\\ החברות הכי טובות \\ אנרוקסיה \\


תגיבו המון!!!!...


להסבר על התמונה תשאירו את העכברעל התמונה  כמה שניות עד שיופיע ההסבר:

 

דמויות חמודות! D=

 

 

הייתה לנו ילדה חדשה שהצטרפה השנה,

קראו (עדיין) לה לודה.אף אחד לא אהב אותה,

למרות שבהתחלה, כולם ניסו להתיידד איתה.

אבל עם הזמן,

ראינו שהיא רוצה רק צומי,

שכולם יסובבו אותה.

היא בא רק שלושה ימים ועזבה..

כולם שמחו, [כולל אנחנו!!]

למרות שזה לא כזה יפה,

אבל מה לעשות הרושם הראשוני היה ח-ר-א!

ילדה גדולה,רוסיה, חח

שרוצה רק צומי!

אני יודעת שזה לא יפה

אבל מה לעשות ככה אני מרגישה..


אני החברה הכי טובה,

של ספיר! (כן..היא גם מנהלת הבלוג..) וויי!

איזה כייף!

 
הכל התחיל..:
נעמיקושקעע באה אל מאיה היום ואמרה לה שעדנושקעע המתוקה.
 והיא החברות הכי טובות.
מאיה כנראה נורא נורא שמחה. למאיה כמובןן לא היה איך להגיב מה להגיד? מה לעשות וכו'
אז היא אמרה שכמובןן שלא ארק לנעמי יש חברה הכי טובה.
גם למאיה. בהתחלה השם "ספיר" לא הוזכר בשיחה,
אך בהמשך הוא הוזכר כמה וכמה פעמים.
הומנם לא היייתי בשיחה אבלל.. אני יודעת את כולה [הכותבת האי ספיר.. כרגע]
מאיה אמרה שאני והיא הברות הכי טובות.
אני לא הייתי באותו זמן. אני הייתי בזמן שיעור ת-נ-ך
"והלכתי לישון".. [חח]
כשהיה הלצילצול להפסקה, מאיה חיכתה לי בחוץ..
אל תישאלו למה? דינה שיחררה אותי [ספיר] חצי שעה לאחר הצילצול!
טוב.. אז. מאיה רצה אלייי ואומרת לי "אנחנו החברות הכי טובות" נורא שמחתי..
זה הי היום הכי מאושר בחיי.. [טוב לא הכי.. אבל אחד מבינהם! חח]
 

אוי אנורקסיה זה דבר נוראי! אני ממש לא בקטע של להטיף מוסר,

אבל אתה נגרר לתוך זה.

בלי שאתה שם לב.

אז למה ישרא נותנים לעשות פרו אנה?

זה ממש משפיע על הילדים האחרים,

כי הם מעודדים אותם.

מי שלא יודע פרו אנה זה טבעות בעד אנורקסיה..

אוף!

זה ממש מבאס:[

 

ב-ה-צ-ל-ח-ה.

בהמשל הבלוג מאיה וספיר..

 

נ.ב עם אפשר ליזכור תמיד להגיב!!! לא תגובות נאצה. תגובות מגעילות//רעות//נאצה יימחקו מיד! 

 

 

נכתב על ידי mayasapir , 20/1/2008 14:07  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון!\מורות מגעילות


שאלום=]

פתחנו בלוג,איזה כייף!

אנחנו נפרוק פה הכול,,

ה-כ-ו-ל.

זה פעם ראשונה,שאנחנו פותחות בלוג,

אין לנו מושג בכלום,

הכול חדש.


נכתב על ידי mayasapir , 19/1/2008 16:36  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





218
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmayasapir אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mayasapir ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)