לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

One Girl Revolution


 

האמת, שהצבא כיף.

והכל בסדר.

כולם בסדר.

אני בסדר.

 

נשמע כאילו זה טוב מדי בשביל להיות אמיתי.

אבל זה כן.

זה כן. זה כן. זה כן.

 

ולא תוכלו לשנות את זה, ביצ'ז$#@!

 


 

חזרתי לאכול בשר בחודש האחרון. נו, ביי ביי אידיאולוגיה. החזקתי יחסית יפה מכיתה ט' עד עכשיו. כנראה שהתגעגעתי לבשר למרות כל ה"אמא שלי צמחונית וכל הבית מלא בסויה ותמיד אכלתי סויה ומעט מאוד בשר". אבל זה לא נורא. לא חבל לי. טוב, כן חבל לי, בגלל כל הקטע עם האידיאולוגיה. כלומר, מממ... בעלי חיים מתים זה לא נשמע סימפטי למדי ולכן הפסקתי לאכול בשר, וגם כשאני חושבת על זה עכשיו, זה לא הופך את זה לפחות סימפטי, אבל אני פשוט לא חושבת על זה יותר כשאני אוכלת. זה פשוט הפך להיות "אוה, בשר. אוכל. יאמ." וזהו. שזה, בעצם, מה שכולם אמרו לי כל הזמן.

 


 

אני חושבת לעצב שוב את הבלוג הזה ולחזור לעדכן בתדירות גבוהה יותר.

כלומר, יחסית ל-פעם במילניום, בערך.

(כמה זמן זה יחזיק באמת? חמש דקות?)

 


 

בברכת שבת שלום, אני עייפה, קמתי בשעה מוקדמת למרות שיום שישי ואין צבא,

שירי.

נכתב על ידי Silent Eyes , 8/1/2010 18:59   בקטגוריות צבא, צמחונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Silent Eyes ב-15/1/2010 21:21



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)