לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

כי אי אפשר לנהל שיחות רציניות בפאב


 

אז יצאתי עם קריס לחגוג את סיום הפסיכומטרי.

הושיבו אותנו הרחק מאנשים, כדי שלא נפחיד אף אחד.

מובן מאליו שזה לא עזר ואנשים באו אלינו בכל מקרה!

 

בזמן שישבנו ודיברנו על עניינים רציניים כמו איפה קריס הולכת לעשות מכינה ולמה דווקא שם,

עבר בחור מהשולחן לידינו, לקח לנו מהצ'יפס והמשיך ללכת!

 

אחר כך התחילו שירים של יומולדת כמו בדיסקו-קיד (כמובן שקריס לא הכירה הרבה שירים) וקיבלנו שקיות הפתעה!

וצלחות עם במבה וביסלי!

ופיתות עם שוקולד!

 

לגמרי דיסקו-קיד.

 

אני חושבת שזה היה השלב שבו הבנים מהשולחן לידינו התחילו לרקוד על הספות ולגשת אלינו.

 

אחד מהם הציע לקריס נישואין עם כיפלי בצל.

כמובן שהיא הסכימה.

כמובן שהוא שם לה את הכיפלי בצל על האצבע הלא נכונה.

 

 (בכלל לא פרסומת סמויה.)

 

אחרי זה היא קיבלה מאחד הבנים האחרים את המחזיק מפתחות שהיה בשקית הפתעה.

 

אני תוהה מה משך אותם אל קריס.

אה כן, המחשוף שלה.

 

לא נשארתי לבד לאורך זמן, בחור אחר הביא לי סוכריה על מקל.

ואז עוד אחת.

ואז עוד אחת.

ואז, לא, זהו, היו לו רק שלוש.

 

אחרי זה הם רקדו על הספות.

המלצרית נראתה כאילו היא רצתה להוריד אותם, אבל לא היה לה כוח לריב.

חוץ מזה, שבשניה שהיא התקרבה אליהם, הם התחילו לרקוד איתה גם.

 

"אני חושבת שניהלנו שיחה רצינית לפני רגע..."

"אני מסכימה איתך, אבל אני באמת לא זוכרת על זה מה היה........."

 

ואז היה מקרנה!

והבנים הזמינו אותנו לרקוד.

קריס סירבה.

אני הסכמתי.

 

מה אכפת לי, מלא זמן לא רקדתי מקרנה.

 

היה מטורף.

 

קריס הייתה ממש איכפתית ושאלה אותם למי מהם יש יומולדת 18 היום.

 

מסתבר שהם כולם בני 19.

 

הם סיפרו לנו שהם סיימנו שנת שירות והולכים להתגייס.

"אז לאן אתה מתגייס?"

"ל-." (שם של יחידה קרבית כזאת)

"לוחם או עובד רס"ר?"

 

"אז מה, אתן חברות?"

"אחיות."

 

מאוד אמין, קריס.

 

כשהם שאלו מה השם שלה היא ענתה יוליה.

איכשהו הם שמעו לילך.

אז כל הערב, הם קראו לה לילך.

 

בהמשך לחגיגות הפסיכומטרי, זרמתי איתם בהחלט ורקדתי איתם על הספות.

ואז היה את I'm Sexy and I Know It, של LMFAO.

ונחשו מה קרה, לפני הקטע של ה-wiggle wiggle wiggle woo.

 

 

כן.

 

בהחלט.

 

אומייגאד.

 

ועמדתי ליד הבחור הזה בדיוק באותו זמן.

 

אני מה-זה שמחה שקריס לא צילמה את הבעת הפנים שלי באותו רגע.

 

בסופו של הערב, קריס קיבלה מספר טלפון של בחור שיש בשולחן אחר לגמרי!

(היא אמרה שהוא הסתכל עליה כל הערב. הגיוני שלא שמתי לב, כי הייתי עסוקה בבחורים ההזויים מהשולחן לידינו.)

 

בקיצור, היה כיף שיגעון.

 

 

 

והיום אני יוצאת עם אלונצ'ה.

איזה סופ"ש הורס.

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 7/7/2012 19:59   בקטגוריות רגעים של טמטום אינסופי, פסיכומטרי, אלכוהול, חברים וחברות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בֶבָה ב-30/7/2012 21:01



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)