לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

משנגמר פסיכומטרי - נכנס אלכוהול!


 

הפסיכומטרי הלך טוב ואני אופטימית.

אחרי זה התעצבנתי מסיבות שלא קשורות לשום דבר, חוץ מלעובדה ש-ש' טיפש ואני שונאת אותו.

 

זה יעבור לי מחר.

 

כמו חוסר הפיכחות שלי מהיום בערב.

 

 

 

 

יש לי הרגשה שזה יסתיים בזה שאני עלולה להביך את עצמי בהודעות רנדומליות לאנשים רנדומלים.

אני אצטרך לכבות אותו כשאני אצא. הרבה יותר קשה לי להדליק אותו מחדש כשאני שיכורה.

 

 

 

(זה הגיוני שעישנתי יותר אחרי הפסיכומטרי מאשר לפניו...?)

 

P.S.

זה הגיוני שאני כותבת שאני הולכת להשתכר תחת כשבפוסט מתחת אני כותבת כמה אני נגד אלכוהול וזה?

 

P.S. 2

לא חייב להיות היגיון במה שאני אומרת.

אני בחורה.

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 5/7/2012 21:46   בקטגוריות פסיכומטרי, אלכוהול, חברים וחברות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Menthol Cigarettes ב-7/7/2012 15:16



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)