לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

ככה הכרתי את חבר שלי!


 

אני נגד אלכוהול, באמת. אחד הדברים שהכי מפחידים אותי זה איבוד השליטה על עצמי.

עוד אין לי רישיון, אבל אני לא אנהג אחרי שאני אשתה. גם אם זה שוט וודקה או שליש בירה (כי אני לא מסוגלת לשתות חצי בצורה נורמלית, אז אני שותה שליש ומה שנשאר פשוט מתחמם ומתחמם ונהיה בירה מגעילה. שגם אותה אני שותה אחר כך, אבל זה בכלל בכלל לא העניין פה).

זה קצת מזכיר לי קצת את פרדוקס השקרן הפסיכומטרי... (איכ. זו למשל סיבה טובה לשתות.)

 

בספטמבר היה לחברה מהצבא יומולדת. ווהו! בית ריק ואלכוהול!~

בספירה הכוללת (שנעשתה אחרי ההתפכחות ובעזרתם האדיבה של כל מי שזכר מה ששתיתי) שתיתי חצי בקבוק של סמירנוף אייס, 4 שוטים של וודקה בטעם של וודקה עם טעם לוואי, שליש בירה ויותר מדי שלוקים מבקבוק של קאווה שהסתובב בחצר של הבית.

 

כן, לא הייתי הבחורה הכי פיכחת בחדר, אבל גם לא הייתי הכי שיכורה.

התנאים שלי ברורים:

אני לא מגיעה להתעלפות.

אני לא מקיאה.

 

ברגע שהראש מתחיל קצת להסתובב זה הקיו שלי לעצור לרגע, לשבת, לשתות מים, לאכול משהו קטן.

להירגע.

 

בחצי הדרך להשתכרות שלי, הייתי צריכה להתפכח באופן מיידי בשביל לעזור לחברה היותר-שיכורה שלי.

שהקיאה בתוך ארון.

אני לא יודעת מה היא שתתה, זה היה בתחילת הערב.

מדאיג.

 

אחרי זה נהניתי יותר ונתקלתי ב-מ' שוב ושוב ושוב באותו ערב.

עד שהגענו לחצר והתמזמזנו שם.

מממ... נוסטלגי.

 

הבעיה האמיתית היא שאנשים יותר מדי עסוקים ב"לי זה לא יקרה" ו"אני לא כזה".

(אני חושבת שאני גם כזאת, באופן כלשהו)

אבל עובדה שאף פעם לא שכחתי דברים בגלל האלכוהול.

אף פעם לא התעלפתי.

אף פעם לא הקאתי.

כן, אני שמחה וצוהלת בהשפעת אלכוהול, אבל לא עשיתי לעצמי בושות עד עכשיו.

כן, היו לי האנגאוברים (חמרמורות, למרגיזים שביניכם) מטורפים, אבל לא התעוררתי בתוך הקיא של עצמי.

 

הכל בסוף הוא עניין של מידה. כמו כל דבר.

 

מה שמזכיר לי את האקס, שלא ממש יודע לחשוב על המידה.

מה שנגמר ביומולדת שבו הוא הקיא מחוץ לאיפה שישבנו.

ואז בדרך, מהחלון של האוטו של אבא שלו.

יומולדת שמח.

 

מצטערת שאני לא מצליחה למצוא את הכיף בלהקיא את הנשמה.

 

אוף, ADD מזויין. אני לא מצליחה לשמור על רעיון אחד רציף, חוץ מאלכוהול.

 

בזמן שהאקס היה משתכר גרוע, מ' משתכר בצורה חמודה ומיידית. יותר ממני.

פעם אחרונה שהוא השתכר הוא היה רכושני וקטנוני ואמר לי שהוא אוהב אותי. וזה היה עוד לפני שהחלטנו שאנחנו מתחילים לקחת את הקשר ברצינות.

 

אני לא יכולה לכתוב פוסט נורמלי.

טוב, חבל, זה מה יש.

 

וכי זה מצחיק אותי, אפילו שאני לא אוהבת טקילה.



 

נכתב על ידי Silent Eyes , 2/7/2012 15:19   בקטגוריות הבחור, רגעים של טמטום אינסופי, מוזיקה, חברים וחברות  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם האלכוהול?
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Silent Eyes ב-3/7/2012 10:36



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)