לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

הישר מהמקור - פסיכומטרי


 

הלמידה לפסיכומטרי שוחקת לי את המוח. והשאלות המוזרות לא משפרות את המצב.

כשדיברתי על זה עם בי, אמרתי לה, "את רואה? איך נראה לך הייתי מגיבה לשאלות האלה?" והיא ענתה שהייתי מפריעה לכולם.

אוף, הייתי צריכה להירשם לקורס.

 

 

לא נגענו!

מיצג מס' 1:

 

במאפרה נחות שתי סיגריות. ידוע כי סיגריה משקרת כשרעותה שורפת אותה, ורק אז.

אמרה קנט: "את שורפת אותי!"

ענתה קאמל: "אני לא שורפת אותך!"

מה מהבאים נכון בהכרח?

 

[לא ספר הלמידה המומלץ לאנשים שניגמלים מסיגריות.]

 

 

מיצג מס' 2:

 

כבשים צמריות אומרת אמת תמיד, בעוד שכבשים גזוזות משקרות תמיד. שתי כבשים, האחת גזוזה והשניה צמרית, דיברו ביניהן.

אמרה אחת מהן לשנייה: "את תאמרי שהרועה דובר תמיד אמת."

אמר הרועה: "היי! כבשים אינן יודעות לדבר!"

מה מהבאים נכון בהכרח?

 

[הרועה על סמים. חבל על הזמן.]

 

 

מיצג מס' 3:

 

בועז מתכנן לצפות בארבעה סרטים:

רוקי 1

רוקי 2

רמבו

ונשים קטנות.

 

[הייתה שאלה אחרי זה, כמובן, אבל מי באמת יכול להתרכז אחרי רצף הסרטים הזה...]

 

 

מיצג מס' 4:

ידוע כי מי שאינו הולך ל"מיקאה" או אינו הולך ל"מום סנטר" אינו יכולה לעבור דירה, ורק מי שחוזר עייף הלך ל"מיקאה".

מה ייתכן?

 

[מי מספיק משוגע בשביל ללכת לחנות שקוראים לה "מום סנטר"???]

 

וזה יכול להמשיך עוד ועוד,

אבל אני צריכה ללכת הביתה.

כן, ככה זה, לומדים לפסיכומטרי וכותבים בישראבלוג מהעבודה.

life is good :P

 

 

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 24/6/2012 15:38   בקטגוריות פסיכומטרי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הרוסי הזה ב-29/6/2012 20:28



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)