לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

תשובות לשאלון השבועי


נתחיל בשאלת מליון הדולר-מתקלחת כל יום או מחפפת?
מתקלחת כל יום.

ומה בקשר לחפיפה, כל כמה זמן את גואלת את השיער מיסוריו?
אם אני זוכרת, פעם ביומיים. לרוב שוכחת, אז כשהשיער נראה רע, אני חופפת.

מסתבנת עם ליפה, ספוג, ביד או רחמן לצילן לא מסתבנת כלל?
ליפה, כנראה. (זה נקרא ליפה? באמת?)

את מאלו שמבזבזים את כל המים החמים ונשארים קפואים בסוף או מתקמצנים כל המקלחת ומתענגים בסופה?
מה?? אף פעם לא התקלחתי מספיק זמן בשביל לגמור את המים החמים. אני מתקלחת במים חמים. כל המקלחת. תודה.


האם את טיפוס של מקלחת-בוקר-לפני-העבודה או מקלחת-שניה-לפני-שנכנסים-למיטה?
זה בדרך כלל מקלחת-חזרתי-הביתה-ואני-מסריחה-פוי. אז כנראה שזה יותר האופציה השניה.


ומה בנוגע לשיניים, כמה פעמים את מצחצחת ביום?
אם אני זוכרת, פעמיים. לפחות פעם אחת, זה בטוח.

אחרי שירותים, שוטפת עם סבון, רק עם מים או לא שוטפת כלל (איכס!)?
סבון, תודה שהתעניינתם.

האם את "ממחזרת" גרביים? ותחתונים?
גרביים לפעמים. תחתונים אף פעם.

ונסיים בשאלה המתבקשת: את המגבת – לכביסה אחרי מקלחת אחת או יותר?
מה היה מתבקש בשאלה הזו? בכל אופן, אחרי יותר. פעם בחודש בערך, המגבת עוברת כביסה.

נכתב על ידי Silent Eyes , 15/1/2010 21:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)