לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

Be a burning star if it takes all night


 

 

אני רוצה לגור לבד,

רק בשביל שיהיה לי מקרר מלא בוודקה ומיצים.

 

לצערי, אני גרה עם ההורים ויש לי בקבוקי וודקה קטנים וחמודים שקיבלתי ליומולדת 18 שלי שמעולם לא שתיתי ועוד אחד שקיבלתי מאלונה, כי הוא נראה מגניב. שתיתי אותו לפני יומיים. ואז לקחתי קלונקס. וואו, איזו מסטולה הייתי אחר כך.

 

איכשהו, התחלתי לחבב את האלבום האחרון של מכ"ר.

אבל SING זה עדיין שיר מסריח. כולם צריכים להפסיק לאהוב אותו.

 

לאחרונה, הכל כך כך רנדומאלי ואני רוצה לעשות הרבה דברים בו זמנית, אבל אין לי כוח ואין לי חשק וזה תמיד נגמר בזה שאני נכנסת למיטה ונרדמת, אפילו שישנתי 10 שעות לפני רגע. 

ויש לי בעיות בקשר עם פ', שיכולות להיפתר ברגע שננהל שיחת "יחסינו-לפח".

אבל לא בא לי לעשות את זה, אני באמת מחבבת אותו ואני אוהבת להיות איתו.

הבעיה היא כשאני לא איתו.

 

אוף.

 

אני רוצה לצאת ולחגוג ולשתות ולהנות מזה שאני בת 21 והחיים לפניי והכל על הזין שאין לי,

אבל אני לא באמת במצב רוח לזה.

אני אף פעם לא במצב רוח לזה.

מה זה השטויות האלה, אני אמורה להיות במצב רוח לזה!

 

ספטמבר עוד לא התחיל, אבל יכול להיות שאני צריכה להעלות את המינון שלי כבר, כי אני כבר מרגישה שהייעוד שלי הוא לישון עד שאני אמות.

 

לא, באמת, מה זה השטויות האלה?

 

אוה, פ' מתקשר.

 

אני אוהבת את הקול שלו.

מממ..

 

אוף, בא לי לשתות.

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 25/8/2012 20:46   בקטגוריות הבחור, אלכוהול, רגעים של טמטום אינסופי, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Silent Eyes ב-28/8/2012 21:28



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)