לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Every hurricane gets its name from a girl like this



Avatarכינוי:  Silent Eyes

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

Don't care to think them through


 

עבר הרבה זמן מאז שמעתי את They של Jem. ועוד בגלגל"צ, מאיפה זה הגיע להם פתאום?

 

בחורף יש שירים שתמיד מוצאים את הדרך שלהם חזרה ללב שלי. כאילו הם יודעים שעכשיו זו העונה וצריך לגרום לי לבכות כמו ילדה קטנה מתחת לשמיכות.

 

אולי אני פשוט צריכה להפסיק להקשיב לגשם ולחכות שהפסנתר יתחיל לנגן, כי זה לא Eternal, זה באמת גשם.

 

 

אני מנסה להכין פלייליסט לחורף, בשביל חברה שיש לה אוטו ותמיד כשאנחנו נוסעות ביחד, יש שירים מחורבנים ברדיו.

 

אז איזה שירים עושים לכם את החורף?

 

 

נכתב על ידי Silent Eyes , 11/11/2012 15:34   בקטגוריות חברים וחברות, מוזיקה  
הקטע משוייך לנושא החם: הכן את עצמך לחורף
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSilent Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Silent Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)