לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Miss Pinki


מסעותיה של פינקי חתולת הרפאים, בחיפוש אחר היופי[והשכל, והאמת, והצדק, והתקווה, ועוד....].

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

תמונות תצוגה, פוסט מס' 1...


אני עושה את הת"תים בפוסט נפרד כדי לשים את זה באיזה רשימה בהמשך...

יש כאן את כל האותיות באנגלית...

הם לא ממש חדשים,הם היו באתר הישן שלי...

לשימוש אישי בלבד!!

אז הינה התמונות:

 

נכתב על ידי , 26/1/2008 15:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט אותיות מרתק...


הי כולם, זאת שוב משי שבאה לשגע לכם ת'מוח...

הודעות חשובות[באותיות]:

א.עיצוב חדש, אני עיצבתי[אלא מה?!] איך יצא??

ב.אני מתכננת להעלות תמונה של פינקי ושל המשקפיים בקרוב, לא יודעת מתי...

ג.אני אעשה סדר ברשימות[בטח מתי שאני אעלה את התמונות]...

ד.בא לי לסדר את החדר, אבל אין לי רעיון איך:(

ה.משעמם לי מאוד מאוד, אני לא יודעת מה לעשות, כי כבר ספרתי עד 3 וכבר עמדתיעל הראש, אפילו התחפשתילעכברוש...

ו.השיר שכתבתי למעלה הוא של יובל המבולבל השולטטטטט...

ז.אני מעלה עכשיו ת"ת שעשיתי...

ח.אם אתם מכירים את הת"תים מאיפה שהוא- זה מהאתר הישן שלי ברייק.

ט.הוא כבר נסגר מזמן...

י.בפוסט הבא אני אעשה ת"תים עם שמות.

כ. אז כל מי שרוצה בשם שלו שיכתוב לי בתגובות.

ל.ל-20 הראשונים אני מבטיחהלעשות...

מ.לשאר-נראה...

נ.למרות שלא נראה לי שיהיו כ"כ הרבה תגובות...

ס.אולי כן...

ע.אין לי יותר מה לכתוב...

פ.אבל בא לי לעשות עד ת'.

צ.אז יש לי עוד רעיון-

ק.אולי נעשה פוסט 20 עובדות על כל אחת?

ר.בא לי שענבר תתחיל...

ש.כי היא עוד לא עשתה כלום בבלוג. אז אני אבקש ממנה!

ת.סיימתי-יופידו!!!

אז תכף אני מעלה את הת"ת ואז אני פותחת את הבלוג!

לאפ'יו-

משי

נכתב על ידי , 26/1/2008 14:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי משקפיים!!!!+תעודה


לי-משי יש משקפיים!!!

אני ידעתי על זה כבר לפני שבוע, אבל רציתי להפתיע את ענברלי(שתי הפסיכיות), אז רק היום אני מפרסמת!!

תמונות בהמשך!

היום קיבלנו תעודות!

נחשו מה?! הכל מעולה חוץ מספורט, יש לי טוב מאוד שם...

ענבר הייתה לא ממש סימפטית היום ואמרה 2 דברים לא נחמדים במיוחד:

1.שמכוער לי המשקפיים:(

2.שהתעודה שלי משעממת...

 

עוד מעט אני מעלה עיצוב חדש בצבע אדום/כתום/ירוק, עוד לא החלטתי, ואולי גם כמה תמונות תצוגה...

וגם תמונות של המשקפיים!

זה יקרה היום או מחר...

אוהבת אתכם[חוץ מאם ענבר קוראת את זה],

משי!

נכתב על ידי , 25/1/2008 15:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

152
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmeshi ^^ shirli ^^ inbar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על meshi ^^ shirli ^^ inbar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)