לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

My Life With Ana


מלחמה שלי נגד עצמי, נגד הגוף שלי, נגד הנפש...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

שעמום.


אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי.

הכל טוב ויפה עד שזה מגיע למשקל שלי.

ירדתי לפני שבוע ל-52.5 שזה ממש שיא כי אפעם לא הצלחתי לרדת מתחת ל-53.

אני כל פעם צמה יום ומפסיקה.

אני אוכלת משעמום.

אני חושבת לעצמי "וואי, לא אכלת כבר הרבה זמן, יפה!" ואז יש לי מין דחף כזה לאכול.

יש יותר מדי אוכל בבית.

מקווה לרדת ל52.5 עוד יומיים.

 

אוהבת,

 

ילדתה של אנה...

 

טינספו-


אהבתי את התמונה למרות שהיא קצת שמנה..

נכתב על ידי AnAs GiRl , 7/4/2008 17:54  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  AnAs GiRl

בת: 29




1,079
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnAs GiRl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AnAs GiRl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)